Jump to content

9 members have voted

1. 1. Cosa facciamo quando una partita di serie A viene rinviata?

• Si segue quanto indicato nel regolamento
      6
    • Si da sempre il "6 politico" ai giocatori delle squadre che non hanno giocato
      0
    • Si segue quanto indicato nel regolamento, con l'eccezione dei portieri: se il titolare non gioca, riceve comunque il voto del portiere che ha giocato (soluzione Remly)
      3

Recommended Posts

Posted

Votate per decidere come gestire i recuperi delle partite rinviate della serie A, con particolare riferimento al caso dei portieri. Tanto per capirsi, la "proposta Remly" è questa:

Sinceramente, non son coinvolto nel discorso portieri perchè go Abbiati (inbattuto) per cui digo la mia ...

L'idea de Remly me piaseva molto.

Però devo darghe assolutamente ragion a Mamo.

El regolamento xe regolamento e non fa una piega.

Posted

Mi anche son d'accordo con Remly. Son la prima paladina dei regolamenti, però in sto caso xe de trovar una soluzion equa.

Prima de postar la formazion mi, come tutti i altri credo, cerco, me informo e vedo chi xe infortunado, squalificado o moribondo. Nell'altra partida iera chiaro che Giulione iera fora e mi, come molti altri, go inserido el portier che no esci mai Castellazzi.

No pol esser addebitada una colpa all'utente che, nelle condizioni attuali, saveva che JC no iera presente. Anche perchè se mi gavessi la possibilità de votar la mia formazion el giorno prima del recupero, andaria, come sempre, a vederme chi che gioga e metteria in campo el portier giusto.

Posted

Cucc la colpa no xe tua, pero i recuperi vien dopo della 17a giornata, quindi sfasaria la classifica e da regolamento dixi che se xe problemi de classifica se da 6 politico a tutti, mi zogo contro de manul che ga el tuo stesso problema, come la colpa no xe sua se i ga rinvia la partida dell'inter, la colpa non xe nemmeno mia, quindi reitero una volta ancora 6 politico a tutti i zogadori del recupero anche se no se lo merita per X motivi, immaginemose poi (non so se saria reale) che alla 17a i squalifica a JC con rosso per 2 giornate el gavessi diritto a zogar la 16a che xe un recupero (secondo el regolamento FIGC podessi) secondo el regolamento SDS?¿ come dixevo nella giornata 10 del sds, semo dinanzi a un caso senza precedenti, ste accettando o se daccordo a cambiar una regola in corsa, roba che non accetto e non me sembra per niente logica a campionato iniziato, che serva de lezion semmai per el prossimo regolamento del prossimo campionato:

giocador che no zoga o ciapi sv e non sia squalificado sara cambiado con el primo zogador de la panchina, se anca quel no ga zoga o ciapa sv subentra el secondo de la panca, se anca quel no ga zoga o ga ciapa sv, la squadra zoga in 10, nel caso de un recupero o partida sospesa, gavemo sempre aspettado per far la classifica sempre e quando el recupero sia prima della seguente partida, in sto caso, el recupero xe dopo della seguente partida e pense darghe a un zogador el voto de un altro che non iera schiera nemmenoin panchina perche infortunado, tutto questo me sembra eccessivo, ripeto che non vado in base alla classifica de ogni singolo zogador con manu primo e ti ultima e mi inmezzo, non centra niente, la regola xe uguale per tutti, altrimenti no servi stilar un regolamento.

La netiquette de un forum o la mancanza de rispetto verso un membro moderatore ed admin, comporta la espulsion dallo stesso a tempo determinato o indeterminato, el regolamento xe chiaro e ovviamente nisun tratta de infrangerlo, quindi el regolamento del sds fantacalcio no se pol cambiar.

:imbriaghele:

Posted

El tuo discorso xe condivisibile Mamo, però questo non xe vero:

i recuperi vien dopo della 17a giornata,

I recuperi se zoga el 29 novembre (dopo la nostra 12a) e el 13 dicembre (dopo la nostra 14a) per cui se poderia tranquillamente aspettar i recuperi senza darghe necessariamente el 6 politico a tutti. Comunque sia, se tratta del classico caso in cui non ghe xe una verità assoluta. Laseremo verto el sondaggio fino al 26 novembre e el popolo sovrano deciderà che strada seguir.

Posted (edited)

mia signora del forum (se me xe permesso dirlo :p) se andemo a rilegger tutti i commenti de romano de ogni giornata, ghe sara almeno 5 partide che qualchidun ga zoga in 10, allora dovessimo darghe un 6 politico a tutti oppur far i calcoli con un altro zogador, perche alla fin fine se castellazzi o orlandoni no zoga, questo succedi, quindi saria giusto darghe un voto a tutti quei che ga zoga in 10...

bon bon, riasummendo:

1.- regolamento dixi subentra zogador a un assente o sv sempre che no sia squalifica o ciapi eventualmente rosso.

(No dixi che se anca la panchina no ga zoga, ciapa 6 politico)

2.- 6 politico, se i recupera prima della seguente giornada o no implica problemi de classifica.

(Xe chiaro che implica problemi perche i recupera le 2 partide dopo della seguente e successivamente un mezzo punto de un zogador che eventualmente si zogassi podessi far vinzer o perder una partida)

3.- El zogador che no ga podesto zogar per el rinvio casualmente rimpiazza el titolare, ne fa le veci pero non le parti, quindi no xe giusto che ciapi un voto, ripeto, se il titolare parassi un rigor o ciapasi 3 gol la differenza xe enorme, no convien a nisuna delle due squadre, dopo rilegger i punti 1 e 2.

