Jump to content

Recommended Posts

Posted

el picolo oggi riporta che i sta cercando una soluzion per sistiana, come savè i posteggi xe ridoti a 200 per la chiusura del bagno la sera, mi iero l'altra setimana e iera de diventar mati, a mezanote i ga chiuso la strada e no iera verso de moverse. i ga dito che se no vien ragiunto un acordo per motivi de sicureza l'accesso alla baia sarà interdetto la sera e se doverà scender a pie... :incazzado:

cosa ne pensè?

i chioschi xe cusì cocoli d'estate,sper ben.

Posted

Infatti...uno dei pochi posti pieni de gente in riva al mar dove se pol impetesarse in compagnia :petesoni:

Qua a Trieste devi esser qualchedun che ghe secca che la muleria se diverti e i fa de tutto per impedirghelo :incazzado:

Posted

sabato sera, iera verament eun casin...el fatto che sia meno posti xe un bel problema, sopratutto perche anche se i fa scender a pie la gente, no xe che i risolvi tanto, perche i andassi tutti a parcheggiar a sistiana centro, e lungo la strada che porta a visogliano..ovvero un caisn, perche no ghe xe cussi tanti posti, sicuramente meno che zo in baia...no so come mai i gabbi fatto sta scelta, ma son sicuro che no durerà molto, co l'affluenza che ghe se de ste èparti d'estate, no i se pol permetter de perder un utenza dle genere..sdaria un danno economico incalcolabile :p

comunque, anche se i dovesssi serar la strada, no xe un grosso problema, (intendo farsela a pie) infatti ghe vol 5 minuti per scender e un 10 per salir...va ben..10...disemo 20...considerando che se ga appena concluso una serata a chioschetti!

Per consigli sudove posteggiare, chiedeme pur :bye:

Posted

el problema xe el proprietario del bagno che se ne frega del casin, la concesion xe sua e pol verzer o chiuder come che el vol, el fato xe che efetivamente la gente da quela parte postegiava e basta,poi la grana la lasava ai chioschi e il tipo sta roba no la digerisi. l'unica speranza xe che el comun de duin slonghi qualche boro e cusì pase fatta. i proponeva anche navette che porti zo la gente ma efetivamente dove postegiar le auto? :search:

Posted

so xe un longo mai visto.. sabato sera no ghe iero xke i me gaveva za avisà che iera un cesso disumano.. cmq con altri muli stemo fazendo una racolta firme ed una letera x el piccolo.. se volè contribuir! ciò xke se no de estate senza sistiana e befeed cossa se fa?

Posted

bisogna azir de iniziativa....invademo barcola portandose de bever da casa, una bona radio e via coi festini...finchè no riva i caramba :lol:

speremo che i ne daghi una valvola de sfogo se no semo fritti, mi no son un nottambulo ma ogni tanto la bevuda e la cagnara me piasi.

Posted

muli.. mi e matt ierimo ieri sera e la situazion xe questa.. i omini in divisa i blocca la strada x calarse a sist.mare e i lassa passar solo quando se libera un posto e qualchidun va via.. cio iera postegiado tuta sistiana centro e anca oltre.. poi a mi matt me ga mostra un postegio segreto e se gavemo calado zo ale barachete.. facile in zo.. ma in su cio iera de spararse.. 10min boni si.. ma che sfadigada all'una de note cio..

Posted
poi a mi matt me ga mostra un postegio segreto e se gavemo calado zo ale barachete..

[OT] sarò dislessico in sti giorni... ma no ve digo cossa go leto al posto de quel che xe scrito :rotfl: [/OT]

Posted
poi a mi matt me ga mostra un postegio segreto e se gavemo calado zo ale barachete..

[OT] sarò dislessico in sti giorni... ma no ve digo cossa go leto al posto de quel che xe scrito :rotfl: [/OT]

poi matt me ga mostra un postegio segreto e se gavemo calado zo ale barachete..

ok? :p

Posted

poi matt me ga mostra un postegio segreto e se gavemo calado zo ale barachete..

ok? :p

no xe per la forma grammaticale che ga capido altro.... :censura:O| comunque, Sistiana d'estate la se riempi de.....Gente.....

commento su i novi locai:

bruttini :down: almeno quel dopo el PEPENERO (quel in spiaggia in pratica-castelreggio verso la cava) el xe un posto troppo...de classe...no per veri petessoni :petesoni::DDDD