Jump to content

Recommended Posts

Posted

Argh...Veramente una brutta Unione stasera, pecà che proprio sul bel gavemo cannado la partida che ne podeva rilanciar... O|

El resoconto della gara lo trovè QUA

Vado a spavar che son morto de sonno :zzz:

Posted

Non son d'accordo con ti Sandro: secondo mi l'Unione ga giogà ben anche se i errori credo li gabi fatti Tesser nel secondo tempo, sbilanciando troppo la squadra e intasando tutta l'area avversaria: a un certo punto giogavimo con un 3-2-2-3 considerando Rigoni e Muntasser due mezzepunte. Comunque nel primo tempo la Triestina ga giogà ben, anche se non me ga piasso tanto el centrocampo che iera troppo offensivo e coverzeva poco la difesa: me pareva de riveder le prime partide...

Solito discorso per Moscardelli che Tesser se ostina a voler tenir in campo: rendemose conto che far giogar adesso come adesso sto mulo xe controproducente per lui e per noi.

Ben Campagnolo e Rigoni, mal Aquilani, Moscardelli, Godeas (spento a parte el rigor) e soprattutto Tesser.

Voto complessivo alla squadra: 6

Posted

Effettivamente nel secondo tempo xe stado più un bivacco de capre che una manovra ordinata: Tesser ga sbaiado perchè ga voludo cercar de raddrizzar el risultato mettendo una squadra fin troppo spregiudicata, completamente slegata tra centrocampo e attacco.

Cmq IMHO dir che l'Unione ga zogado ben me sembra un poco eccessivo...xe anche da dir che sti muli ga dà tutto fino a adesso, xe umano e logico che i sia scarighi a livello fisico e, roba importante, i reali valori dei singoli sembra esser venudi.

Discorso Moscardelli: da come go letto in giro, Davide fa grandi robe in allenamento e se caga quando entra in campo...buh <_<