Vai al contenuto

Messaggi raccomandati

Inviato

El tonno ga dito oggi che se la squadra riva far 7 punti nelle prossime 3 partide (ma mi me augurassi anche 9) el ghe torna a dar la paga in piena.

Voi cossa ghe ne pensè???

ah..si...dimenticavo...la trattativa per el Treviso xe finida in niente...

Inviato

Ciò significa che se i perdi la prima, xè matematico che anche sto mese no i ciapa una lira :D e figuremose con che spirito i zogasi le successive...

Per mi el comincia andar fora coi copi :down:

Inviato
ah..si...dimenticavo...la trattativa per el Treviso xe finida in niente...

Te credo, ormai i lo conossi in tutta Italia e i ga capido che pazoide el xe! Alla larga! :DDDD

E ovvimente se lo tegnimo noi. :papa:

Inviato

Nella discussion "Tonellotto ga comprado el Koper" lo gavevo za piturado più che a sufficienza come trapoler. Secondo mi devi far sai attenzion a non far troppo el furbo perchè riscia che se qualcun ghe metti il naso nei sui affari magari salta fora casini. Gà troppa voia de metterse in mostra, de farse pubblicità e de attirar soci.

Stemo a veder, spero de sbagliarme, ma secondo mi la vedo sai poco chiara. Ciao a tutti :bye::bye::bye:

Inviato
maurizio sekondo mi el tonn xe za fora dei copi.!

Probabilmente sì. L'alternativa xe quella che sia meno fora dei copi de tutti noi e che sia un trapoler mai visto. Chi vivrà vedrà, ma nella seconda ipotesi, de solito alla fine i trova qualcun che ghe salva el cul (Tanzi a parte). :bye::bye:

Inviato

bastassi anche sei...

Vederemo, per mi el gavessi de ngestir in maniera diversa sta roba.

Pol anche no darghe i soldi, ma perch elo disi in giro...te se lo tien per ti e po bon.

I zogadori magari se senti ciolti un po meno pel de drio e forsi i da qualcossa d piu in campo...

Inviato
bastassi anche sei...

Vederemo, per mi el gavessi de ngestir in maniera diversa sta roba.

Pol anche no darghe i soldi, ma perch elo disi in giro...te se lo tien per ti e po bon.

I zogadori magari se senti ciolti un po meno pel de drio e forsi i da qualcossa d piu in campo...

O bravo, questo xe el punto, te pol anche trattar per comprar el Koper, el Treviso o vattelapesca, te pol decurtar i stipendi, paron de farlo,(anche se i stipendi, paron de farlo una mazza) ma fallo in silenzio, se va in porto bon, se no ciccia , nissun sa niente, perchè se no ga sai de sparade per metterse in mostra, solo dai oggi, dai domani, te diventi la barzelletta d'Italia, perchè ste robe non se limita alla stampa e TV locali, ma fa el giro della Penisola e delle Isole. :down::incazzado:

Inviato
7 punti in 3 partide???

Nn ghe la farà mai

ottimista come sempre lei eh??? :p

cmq...secondo mi i ghe la pol anche far se i se impegna un pocheto de più :frusta:

Sn realista xe diverso

Partecipa alla conversazione

Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.

Ospite
Rispondi a questa discussione...

×   Hai incollato il contenuto con la formattazione.   Rimuovere la formattazione

Sono consentiti solo 75 emoticon max.

×   Il tuo collegamento è stato incorporato automaticamente.   Mostra come un collegamento

×   Il tuo contenuto precedente è stato ripristinato.   Pulisci editor

×   Non puoi incollare le immagini direttamente. Carica o inserisci immagini dall'URL.

Caricamento...
  • Chi sta navigando   0 utenti

Nessun utente registrato visualizza questa pagina.

• Crea Nuovo...
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi

Cerca
Altro