Jump to content

Recommended Posts

Posted

LOGISTICA DEI PRODOTTI ORTOFRUTTICOLI: IL MERCATO SI SPOSTA ALL’AUTOPORTO DI FERNETTI.

Un nuovo sviluppo per l’Autoporto di Fernetti, che si occuperà anche di logistica dei prodotti ortofrutticoli e del freddo, è stato deciso oggi durante un incontro al Comune di Trieste, presieduto dal sindaco Roberto Dipiazza e dal vicensidaco Paris Lippi.

La presenza del segretario generale della Fondazione CrTrieste Paolo Santangelodi era in particolare legata al futuro dell’area che si libererà, una volta compiuti gli atti formali, in seguito allo spostamento del mercato ortofrutticolo attualmente situato in riva Ottaviano Augusto. La Fondazione, infatti, intende realizzare in quel sito un nuovo e funzionale centro congressi con sale per almeno 1500 posti. La realizzazione della struttura verrà finanziata dalla stessa Fondazione CrTrieste che ha già compiuto un primo studio di fattibilità ed è pronta ad affidare l’incarico per la progettazione.

Posted
Per mi saria la posizion ideale per far i parchegi interati che i volessi far al posto dela ex Bianchi. E de sora i pol far quel che i vol.

No saria mal, se riva direti la dala superstrada... passeggio sant'andrea... e parcheggio praticamente in centro...

Ma... xe za un parchegio sempre svodo a poca distanza (via Locchi)...

Bah... solito...

Posted
Per mi saria la posizion ideale per far i parchegi interati che i volessi far al posto dela ex Bianchi. E de sora i pol far quel che i vol.

No saria mal, se riva direti la dala superstrada... passeggio sant'andrea... e parcheggio praticamente in centro...

Ma... xe za un parchegio sempre svodo a poca distanza (via Locchi)...

Bah... solito...

in via locchi xe tropo lontan del centro... qua inveze saria 'sai più comodo :vabenon:

Posted

Comunque ieri i tipi che lavora in mercato ga protestà perchè no i vol 'ndar suso.

Tropo lontan e tropo fredo de inverno... i disi.

E anche chi ga boteghin no xe sai felice.

El mercato dove che xe desso xe un pecà tignirlo, quela zona se la podessi utilizar sai meio.

Posted

beh a Fernetti andassi ben pei comercianti, ma efetivamente no me vedo le veciete a andar fin su.. per mi la soluzion xe far 2 mercati: un, piu grande, per le alte pei comercianti più grandi, un in cità o periferia (zona industrial?) per vecete e comercianti piu pici..

Posted

Eh.. me sembra giusto.. cusì te paghi el doppio la roba perchè i commercianti all'ingrosso lavora el doppio.. sia da una parte che dall'altra..

E non pensar che ogni commerciante vadi ad assumer un collega per andar a servir le vecete nell'altro.

El mercato xè conveniente cusì perchè nel stesso punto fa smercio all'ingrosso e al dettaglio.

:bye:

Posted
tropo lontan diria de no... se riva in 10 minuti / un quarto d'ora...

nn diria...

cmq efetivamente xe più scomo xkè xe più lontan e de conseguenza te ga magiori consumi de benzina e xe un viagio longo se te devi tornar per imprevisti o integrazioni.

cmq ciò nn togli ke quell'isolato xe vergognoso e nn xe una degna conclusion dele Rive. xe anni ke sento ke li sposta e dopo xe sempre là...

Posted
Eh.. me sembra giusto.. cusì te paghi el doppio la roba perchè i commercianti all'ingrosso lavora el doppio.. sia da una parte che dall'altra..

E non pensar che ogni commerciante vadi ad assumer un collega per andar a servir le vecete nell'altro.

El mercato xè conveniente cusì perchè nel stesso punto fa smercio all'ingrosso e al dettaglio.

:bye:

efetivamente te ga raxon anca ti... uhmm a sto punto saria per una soluzion in zona industrial

Posted

Per mi i podesi ristrutturarlo sicuramente, ma lasasi là el mercato. Sa che viaggio per tutti quei che ga el boteghin dover andar ogni giorno a Fernetti a cior la roba. E poi ghe xè anche el discorso del bar mercato. El verzi alle 4 de mattina (penso sia l'unico) e xè un toccasana per tutti quei che lavora de notte e che vol bever qualcosa a fine turno...ehm...ghe andavo anche mi a suo tempo :rolleyes:

:bye:

Posted

Mi me par che gavemo la mentalità un poco mumificada: el mercato xe per i botegheri, le vecie vadi a comprar la verdura in botega.

No xe per dir che l'erba del vicin xe sempre più bela, ma per lavor me toca 'ndar speso a Udine e anche nel Mercato Ortofrutticolo. Bon, el xe fora città, el ga un bar grande fora, un bareto picio dentro, un altro bar davanti, una baraca del giornalaio e la filiale de una banca. I bar lavora perché anche se no xe in cità ghe xe altre aziende vizin e i camionisti ghe piasi i bar (e de camionisti a Ferneti ghe ne xe tanti). I'ofri anche el servizio doccia (ma no so se gratis o a pagamento).

Al posto del mercato me par che i voli far un palacongressi, e saria sempre ora! Magari cusì la stazion maritima torna stazion maritima e magari ne torna i tragheti dei greghi!

Avanti Unione!!!

Posted

De quel che so in mercato al'ingrosso no se pol cior do persighi e tre articiochi ma se devi cior cassete. E se se ciol cassete se devi gaver l'auto. E se se xe in auto tanto fa se pol 'ndar a Ferneti.

Per siora Ucia che va far la spesa xe sempre el mercato coperto perchè za 'desso no la va ciorse la casseta de naranze al mercato al'ingrosso per portarsela casa in autobus.

Posted

Brava Cenerentola!

Pò un'altra roba che mi no go mai rivado a capir: mi son grosista e te vendo la verdura a ti a un prezo, dopo me vien el privato e ghe vendo quel che me vanza a un prezo un poco più alto de quel che te go fato a ti, ma più baso de quel che ti te pol far in botega, no me par giusto!

Mi capiso che se no'i vendi ghe toca butar via, ma quel xe el rischio d'impresa e la capacità del'imprenditor. O no?

  • 3 weeks later...

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...
×
Il Forum di Elsitodesandro
Home
Activities
Sign In

Sign In



Search
More
×