cucciolina Posted January 31, 2013 Report Posted January 31, 2013 (edited) Xe la prima volta che succedi e, onestamente, no savevo come comportarme. Nella 14^ giornata, Mamo xe andado a modificar la sua formazion il 26/01 ben oltre el termine de scadenza (20/01) incrementando così el suo punteggio de 8 punti. Dopo consultazion telefonica col Boss, gavemo deciso che Mamo, non solo perdi la partida con Dondon (comunque gavessi perso de mezzo punto), ma vien penalizzado in classifica de 10 punti. Ora, piccola considerazion personale, mi spero solo che il tutto non sia stado fatto in malafade perchè me pareria assurdo. Anche perchè 1) no se vinzi una mazza de niente e se gioga per divertirse e 2) xe persone che perdi tempo per crear e seguir el zogo e ciorle pe'l cul no saria per niente bel. Attenzion che, de fronte ad altri simili comportamenti, vegnerà prese decisioni a livel disciplinare de forum. Grazie per l'attenzion. Edited January 31, 2013 by cucciolina
romanowar Posted January 31, 2013 Report Posted January 31, 2013 (edited) Me infilo in problematiche che non xe de mia competenza ... ma prima de andar zo con la mannaia, non saria meio chiederghe una spiegazion a Mamo? Proprio per el fatto che no se vinzi una cippa e che Mamo xe un frequentator assiduo dei fantazoghi me par strano pensar che el gabi fatto sta roba volutamente. Poi, guarda caso, no'l ga postà la formazione della prima partida della seconda fase. Forsi el voleva modificar la formazion della 14a ai fini della 1a della seconda fase. Edited January 31, 2013 by romanowar
chompo Posted January 31, 2013 Report Posted January 31, 2013 Me infilo in problematiche che non xe de mia competenza ... Ehm...lo fazo anche mi, quotando el legionario. Ed aggiungendo che mamo lo trovo piuttosto "casinaro" nel postar. Nel senso che no una volta da quando anche mi son qua e partecipo a fantac o fantab, go visto sue formazioni nei topic sbagliadi o altri pastroci de stampo tipicamente disordinato . A spanne propendesi per errore e non peccato.
dondon Posted January 31, 2013 Report Posted January 31, 2013 (edited) calcolemo anche el fuso orario del Peru' che pol averlo fato incasinar .....per mi el xe in bona fede e el ga solo sbaglia' post....dopo fe voi che se i supervisori.. Edited January 31, 2013 by dondon
Mamo Posted February 1, 2013 Report Posted February 1, 2013 Ops. Me attengo alle consecuenze, me son reso conto adesso dell'errore, sempre legio el secondo titolo per saver cuando far copia incolla e sto giro vedendo che tanti gaveva gigli titolare lo go volesto metter anca mi, ovvio non xe in malafede, pero l'error xe lampante e no ga scusanti quindi accetto la penalita, a mi me interesa zogar perche me diverti e a volte posso ciacolar con gente della mia citta anca se a distanza. Cucc so che el dubbio te resta perche me pasaria la stessa roba se fossi nei tuoi panni, spero che se chiudi qua sta storia dato che spero de far mercato in febbraio e far un pochi de punti in piu. Ciau ciau
cucciolina Posted February 1, 2013 Author Report Posted February 1, 2013 Dopo 2 ore de camera de consiglio, sentite le parti in causa, gli avvocati dell'accusa e gli avvocati della difesa, l'Alta Corte Bisciona decide per il condono della pena nei confronti di Mamo "casinaro". Viene però impartita una pena alternativa che consiste nel mettere un "FORZA INTER!" nella firma!
SandroWeb Posted February 1, 2013 Report Posted February 1, 2013 Ara che invece ghe dago 10 punti de penalizzazion alla Stramacciona qua sora....
kaisercaio Posted February 2, 2013 Report Posted February 2, 2013 Mamo.... ma denovo.... te ieri sta bannado per gaver imbroiado al fantarindondo....... ma roba de ciodi..... no te impari mai!
Mamo Posted February 8, 2013 Report Posted February 8, 2013 Mamo.... ma denovo.... te ieri sta bannado per gaver imbroiado al fantarindondo....... ma roba de ciodi..... no te impari mai! Citazion inopportuna Claudio, pero, me vedo obbligado a risponderte. Grazie al BAN nel tuo sito go capi che per zoghetti o risposte a qualsiasi post, se pol sbagliar ed esser giudicadi, roba che a mi no me piaxi perche se non giudico spero de non esser giudicado a meno che sia parte in causa. Nel Fantarindondo go imbroiado come te dixi ti e no perdo tempo a far nisun nome de gente che lo ga fatto spudoratamente pezo de mi e non ghe gavevo mai ditto niente perche xe solamente un zoghetto, la lezion xe stada quela de perder el rispetto per una monada e go paga le conseguenze. Te ricordo che attualmente solo partecipo al zogheto e legio i alri post ma no commento mai nel tuo FORUM cussi vivo en paxe e no ghe fastidio a nisun. In sto Forum qua, sto giro la go capelada veramente e anca se no volevo citarlo, romano ga dito el giusto, volevo cambiar un giogador titolar con un panchinaro dato che fazo sempre copia incolla e metterlo nella seconda giornata della ultima fase e invece lo go fatto nella prima giornata credo un 3 o 4 giorni dopo de esser gia chiusa, se te controlli le date xe dimostrabile, gavessi perso comunque quindi senza profit perche lo gavessi fatto?¿ no ghe fossi nisuna ragion. In rispetto al tuo nick de questo Forum e Admin del tuo FORUM, go credu giusto dirte quel che pensavo e come xe andade le robe veramente, per chiarir ancora una volta el fattaccio, con rispetto alla persona che sta de drio del monitor, no ghe go mai fatto niente e non go nisuna intenzion de farlo, perche no me piaxi sentirme mal o far si che altri se senti mal, quindi se te rispetto della stessa forma esigo rispetto. Se te lo ga fatto per avvisar i admin de un error mona che go fatto credo 4 o 5 anni fa, ben ottimo, per rispetto a tutte le parti iera meo che te ghe scrivevi in PRIVATO, come fa tutte le persone che credi de veder qualcosa irregolare in uno spazio che amministra personalmente o in terza persona. Spero che se gapi capi el nesso del mio post, altrimenti pazienza, in questo Forum ghe xe amministratori che xe assolutamente capaci de risolver situazioni de tutti i tipi come ti e altri lo faze nel tuo FORUM. Cordiali saluti.
Recommended Posts