Missilina Posted May 7, 2004 Report Posted May 7, 2004 Tra 2 domeniche se nn erro se l'adunata alpini...... forza con i commenti.. missilina Quote
Missilina Posted May 11, 2004 Author Report Posted May 11, 2004 http://www.alpini.it/ponte/appuntamenti/adunatatrieste/ per info sulla manifestazione che si terra a Trieste questa domenica Missilina sempre piu nera Quote
SandroWeb Posted May 11, 2004 Report Posted May 11, 2004 Un altro link utile xe quel de Trieste 2004, link che go anche messo nel calendario: Trieste 2004->l'adunata degli alpini Bye Quote
Missilina Posted May 11, 2004 Author Report Posted May 11, 2004 Alla manifestazione partecipa anche quello che io chiamo con affetto " il nonno" anni 106....una storia una vita...un pezzo di tutti noi....spero di incontrlo.. Missilina Quote
Missilina Posted May 13, 2004 Author Report Posted May 13, 2004 La manifestazione di Domenica inizia alle 08.30 partira dal ippodromo fino ad arrivare un piazza unita.. I primi a sfilare sarano i mutilati gli invalidi e gli anziani..quelli che anno fatto la guerra i reduci...i veri alpini. il palco delle autoria sara situato in largo bariera. la fine sfilata e prevista per le 18-00 Domani venerdi gli alpini in mattinata renderanno omaggio alla Risiera a san giusto e alle foibe. Missilina Quote
SandroWeb Posted May 13, 2004 Report Posted May 13, 2004 Ecco le prime immagini delle penne nere sotto casa mia A presto altre immagini Quote
SandroWeb Posted May 13, 2004 Report Posted May 13, 2004 Scena curiosa in via Rittmeyer: un alpin de una de ste jeep salta zò col bicer in man, se dirigi verso la campana verde della raccolta vetro, butta el bicer dentro e dopo cori a riciapar la jeep che intanto la iera circa 100 metri più vanti Quote
The Rock Posted May 13, 2004 Report Posted May 13, 2004 i xe oltre....e me dispiasi dirlo...ma xe militi....e a mi i militi propio no me va zo.... Quote
Missilina Posted May 13, 2004 Author Report Posted May 13, 2004 troppo forti.... sono arrivati anche sotto casa mia... troppo simpatici..... anzi...gente....Oo in teoria me li vedo da vicino per 3 gg.....vi teror informati...cosi se vi va...potete passare a trovarmi... Missilina Quote
SandroWeb Posted May 13, 2004 Report Posted May 13, 2004 Ecco qua una sosta ai box (la damigiana de drio doveva esser svoda) Quote
tuxav Posted May 14, 2004 Report Posted May 14, 2004 W i AlpinI! Vico xe disperso impetesa' per la citta', mi go beca' i alpini in osmiza a Zgonik e chisa' quanti sara' in giro per cita'... bel Quote
Missilina Posted May 14, 2004 Author Report Posted May 14, 2004 prima mattinata di assistenza agli alpini superata.... troppo simpatici..-..il gruppo di venezia gentilmente si ha offerto un bicchiere di vino... domani saro la tutto il giorno... oggi son riuscita a fare solo 2 foto il parking deve essere ancora riempito. http://www.spacevger.com/alpini/alpi.jpg http://www.spacevger.com/alpini/alpi1.jpg bellissima era l' ape con 3 davanti al posto di guida...uno gia disteso dietro" pien" e altri 3 seduti al lati....stranamente l' ape era lievemente storta... Missilina Quote
SandroWeb Posted May 14, 2004 Report Posted May 14, 2004 Vico xe disperso impetesa' per la citta', mi go beca' i alpini in osmiza a Zgonik e chisa' quanti sara' in giro per cita'... No ghe iera dubbi su tutte 'ste robe Quote
saretta Posted May 14, 2004 Report Posted May 14, 2004 posso dirve una roba.......... NON POSSO PI§ DE STI ALPINIIIIIIII...! Non go come moverme, i me ga chiuso tutto anche la palestra! E santa madonna (ops) E ou i ga un tasso alcolico bestiale!!!! Quote
Starlite Posted May 14, 2004 Report Posted May 14, 2004 I me ga meso ssai alegria subito dopo pranza' che andavo studiar in via vasari I xe montadi sula 18 la dela Fiera, un cola fisarmonica e un col tamburo 'torno 'l colo Quei altri che iera za su dal capolinia i ghe ga dito de tacar sonar, e lori ga tacà ah. Iera l'autista che inveze de vardar la strada vardava i speci per vederli e rideva come un mato Però mi me piasi i veci alpini come che iera questi che i fa alegria... quei più giovini inveze i fa solo confusion... Quote
