Vai al contenuto

Inqualificabile!


Messaggi raccomandati

Xe inqualificabile el fatto che sia passadi 8 mesi e se riprendi a parlar, con chiare ciolte pel cul (anche se qualchedun disi che no xe sarcasmo, evidentemente sbaierò mi) de una storia che, detta in parole povere, me ga scartavetrado le balle perchè avvenuda qua dentro (e chissà perchè non da un'altra parte, mah...) e par non esserse ancora sopita a distanza de mesi.

Voglio innanzitutto sottolinear una roba: ormai non me ne frega niente de Alabardato Siciliano. Non xe più un moderator già da marzo (per chi no lo savessi, il signor Vella xe stado contattado per fornir spiegazioni a riguardo della sua assenza, con conseguente estromission dalla carica de mod), non intervien più sul forum, a mio avviso la scusa del pc rotto xe una pantomima. Ciò vol dir in maniera abbastanza inequivocabile (ma aspetto sempre la contro-prova de questo, dubito però che mai arriverà) che, ottenudo quel che voleva, no se ga fatto problemi a far el gesto dell'ombrel a coloro che ga voludo darghe una man, comportadose de conseguenza in malafede. Me dispiasi dirlo, ma non ga proprio valso la pena dar fiducia a una persona che, alla luce de quanto visto, non ga ricambiado per niente. Bene, incasso el colpo e tegnerò conto de questo per la prossima volta.

Tornando a noi: xe divertente riveder qualchedun che se ga registrado za diverso tempo fa e torna a intervenir in maniera così grottesca. Me son fatto una grassa risada anche mi, davvero. Xe altresì poco divertente notar che tali interventi, oltre a esser "spassosi", sia anche rivolti a mancar de rispetto. E, se badi ben, non verso el diretto interessato quale xe el siculo (che, sottolineo, a questo punto no ga più diritto de cittadinanza qua, visto che la causa de tutto sto bordel xe sua), bensì verso chi se prodiga ogni giorno a mantener in ordine questo sito e questo forum. Moderar non vol dir dar la caccia alle streghe per el puro gusto de farlo, semmai cercar de evitar discussioni inutili: e xe quel che se ga cercado de far qua dentro, sia per quanto riguarda el sottoscritto, sia per tutti gli altri moderatori.

Qualchedun se farà una ridada pensando "ciò che suscettibile che xe sto qua a dir ste robe": xe che, come dir, me fa venir el latte ai genoci legger battudoni che ga el chiaro intento (seppur in maniera molto ma molto velata, talmente velata da sembrar quasi non sarcastica) de riproporre la stessa, identica storia vista e rivista a gennaio. Xe fastidioso oltretutto ripensar che in tempi non sospetti gavevo pregado de evitar de riaprir sta storia, evidentemente le mie parole xe stade usade come carta igienica.

Signori, el rispetto ciama rispetto: come mi lo go per tutti quei che scrivi qua, saria bel che anche i altri lo gabi per mi. No servi avvisi ufficiali, ban o robe de sto genere: solo un minimo de amor proprio. Son amministrator de questo sito da due anni, go cercado de venir SEMPRE incontro agli altri, me piaseria che venissi fatto altrettanto. Non me sembra de chieder troppo: d'altronde molti utenti de questo forum xe loro stessi moderatori de altri luoghi de discussione (e a loro va el mio augurio de buon lavoro), penso (e spero soprattutto) che i rivi a capir...a mio avviso, no ghe vol sai. Poi ognidun xe libero de pensar e de far quel che vol, con el piccolissimo accorgimento che "el macchinista" de Elsitodesandro podessi incazzarse sul serio. Quindi, in parole povere: demoghe un taio, per favor.

Me se perdoni la prolissità de questo intervento e la "durezza" de certe frasi, ma serviva chiarir alcuni concetti.

Grazie per l'attenzione, chiudo

Link al commento
Condividi su altri siti

Ospite
Questa discussione è chiusa.
  • Chi sta navigando   0 utenti

    Nessun utente registrato visualizza questa pagina.

×
×
  • Crea Nuovo...
×
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi



Cerca
Altro
×