assist Inviato 1 Ottobre 2005 Segnala Inviato 1 Ottobre 2005 Go un problema.....me se ga rigado un dischetto de quei da 3 e 1/2 e gaveria necessità de provar a recuperar un file testo molto importante. Gavè qualche idea o consiglio su come se podesi far, se xe posibile far naturalmente. Cita
cucciolina Inviato 1 Ottobre 2005 Segnala Inviato 1 Ottobre 2005 Te iuteria volentieri, caro assist, ma mi no capisso veramente un tubo de ste robe Mi spiace tanto Cita
assist Inviato 1 Ottobre 2005 Autore Segnala Inviato 1 Ottobre 2005 Te iuteria volentieri, caro assist, ma mi no capisso veramente un tubo de ste robe Mi spiace tanto Dai dai su che no fa niente, xe el pensiero che conta Cita
SandroWeb Inviato 1 Ottobre 2005 Segnala Inviato 1 Ottobre 2005 Uhm prevedo gravoni per recuperar un floppy...cmq, no gavendo mai usado un tool per el ripristino dei floppy, te consiglio de dar un'ociada a google, in particolare qua: http://groups.google.it/groups?hl=it&q=rec...Submit3=Ricerca Fame saver se te trovi qualcossa de interessante Cita
assist Inviato 1 Ottobre 2005 Autore Segnala Inviato 1 Ottobre 2005 Grandissimo Sandro! Go trovado el programma che me fa quel lavoro! Oddio, go de pagarlo 40$ perchè la versione gratuita fa solo analisi e scansione.....cmq xe el caso de farlo! Per chi podesi servirghe per un futuro.....go usado el BadCopy Pro Cita
SandroWeb Inviato 1 Ottobre 2005 Segnala Inviato 1 Ottobre 2005 Ottimo son contento che te ga trovado...per caso iera anche qualche applicativo freeware che fazeva el stesso lavor? Cita
assist Inviato 1 Ottobre 2005 Autore Segnala Inviato 1 Ottobre 2005 Purtroppo gavevo de trovar un sistema prima possibile per risolver questo problema e no me son dedicado ad una ricerca accurata. Cmq questo che go usado no xe mal e tenta recuperi de svariati supporti. Spero de non doverlo usar mai + perchè ieri xe stada una serata a dir poco infernale. Cita
Messaggi raccomandati
Partecipa alla conversazione
Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.