Vico Posted May 14, 2004 Report Posted May 14, 2004 Iero a pranzo coi alpini!!! Figon!! Risotto ottimo, vin e trape ancora de piu'!! Son ancora impetesado!! Figon AloHa Vico Quote
SandroWeb Posted May 15, 2004 Report Posted May 15, 2004 Son ancora impetesado!! Figon In tal senso go un log de Msn del dialogo tra mi e un peteson del quale non dirò el nome che risali alle 19 e 30 circa de venerdì sera...magari uno de sti giorni lo posto Per el resto, son stado in città sia nel pomeriggio (quando xe rivada la bandiera de guerra in p.za Unità ) che de sera: un autentico scagaz canti vari, una miriade de automezzi artigianali con sora più vin che alpini , gente riversada sulle Rive fino a tarda notte a far casin . Da notar anche la massa de ambulanze che correva per le strade a tirar su gente stivada fino all'inverosimile No oso immaginarme cosa sarà sabato sera, aiuto Quote
Starlite Posted May 15, 2004 Report Posted May 15, 2004 No go capì cos' che serviva el pasegin Questo me saludava P.S.: Za che son, come primo atto ufficiale da moderatore, go deciso de metter in rilievo la discusion per i prossimi giorni. Quote
SandroWeb Posted May 15, 2004 Report Posted May 15, 2004 P.S.: Za che son, come primo atto ufficiale da moderatore, go deciso de metter in rilievo la discusion per i prossimi giorni. Ben fatta, approvo in pien Quote
Starlite Posted May 15, 2004 Report Posted May 15, 2004 Scena inenarrabile Nove e tre quarti, gnancheno, sabato sera, piazza del'Ospedal angolo via Tarabochia, riva un alpin, giovine sui 25-30, pien come un ovo. Lo vedo che se poza sul cespuglieto che xe la davanti el negozio de cusine, cio' no capisso cos che 'l fa.... dopo un minuto el va via co' le braghe calade e 'l cul de fora! El ga cagà Comunque spetacolo pirotecnico ecezionale! Oltre 20 minuti de boti e coreografie... ssai ssai bel... anche sto ano Bernardi ciapa la sua pila Quote
SandroWeb Posted May 15, 2004 Report Posted May 15, 2004 SABATO 15 Son pena tornado a casa...stupenda giornata passata con gli amici in mezzo a un'autentica orda festosa di "veci" e "bocia" (un dei quai stasera in bareto me ga gentilmente offerto un bicer de vin attinto dalla sua tanica messa sulle spalle) ...incredibile anche el casin de gente imbottigliada subito dopo i fuochi d'artificio (neanche per el capodanno del 2000 iera cussì tanta ressa e tanti sbrutoni :viemecheteremeno: )...no me son mai divertido tanto nella mia città (e go dito tutto ). W GLI ALPINI Quote
SandroWeb Posted May 15, 2004 Report Posted May 15, 2004 Comunque spetacolo pirotecnico ecezionale! Oltre 20 minuti de boti e coreografie... ssai ssai bel... Leggendo la prima volta pensavo che iera l'alpin con le braghe calade a gaver fatto el spettacolo pirotecnico Quote
Vico Posted May 16, 2004 Report Posted May 16, 2004 Mi ieri sera verso le 22.30 go visto un a 10 metri da P.za della Borsa che spavava per terra ... dopo gaver da' anche lui AloHa Vico Quote
Starlite Posted May 16, 2004 Report Posted May 16, 2004 Stamatina go fato oltre 100 foto, per lo più del contorno... qua xe giusto un per de quele che me pareva piu' cocole Viale Ippodromo, Enoteca BereBene Una banda che passa in via Conti - piazza Perugino, incrocio via Ghirlandaio Anche un'Alabarda esposta in piaza Perugino, e iera anche altre in giro Alpini in betola in via Settefonante, tra via Severi e via della Fabbrica... i varda la filata in TV impetesandose Quote
Starlite Posted May 16, 2004 Report Posted May 16, 2004 Le monta sui scagni per vardar... e dopo le se meti ciacolar... babe Ara che penna ciò Za sula bona strada Sarà un caso che ai suoi piedi sia scrito Terrano? Quote
Recommended Posts