mio Posted October 19, 2011 Report Posted October 19, 2011 incontri e designadi per la 4° giornada: Designazioni della 4^ Giornata di andata TEKNOELETTRONICA TERAMO BOLOGNA 19.00 BASSI SCISCI LUCIANA MOSCONI DORICA BOZEN 18.30 CAMPOCHIARO CASTAGNINO TRIESTE METALLSIDER MEZZOCORONA 18.30 IACONELLO IACONELLO PRESSANO PLANET WIN 365 CONVERSANO 2011 19.00 COSENZA SCHIAVONE FORST BRIXEN AMBRA 19.00 MONDIN CROPANISE INTINI NOCI JUNIOR FASANO 18.00 DI DOMENICO FORNASIER vedo de novo i fradei..... oggi sul piccolo el presidente parla che sabato inizia el vero nostro campionato verso la salvezza, per intanto semo "felici" Sabato con le bele o con le brute forza muli TRE PUNTI p.s.: meno mal che qua no gavemo i gossip dell'unione Quote
SandroWeb Posted October 19, 2011 Report Posted October 19, 2011 Eccoli i fratelli Iaconello, i me mancava Quote
toga Posted October 22, 2011 Report Posted October 22, 2011 vittoria per 29-24, praticamente senza mai soffrir. Primo tempo un po' sottotono con Nadoh che no ga sbaià niente, secondo tempo in cui semo andai via dimostrando che sta squadra no ga niente a che spartir con le squadre che lotta per salvarse. La società fa ben a predicar prudenza ma per mi Trieste pol tranquillamente giogar almeno per el sesto posto. Bel el finale de partida con tutti i muleti in campo. Sentir parlar in dialetto quando i se meti a difender fa sempre un bell'effetto Quote
SandroWeb Posted October 23, 2011 Report Posted October 23, 2011 Per impegni giornalistici go vardado solo el primo tempo: in effetti tanti errori veniali in attacco (e qualche disattenzione difensiva), poi però da come go capido semo uscidi alla distanza. Molto bene esser al terzo posto in classifica, e pensar che gavemo ancora tanti margini de miglioramento! Spetemo anche Cermelj che se orienti meio, lo vedo abbastanza abulico attualmente Quote
best of the beast Posted October 23, 2011 Report Posted October 23, 2011 partita "bruttina" ma bisognava vinzer,tanti sbagli sia dai senior che dai giovani,grande Modrusan.Per salvarse i se salverà alla grande,pero'el coach ga de lavorar ancora tanto con la squadra.Per mi la bala devi girar piu' veloce la davanti,qualche contropie piu' convinto e qualche idea in piu'in attacco(a volte me par che tutto vien x caso).Con un poco de fortuna e convizion(a parte el Bolzano)i se la gioga alla pari con tutti e per el livel che xe in Italia,i nostri muloni i podessi rivar a giogarse anche le semifinali. Quote
El Capitano Posted October 23, 2011 Report Posted October 23, 2011 Iera de vinzer, e i muloni ga vinto !!! Bravi ragazzi !!! Quote
mio Posted October 24, 2011 Author Report Posted October 24, 2011 Risultati della 4 Giornata di Andata 21/10/2011 INTINI NOCI JUNIOR FASANO - 22/10/2011 FORST BRIXEN AMBRA 30 - 24 22/10/2011 PRESSANO PLANET WIN 365 CONVERSANO 2011 29 - 22 22/10/2011 TEKNOELETTRONICA TERAMO BOLOGNA 32 - 29 22/10/2011 TRIESTE METALLSIDER MEZZOCORONA 29 - 24 22/10/2011 LUCIANA MOSCONI DORICA BOZEN 20 - 48 come auspicado Tre points doveva esser e TRE xè stadi! mio pensier...sicuramente el secondo tempo meio , veloce e bona difesa...bene i giovini con modrusan/nadoh...certo, no per polemica, sto cermelj rendi pocheto...a mio parer con un terzin forte che segna de lontan ...cambiasi la musica...comunque, come sempre detto sto anno svolemo la salvezza e "toco ferro" salvezza sarà per concluder ecco la classifica provvisoria: Classifica Bozen 12 pti, Forst Brixen 12, Trieste 9, Intini Noci 6, Junior Fasano 6, Pressano 6, PlanetWin365 Conversano 6, TeknoElettronica Teramo 6, Ambra 3, Bologna 3, Metallsider Mezzocorona 0, Luciana Mosconi Dorica 0 non voio dir niente sulla nosra posizion... :s'ciopado: :s'ciopado: p.s. e sabato "brixen" Quote
Recommended Posts