Maurizio72Ts Inviato 8 Novembre 2005 Segnala Inviato 8 Novembre 2005 El tonno ga dito oggi che se la squadra riva far 7 punti nelle prossime 3 partide (ma mi me augurassi anche 9) el ghe torna a dar la paga in piena. Voi cossa ghe ne pensè??? ah..si...dimenticavo...la trattativa per el Treviso xe finida in niente... Cita
Stefano79 Inviato 8 Novembre 2005 Segnala Inviato 8 Novembre 2005 Ciò significa che se i perdi la prima, xè matematico che anche sto mese no i ciapa una lira e figuremose con che spirito i zogasi le successive... Per mi el comincia andar fora coi copi Cita
hollywood Inviato 8 Novembre 2005 Segnala Inviato 8 Novembre 2005 ah..si...dimenticavo...la trattativa per el Treviso xe finida in niente... Te credo, ormai i lo conossi in tutta Italia e i ga capido che pazoide el xe! Alla larga! E ovvimente se lo tegnimo noi. Cita
Rolf Inviato 8 Novembre 2005 Segnala Inviato 8 Novembre 2005 Nella discussion "Tonellotto ga comprado el Koper" lo gavevo za piturado più che a sufficienza come trapoler. Secondo mi devi far sai attenzion a non far troppo el furbo perchè riscia che se qualcun ghe metti il naso nei sui affari magari salta fora casini. Gà troppa voia de metterse in mostra, de farse pubblicità e de attirar soci. Stemo a veder, spero de sbagliarme, ma secondo mi la vedo sai poco chiara. Ciao a tutti Cita
tifosa Inviato 9 Novembre 2005 Segnala Inviato 9 Novembre 2005 ..........che fortuna che ga avù................el Treviso! Cita
Giots Inviato 9 Novembre 2005 Segnala Inviato 9 Novembre 2005 maurizio sekondo mi el tonn xe za fora dei copi.! Cita
Rolf Inviato 9 Novembre 2005 Segnala Inviato 9 Novembre 2005 maurizio sekondo mi el tonn xe za fora dei copi.! Probabilmente sì. L'alternativa xe quella che sia meno fora dei copi de tutti noi e che sia un trapoler mai visto. Chi vivrà vedrà , ma nella seconda ipotesi, de solito alla fine i trova qualcun che ghe salva el cul (Tanzi a parte). Cita
SandroWeb Inviato 9 Novembre 2005 Segnala Inviato 9 Novembre 2005 Beh magari tutte le trattative no sta andando in porto perchè lui ga intenzion de far grande la Triestina senza pensar ad altre robe... :help!: Cita
Cor^ Inviato 9 Novembre 2005 Segnala Inviato 9 Novembre 2005 7 penti inn 3 partide??? Nn ghe la farà mai Cita
Rolf Inviato 9 Novembre 2005 Segnala Inviato 9 Novembre 2005 7 penti inn 3 partide???Nn ghe la farà mai Se i smeti da far sciopero i ghe la pol far. In questo caso significa che Tonno ga calà le mudande. Cita
Maurizio72Ts Inviato 9 Novembre 2005 Autore Segnala Inviato 9 Novembre 2005 7 penti inn 3 partide???Nn ghe la farà mai ottimista come sempre lei eh??? cmq...secondo mi i ghe la pol anche far se i se impegna un pocheto de più Cita
SandroWeb Inviato 9 Novembre 2005 Segnala Inviato 9 Novembre 2005 Senza uno spogliatoio unito no se va da nisuna parte... Cita
Matt Inviato 9 Novembre 2005 Segnala Inviato 9 Novembre 2005 bastassi anche sei... Vederemo, per mi el gavessi de ngestir in maniera diversa sta roba. Pol anche no darghe i soldi, ma perch elo disi in giro...te se lo tien per ti e po bon. I zogadori magari se senti ciolti un po meno pel de drio e forsi i da qualcossa d piu in campo... Cita
tifosa Inviato 10 Novembre 2005 Segnala Inviato 10 Novembre 2005 bastassi anche sei...Vederemo, per mi el gavessi de ngestir in maniera diversa sta roba. Pol anche no darghe i soldi, ma perch elo disi in giro...te se lo tien per ti e po bon. I zogadori magari se senti ciolti un po meno pel de drio e forsi i da qualcossa d piu in campo... O bravo, questo xe el punto, te pol anche trattar per comprar el Koper, el Treviso o vattelapesca, te pol decurtar i stipendi, paron de farlo,(anche se i stipendi, paron de farlo una mazza) ma fallo in silenzio, se va in porto bon, se no ciccia , nissun sa niente, perchè se no ga sai de sparade per metterse in mostra, solo dai oggi, dai domani, te diventi la barzelletta d'Italia, perchè ste robe non se limita alla stampa e TV locali, ma fa el giro della Penisola e delle Isole. Cita
saretta Inviato 10 Novembre 2005 Segnala Inviato 10 Novembre 2005 oh ragazzi semo la triestina eh..miga l'organizzazione dei Miracolati! Per mi non ghe la pol far Cita
iguanadan Inviato 10 Novembre 2005 Segnala Inviato 10 Novembre 2005 oh ragazzi semo la triestina eh..miga l'organizzazione dei Miracolati!Per mi non ghe la pol far ... visto che se non sbaglio parliamo di Arezzo, Crotone e Torino... Cita
Cor^ Inviato 10 Novembre 2005 Segnala Inviato 10 Novembre 2005 7 punti in 3 partide???Nn ghe la farà mai ottimista come sempre lei eh??? cmq...secondo mi i ghe la pol anche far se i se impegna un pocheto de più Sn realista xe diverso Cita
Messaggi raccomandati
Partecipa alla conversazione
Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.