Vai al contenuto

Chi vincerà il campionato?  

12 utenti hanno votato

1. 1. Chi vincerà il campionato?

• Romanowar
      2
    • Tifosa
      0
    • Matt
      2
    • Rix
      2
    • Malto
      0
    • Iaga
      1
    • Remly
      0
    • Maxx
      1
    • altro (specificare)
      4

Messaggi raccomandati

Inviato

Me chiedevo, dopo ste prime 4 giornade, chi pol esser i candidadi alla vittoria finale (perdoneme se no go messo tutti i nomi, ma no ghe stava e go messo i primi in classifica ad oggi)

vedemo un pò cossa vien fora! :bye:

Inviato

mi go vota Romanowar, un pò perche el xe forte, un poco de più per el stesso motivo che lui ga votado Maxx :linguaccia:

comunque, Iguana el podessi vignir fora sul serio, el ga una squadra niente mal...el ga de quadrar el cerchio ancora :ehsi:

altro candidado, che tallona le prime posizioni xe Malto...

e poi son MI :baba:

Inviato

Go votado per Matt podendo votar solo uno, però anche Romanowar me par un validissimo candidato!

...no ste far affidamento su de mi perchè da quando tornerò in Giappon la mia squadra colerà a picco...gaverò a disposizion solo el sito della Gazzetta e poco poco tempo!!!

MA ME IMPEGNERO'!!!!

Inviato

Per chi gaveva chiesto el perchè de solo certi nominativi, xe i primi in classifica.

Poi, iero indeciso fra Rix e Matt.....Go deciso de portar un po' de sfiga al secondo :rolleyes:

Inviato
Per chi gaveva chiesto el perchè de solo certi nominativi, xe i primi in classifica.

Poi, iero indeciso fra Rix e Matt.....Go deciso de portar un po' de sfiga al secondo :rolleyes:

barvo mauri...cusì se fa!!! :D

Inviato

Mossa saggia la tua maurice, sopratutto alla vigilia della nostra sfida in campionato :D

• 8 mesi dopo...
Inviato

scusate se rompo, ma sono stato inattivo per un sacco d tempo e go voja de scriver...però gavevo troppa voja de far vedere che go vinto senza i favori del pronostico...ringrazio quel pazzo che ga creduto in me a inizio campionato..(forse el voto me lo sn dato da solo, buh, nn ricordo :p )

Inviato

Poi, iero indeciso fra Rix e Matt.....Go deciso de portar un po' de sfiga al secondo  :rolleyes:

barvo mauri...cusì se fa!!! :D

Te ga vinto grazie a mi!!!! Vardar per creder :lol:

Ospite
Questa discussione è chiusa.
  • Chi sta navigando   0 utenti

Nessun utente registrato visualizza questa pagina.

• Crea Nuovo...
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi

Cerca
Altro