Jump to content

Chi vincerà il campionato?  

12 members have voted

1. 1. Chi vincerà il campionato?

• Romanowar
      2
    • Tifosa
      0
    • Matt
      2
    • Rix
      2
    • Malto
      0
    • Iaga
      1
    • Remly
      0
    • Maxx
      1
    • altro (specificare)
      4

Recommended Posts

Posted

Me chiedevo, dopo ste prime 4 giornade, chi pol esser i candidadi alla vittoria finale (perdoneme se no go messo tutti i nomi, ma no ghe stava e go messo i primi in classifica ad oggi)

vedemo un pò cossa vien fora! :bye:

Posted

mi go vota Romanowar, un pò perche el xe forte, un poco de più per el stesso motivo che lui ga votado Maxx :linguaccia:

comunque, Iguana el podessi vignir fora sul serio, el ga una squadra niente mal...el ga de quadrar el cerchio ancora :ehsi:

altro candidado, che tallona le prime posizioni xe Malto...

e poi son MI :baba:

Posted

Go votado per Matt podendo votar solo uno, però anche Romanowar me par un validissimo candidato!

...no ste far affidamento su de mi perchè da quando tornerò in Giappon la mia squadra colerà a picco...gaverò a disposizion solo el sito della Gazzetta e poco poco tempo!!!

MA ME IMPEGNERO'!!!!

Posted

Per chi gaveva chiesto el perchè de solo certi nominativi, xe i primi in classifica.

Poi, iero indeciso fra Rix e Matt.....Go deciso de portar un po' de sfiga al secondo :rolleyes:

Posted
Per chi gaveva chiesto el perchè de solo certi nominativi, xe i primi in classifica.

Poi, iero indeciso fra Rix e Matt.....Go deciso de portar un po' de sfiga al secondo :rolleyes:

barvo mauri...cusì se fa!!! :D

Posted

Mossa saggia la tua maurice, sopratutto alla vigilia della nostra sfida in campionato :D

• 8 months later...
Posted

scusate se rompo, ma sono stato inattivo per un sacco d tempo e go voja de scriver...però gavevo troppa voja de far vedere che go vinto senza i favori del pronostico...ringrazio quel pazzo che ga creduto in me a inizio campionato..(forse el voto me lo sn dato da solo, buh, nn ricordo :p )

Posted

Poi, iero indeciso fra Rix e Matt.....Go deciso de portar un po' de sfiga al secondo  :rolleyes:

barvo mauri...cusì se fa!!! :D

Te ga vinto grazie a mi!!!! Vardar per creder :lol:

Guest
This topic is now closed to further replies.
  • Recently Browsing   0 members

No registered users viewing this page.

• Create New...
Il Forum di Elsitodesandro
Home
Activities
Sign In

Sign In

Search
More