SandroWeb Posted May 2, 2004 Report Posted May 2, 2004 Argh...Veramente una brutta Unione stasera, pecà che proprio sul bel gavemo cannado la partida che ne podeva rilanciar... El resoconto della gara lo trovè QUA Vado a spavar che son morto de sonno Quote
Jazz Posted May 2, 2004 Report Posted May 2, 2004 Non son d'accordo con ti Sandro: secondo mi l'Unione ga giogà ben anche se i errori credo li gabi fatti Tesser nel secondo tempo, sbilanciando troppo la squadra e intasando tutta l'area avversaria: a un certo punto giogavimo con un 3-2-2-3 considerando Rigoni e Muntasser due mezzepunte. Comunque nel primo tempo la Triestina ga giogà ben, anche se non me ga piasso tanto el centrocampo che iera troppo offensivo e coverzeva poco la difesa: me pareva de riveder le prime partide... Solito discorso per Moscardelli che Tesser se ostina a voler tenir in campo: rendemose conto che far giogar adesso come adesso sto mulo xe controproducente per lui e per noi. Ben Campagnolo e Rigoni, mal Aquilani, Moscardelli, Godeas (spento a parte el rigor) e soprattutto Tesser. Voto complessivo alla squadra: 6 Quote
SandroWeb Posted May 2, 2004 Author Report Posted May 2, 2004 Effettivamente nel secondo tempo xe stado più un bivacco de capre che una manovra ordinata: Tesser ga sbaiado perchè ga voludo cercar de raddrizzar el risultato mettendo una squadra fin troppo spregiudicata, completamente slegata tra centrocampo e attacco. Cmq IMHO dir che l'Unione ga zogado ben me sembra un poco eccessivo...xe anche da dir che sti muli ga dà tutto fino a adesso, xe umano e logico che i sia scarighi a livello fisico e, roba importante, i reali valori dei singoli sembra esser venudi. Discorso Moscardelli: da come go letto in giro, Davide fa grandi robe in allenamento e se caga quando entra in campo...buh Quote
Recommended Posts