Jump to content

secondo voi berti ga de rimaner???

secondo voi berti ga de rimaner presidente della triestina???  

10 members have voted

1. 1. secondo voi berti ga de rimaner presidente della triestina???

• si,berti xe sta un gran presidente e ga de rimaner
      4
    • si,ma ga de rivoluzionar la squadra el prossimo anno
      2
    • no,xe tempo ke el vadi via
      4

Recommended Posts

Premetto che ho votato la prima, ma con un distinguo. Spero che arrivino capitali nuovi, che si possa cambiare qualcosa nella squadra, anche se non una rivoluzione, alcuni giocatori sono assolutamente da tenere. Sarebbe l'ideale il Pres. con soci solidi ad affiancarlo.

:bandieraalabarda::bandieraalabarda::forzaunione::aleunione::aleunione:

Mi go messo che xè el tempo de cambiar aria.. Questo perchè el mio desiderio xè veder una squadra che punta in alto.. e che alla fine riva in alto.. e per far questo non basta la fortuna de trovar alcuni "fenomeni" ancora sconosciuti ma puntar anche su i "fenomeni" un poco più esperti. E per far questo ghe vol soldi, che Berti no xè intenzionà a tirar fora. E poi non me piasi le sue continue minacce de abbandonar la squadra. Per tutto el resto el xè un grande presidente e xè grazie a lui, soprattutto, che semo in serie B.

..xè tempo de cambiar aria, sperando che rivi qualcosa de mejo e non pezo! :D

:bye:

Digo che saria ora de cambiar aria perhè lui in questi ultimi tempi non ga avu dei compoprtamenti che go gradi particolarmente. Prima de tutto le minacce.... la poca voia de spender un due soldi in più per cior dei veri giogadori importanti... ecc

E quel che mi non me xè mai anda giù....proprio per la question soldi... xè sta aver perso alle buste Fava!