Vai al contenuto

La "mula" de Barcola


tommy781

Messaggi raccomandati

Oggi i ga posizionà la statua che doveria rappresentar la bellezza triestina, la xe ancora incartata, la doveva esser messa a Miramar ma poi i ga deciso de meterla alla fine dela pineta dove i noleggia i mosconi. La go vista tempo fa "senza veli" e non la xe malvagia, la posizion non me convinzi ma vederemo l'effetto al tramonto, poderà venir bele foto.

post-10-1117736391_thumb.jpg

Link al commento
Condividi su altri siti

secondo mi la saria stada meio disposta in fondo al gruppo di scogli e protesa verso il mar, messa cusì la par ficcada la per sbaglio, la posizion secondo mi podeva eser studiada meio comunque non xe malvagia come statua, sperando che i soliti mone non la rovini.

Link al commento
Condividi su altri siti

el problema secondo mi xe che non la ga un tema e una locazion definidamessa là tra le piere la se perdi, son tornà anche ieri sera a veder se con la luce del tramonto guadagnava, sicuramente la rendi de più ma non la me convinzi. Mi la gaveria messa piuttosto davanti alla fontana de barcola protesa a guardar el mar. ma l'assesor el ga dito, e non digo una monada, che el cul nudo xe volgare e non se devi veder! Basta impizar la tv per veder oscenità, tette e cui che saltella e poi se scandalizza per una statua.... :doh:

Link al commento
Condividi su altri siti

no.. veramente ga dito cussi?? :disgust::doh:

cio ma l'omo el xe tuto :censura: qunate statue i mostra i culetti a trieste?? vedi a san giusto no me par che i nascondi tanto.. o in via roma dopo ponte rosso.. anche la xe le statue femminili con el petto nudo.. bah.. no me par niente de volgare a mi! anzi..

Link al commento
Condividi su altri siti

falso perbenismo...mi son andà de drio e il cul secondo mi xe la roba più bella della statua, bel sodo :p

bel sodo te disi... :rotfl:

in foto no me entusiasma...prima de commentar gavessi de vederla del vivo!

appena me cpaita la studio per ben e poi ve fazzo saver :bye:

Comunque, oramai la ga poggiada la e dubito che i la sposti..a meno ch enon raccolgiemo firme.....

Link al commento
Condividi su altri siti

Partecipa alla conversazione

Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.

Ospite
Rispondi a questa discussione...

×   Hai incollato il contenuto con la formattazione.   Rimuovere la formattazione

  Sono consentiti solo 75 emoticon max.

×   Il tuo collegamento è stato incorporato automaticamente.   Mostra come un collegamento

×   Il tuo contenuto precedente è stato ripristinato.   Pulisci editor

×   Non puoi incollare le immagini direttamente. Carica o inserisci immagini dall'URL.

Caricamento...
  • Chi sta navigando   0 utenti

    Nessun utente registrato visualizza questa pagina.

×
×
  • Crea Nuovo...
×
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi



Cerca
Altro
×