Matt Posted September 26, 2005 Report Posted September 26, 2005 Me chiedevo, dopo ste prime 4 giornade, chi pol esser i candidadi alla vittoria finale (perdoneme se no go messo tutti i nomi, ma no ghe stava e go messo i primi in classifica ad oggi) vedemo un pò cossa vien fora!
iaga Posted September 26, 2005 Report Posted September 26, 2005 Mi go messo Iguana.. alla lunga el vegnerà fora! ahhahhahaha
iaga Posted September 26, 2005 Report Posted September 26, 2005 Noto che i voti xè tre e de commenti solo el mio.. come xè?
romanowar Posted September 27, 2005 Report Posted September 27, 2005 Mi voto per Maxx, ma solo per portarghe sfiga!
cenerentola82 Posted September 27, 2005 Report Posted September 27, 2005 No so chi vinzerà , mi me acontentassi de una salvezza tranquilla.
Matt Posted September 27, 2005 Author Report Posted September 27, 2005 mi go vota Romanowar, un pò perche el xe forte, un poco de più per el stesso motivo che lui ga votado Maxx comunque, Iguana el podessi vignir fora sul serio, el ga una squadra niente mal...el ga de quadrar el cerchio ancora altro candidado, che tallona le prime posizioni xe Malto... e poi son MI
Giots Posted September 27, 2005 Report Posted September 27, 2005 muli sto anno go za ditto ke vinzo mi.....
MAXX Posted September 27, 2005 Report Posted September 27, 2005 E Mi inveze chissa' perche' vedo ben Romano.... ah ah
Malto Posted September 28, 2005 Report Posted September 28, 2005 Go votado per Matt podendo votar solo uno, però anche Romanowar me par un validissimo candidato! ...no ste far affidamento su de mi perchè da quando tornerò in Giappon la mia squadra colerà a picco...gaverò a disposizion solo el sito della Gazzetta e poco poco tempo!!! MA ME IMPEGNERO'!!!!
Matt Posted September 28, 2005 Author Report Posted September 28, 2005 no sta a gufar Malto... se te vol, prosimo anno femo el cmapionato jappo, te ne da seimila a zero
Maurice Posted September 28, 2005 Report Posted September 28, 2005 Per chi gaveva chiesto el perchè de solo certi nominativi, xe i primi in classifica. Poi, iero indeciso fra Rix e Matt.....Go deciso de portar un po' de sfiga al secondo
rix Posted September 29, 2005 Report Posted September 29, 2005 Per chi gaveva chiesto el perchè de solo certi nominativi, xe i primi in classifica.Poi, iero indeciso fra Rix e Matt.....Go deciso de portar un po' de sfiga al secondo barvo mauri...cusì se fa!!!
Matt Posted September 29, 2005 Author Report Posted September 29, 2005 Per chi gaveva chiesto el perchè de solo certi nominativi, xe i primi in classifica.Poi, iero indeciso fra Rix e Matt.....Go deciso de portar un po' de sfiga al secondo Mossa saggia la tua maurice, sopratutto alla vigilia della nostra sfida in campionato
rix Posted May 31, 2006 Report Posted May 31, 2006 scusate se rompo, ma sono stato inattivo per un sacco d tempo e go voja de scriver...però gavevo troppa voja de far vedere che go vinto senza i favori del pronostico...ringrazio quel pazzo che ga creduto in me a inizio campionato..(forse el voto me lo sn dato da solo, buh, nn ricordo )
Maurice Posted May 31, 2006 Report Posted May 31, 2006 Per chi gaveva chiesto el perchè de solo certi nominativi, xe i primi in classifica.Poi, iero indeciso fra Rix e Matt.....Go deciso de portar un po' de sfiga al secondo barvo mauri...cusì se fa!!! Te ga vinto grazie a mi!!!! Vardar per creder
Recommended Posts