tommy781 Posted June 5, 2005 Report Posted June 5, 2005 un giorno me devo decider a far un giro serio al de là del confin...me par che ghe sia belle robe de fotografar,grande star. Quote
Starlite Posted June 5, 2005 Author Report Posted June 5, 2005 Xe bei posti si de la. Questo xe el camin de una vecia cockeria alle porte de Fiume. Iera scrito sul goirnal poco tempo fa che i ga trovado i fondi per abbatter finalmente el camin. Pasando de la in auto xe impresionante vederlo. Quote
Starlite Posted June 5, 2005 Author Report Posted June 5, 2005 Qua xe un'altra foto da un'altra angolazion. Confrontè le dimensioni nella foto precedente, se vedi che l'edificio in basso ga 3 o 4 piani, quindi fè voi quanto alto xe el camin. Quote
Starlite Posted June 5, 2005 Author Report Posted June 5, 2005 A Fiume inoltre xe attiva una raffineria... questa foto xe fata da Veglia verso Fiume, go un poco alzà el contrasto. Se nota subito sora la terra una oblunga nube gialla... xe el risultato della raffineria... altro che feriera nostra. Quote
trert Posted June 5, 2005 Report Posted June 5, 2005 el camin xe vero xe impresionante.. cio dale foto che te ga fatro fiume no xe proprio el massimo.. solo camini e ferriere.. meti qualcossa che centri con petes e fauna... Quote
Stefano79 Posted June 5, 2005 Report Posted June 5, 2005 Eh so, xè orribile...Iera ora che i se decidi a butarlo zo! Quote
iaga Posted June 5, 2005 Report Posted June 5, 2005 Trert.. sempre che te se lamenti.. Son passada sulla strada che passa per de là l'altra estate.. e effettivamente no xè un bel spettacolo.. xè enorme.. par che nol finisi mai.. giusto che i lo tiri zo Grazie Star Quote
trert Posted June 5, 2005 Report Posted June 5, 2005 Trert.. sempre che te se lamenti.. no xe che me lamento... me piasi solo romper un poco dei! Quote
Recommended Posts