Edited by Mamo
Posted

Secondo mi xe meio seguir el regolamento, che, spero de gaver capido ben, prevedi de metterghe 6 a quei che no ga zogà (partide rinviade).

Unica osservazion che volessi far, da quanto me ricordo, me par che la gazzetta (che gestissi el fanta da quasi 20 anni) in occasioni del genere ghe metti 6 a tutti i zogadori e 5 ai portieri.

Secondo mi xe comunque meio darghe i voti in sta maniera per far la classifica subito e no spettar fino a metà dicembre quando i dovessi recuperar...poi vien una nevicada e i la rinvia a febbraio e come se fa?

Posted

Secondo mi xe meio seguir el regolamento, che, spero de gaver capido ben, prevedi de metterghe 6 a quei che no ga zogà (partide rinviade).

Unica osservazion che volessi far, da quanto me ricordo, me par che la gazzetta (che gestissi el fanta da quasi 20 anni) in occasioni del genere ghe metti 6 a tutti i zogadori e 5 ai portieri.

Secondo mi xe comunque meio darghe i voti in sta maniera per far la classifica subito e no spettar fino a metà dicembre quando i dovessi recuperar...poi vien una nevicada e i la rinvia a febbraio e come se fa?

El regolamento cita che se speta i recuperi se la cosa non crea complicazioni alla classifica. Solo in caso contrario se da el 6 politico (e noi lo demo a tutti, portieri compresi). Poiché i recuperi se dovesi svolger entro la 17a giornata (per noi l'ultima della prima fase) se pol spetar i recuperi. Ovvio che se i rinvia el recupero dopo lo svolgimento della 17a giornata, parti el :6:

Posted

Eccellente, no go ancora riva a far valer el mio concetto, quel che digo mi xe:

el recupero che sia tra 2gg o 2 anni, molto probabilmente non sara zogado per castellazzi bensi da Julio cesar, indi, no ga diritto a ricever un voto, per mi dovessi zogar in 10 (no lo digo assolutamente per vinzer la partida) poi se giustamente come menzionado sora, la gazzetta da immediatamente el 6 politico, non vedo perche non dovessimo adottarlo anche noi e spetar un recupero che no ga basi, no me ricordo la parola esatta (romano aiutime ti) stemo zercando un pretexto per svolger la classifica de forma irregolare, in casi passadi, se recuperava dopo de la seguente partida se ghe dava 6 politico, o se applica za o xe falsar la classifica se a un zogador se ghe da el voto de un altro.

Mettemo che altri zogadori dei recuperi eventualmente non zoghi e le riserve no entra o xe squalificade, etc... anche en quel caso se ghe da el 6 politico?¿

Ovviamente se sta falsando la classifica.

Con questa critica spero costruttiva, chiudo e no intervengo piu, dato che el sondaggio al momento parla chiaro 5-3 per il regolamento.

Posted

Se andate a guardare io ho messo CASTELLAZZI titolare e JULIO CESAR primo cambio in panca quindi mi in 11 giogo...:-)

A parte tutto x mi anke xe uguale, podemo applicar regolamento o 6 politico a tutti senza spetar... Sta regola va analizzada x i prox anni!! No se pol spetar un mese x dei voti!!! In un mese pol succeder tante cose(infortuni,squalifiche ecc ecc) e no podemo esser maghi e preveder se CAVANI giocherà il recupero contro la Juve o se JULIO sarà tra i pali... Insomma me gavè capì no??? :-)

No???:-)

Mi son favorevole al 6 politico a tutti a meno ke no se recupera la partida al massimo la settimana seguente!! Se no vien fora casin!!

Fate Vobis!!

Posted

El risultato del sondaggio me par evidente: se seguirà quanto scritto nel regolamento.

Quindi se attendi i recuperi (se non crea intoppi nella preparazion della classifica) e se da el voto ai zogadori che zoga. Se uno se trova a zogar senza portier, perché el titolare che iera assente quando se doveva zogar se ga recuperà o senza centrocampista, perché un titolare in diffida xe stado ammonido, entrerà i sostituti (se i xe ...).

Sinceramente me dispiasi, perché la proposta Remly me sembrava saggia. Però xe anche giusto che per cambiar in corsa, devi esser tutti d'accordo.

El prossimo anno vederemo de metter qualche protezione in più a livello de regolamento nei casi dei recuperi.

Posted

No go votà (no me iero collegà al sito per quasi due settimane e l'altro giorno invece no me iero accorto, go solo postà la formazion) ma dato che la discussion xe verta...

Vox populi vox dei...ma per quanto mi sia un paladino delle regole da rispettar, credo anche che xe sempre cosa buona farlo con saggezza. Gavessi votado per la proposta Remly e no rivo a spiegarme alcuni ragionamenti come quel de Mamo (solo per gaver un es. pratico) sulla "intoccabilità" del regolamento. A tal proposito volessi ricordar che sto anno xe za successo in almeno un paio de occasioni che ghe xe stada "flessibilità" nell'uso del regolamento...

• Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Create New...
Il Forum di Elsitodesandro
Home
Activities
Sign In

Sign In

Search
More