Jump to content

Recommended Posts

Posted

Xe un film de Spielberg, e lo se vedi subito dalla prime battude: i tripodi alieni che vien fora dall'asfalto, creando l'Apocalisse sulla Terra, tien inchiodado lo spettator sulla poltrona.

Alla fin fine la storia non xe originalissima, anche se la trama xe molto ma molto coinvolgente: la brutalità degli alieni vien messa in primo piano, gli esseri umani ancora in vita pol solamente continuar a scampar e, come conseguenza, a impazzir fino a ucciderse tra loro per entrar in possesso dell'unica auto funzionante.

Non xe un Indipendence Day dove l'americanità vien messa in risalto con presidenti e eroi alla Will Smith, xe invece la storia de un perfetto babbeo (Tom Cruise), padre separato con due fioi, che se trova a protegger gli stessi dalla follìa sterminatrice degli invasori, fino a riportarli a Boston dalla moglie nonchè madre dei due muli: il tutto senza saver minimamente se questa sia sana e salva o se l'onda de impulsi elettromagnetici sia passada inesorabile anche su de ela.

Ottimo film, ricco de effetti speciali mozzafiato e de scene veramente al top della fantascienza, perdi molto nel finale che me ga lassado alquanto perplesso: i toni se smorza incredibilmente nel giro de pochi minuti. Podeva esser un capolavoro, xe "solo" che un bel film.

Voto: 8

Posted

Grazie. Recension molto utile. Mi sa che aspettero di vederlo in cassetta. Il genere di film non mi entusiasma, se non è proprio un capolavoro può aspettare.

Posted
Alla fin fine la storia non xe originalissima,

e te credo... ga cominciado Wells (spell?) 70 ani fa ala radio, da un racconto de suo quasi omonimo, de altri 30 anni prima...

Posted

nn xe ke vado mata per sti film, ma dal trailer me ispirava anke xkè spilberg difficilmente fa bruti film e tom cruise dopotuto se lassa vardar e la muleta le me xe cocola.

ma in tre parole star e nn me ricordo ki me ga smontado...ma se el boss dà un voto alto quasi quasi ghe vado.

dove te son andado a vederlo? iera sai gente? (tanto per saver se speto ancora una stimana per andar) :p

Posted
nn xe ke vado mata per sti film, ma dal trailer me ispirava anke xkè spilberg difficilmente fa bruti film e tom cruise dopotuto se lassa vardar e la muleta le me xe cocola.

ma in tre parole star e nn me ricordo ki me ga smontado...ma se el boss dà un voto alto quasi quasi ghe vado.

dove te son andado a vederlo? iera sai gente? (tanto per saver se speto ancora una stimana per andar)  :p

La muleta xe una grande: incuti timor solo osserver come la guarda la realtà che sta evolvendo coi oci del terror :D

Francamente xe un film che va a gusti: non me pareva malaccio te ripeto, tanti i lo podessi ritener una stronzada ma secondo mi xe una pellicola che se lassa veder. Peccato per quel final...

Iero a vederlo al Cinecity, sala tre quarti piena ma non xe stado de sburtarse :D

• 1 month later...
Posted

Film nel complesso non male.......mi son rimasto in tension per el 90% del film e anke dopo:gaveva comunque un buon ritmo.

La muleta xe bravissima.....grande interpretazione.

Me ga fato sai piazer che in sto film no xe el solito eroe che distruggi i cattivi in maniere impossibili; cmq ghe son rimasto mal per come finisi sti alieni :down: tutto sto scandal per darghela cusì malamente.

Stupendi i effetti speciali! :bye:

Posted
Film nel complesso non male.......mi son rimasto in tension per el 90% del film e anke dopo:gaveva comunque un buon ritmo.

La muleta xe bravissima.....grande interpretazione.

Me ga fato sai piazer che in sto film no xe el solito eroe che distruggi i cattivi in maniere impossibili; cmq ghe son rimasto mal per come finisi sti alieni :down: tutto sto scandal per darghela cusì malamente.

Stupendi i effetti speciali! :bye:

idem come sopra!

ghe ne gavemo discusso per una bona mezz'oretta :D