Vai al contenuto

Messaggi raccomandati

Inviato

Loris ga tuonado contro la società, rea de no gaverghe pagado el stipendio e de gaverlo trattado mal. Tonell8 invece disi che Delnevo no xe pronto e nol se ga ancora integrado col gruppo.

Quel che xe + importante xe che Loris a gennaio va via.

No femo in tempo de gioir per una vittoria che vien fora sti altarini...:ehno:

Inviato

Sarò forsi l'unico ad andar controcorrente disendo che: el mulo sarà anche forte, ma se anche el dovessi andar via a gennaio credo che no pianzerò più de tanto, in quanto, obiettivamente, sto anno no xe che el ga fato ste grandeze (no savessi dir manco quante partide gabi zogado).

Inviato
Obiettivamente sto anno non ga fatto una partida decente...

No Maurizio, no te son l'unico a pensar cussì :lol:

Concordo, e po' el xe sempre sta un peperin come carattere, anche se el me xe molto simpatico, ma a noi ne servi gente che gioga, e che gioghi ben, non gente simpatica.

Inviato
Obiettivamente sto anno non ga fatto una partida decente...

A parte che el ga zoga solo una partida intiera e in altre due solo dei tochi (Lima credo gabbi zogà più de lui), ammesso che el gabbi anche un carattere difficile, no xe un bon motivo meterlo fora rosa e no darghe i soldi solo prchè el xe fora condizion.

Inviato

Son sempre quel che cerca la logica , ma in questo caso me riesci difficile capir i discorsi che go letto . Forsi no ve ricordè ma Delnevo stò anno ga gioga forsi 20 minuti.Voleria saver da qualchedun come se pol valutar un giogador che no ga giogà. Sarò anche de parte ma no rivo a dimenticar cosa che ga dado questo giogador a Trieste come qualità e quantità. I "se e i ma" no ga mai fatto storia però laseme el beneficio del dubbio e la consapevolezza che se el torneria a giogar in squadra poderia ancora far la differenza. :vino::vino:

Inviato
A parte che el ga zoga solo una partida intiera e in altre due solo dei tochi (Lima credo gabbi zogà più de lui), ammesso che el gabbi anche un carattere difficile, no xe un bon motivo meterlo fora rosa e no darghe i soldi solo prchè el xe fora condizion.

No sul fatto de no darghe la paga e de meterlo fuori rosa son assolutamente d'accordo con ti che xe sbaià. Come d'altronde xe vero che Lima gabi giogado de +...perchè??? Ma xe de veder anche come che el xe nello spogliatoio...sembra che questa dirigenza premi chi rompi meno le scatole...se ricordè ancora quando xe andà via Dino Baggio se parlava de un suo taio...non so me da l'anda che el problema principale sia interno allo spoglaitoio + che sul campo..

Inviato
Son sempre quel che cerca la logica , ma in questo caso me riesci difficile capir i discorsi che go letto . Forsi no ve ricordè ma Delnevo stò anno ga gioga forsi 20 minuti.Voleria saver da qualchedun come se pol valutar un giogador che no ga giogà. Sarò anche de parte ma no rivo a dimenticar cosa che ga dado questo giogador a Trieste come qualità e quantità. I "se e i ma" no ga mai fatto storia però laseme el beneficio del dubbio e la consapevolezza che se el torneria a giogar in squadra poderia ancora far la differenza. :vino::vino:

Diria che concordo pienamente..

Xè sta un giogador importante per trieste e probabilmente non se merita questo trattamento..

:bye:

Inviato

No sul fatto de no darghe la paga e de meterlo fuori rosa son assolutamente d'accordo con ti che xe sbaià. Come d'altronde xe vero che Lima gabi giogado de +...perchè??? Ma xe de veder anche come che el xe nello spogliatoio...sembra che questa dirigenza premi chi rompi meno le scatole...se ricordè ancora quando xe andà via Dino Baggio se parlava de un suo taio...non so me da l'anda che el problema principale sia interno allo spoglaitoio + che sul campo..

Forsi te ga ragion per qual che riguarda situazioni strane in spogliatoio, mi volevo solo dir che no iero d'accordo col fato che no el gabbi fato una partida decente visto che el ga zogà pochissimo

Inviato

anche mi son d'accordo sul fatto che la paga xe un'assurdità non darghela, sul fatto che el sia sta trattà mal go i miei dubbi, infatti xe verissimo che no el ga ligà con nissun, e che el ga avù a che dir con parecchia gente. Analizzando el giogo, se xe vero che el ga giogà poco, xe anche vero che quel poco che el ga giogà, el ga fato leteralmente pena, da un giogador che fin a ieri, anche se in panchina, iera in serie A, forse se podeva spettarse de più. Se se continua con sto fato dela riconoscenza per quel che el ga fato, o che i ga fato in passato, dovessimo richiamar una vagonada de giogadori, no me par el caso de viver sempre al passato, credo che bisogna guardar avanti, e questo avanti non me par che contempli Loris Del Nevo nelle condizioni che el xe adesso.

Andar via senza polemiche, e in punta de pie, non me par che sia proprio el modo che el ga scelto, le parole se lasa dir, i fati xe altri.

Fermo restando che, ripeto, aver la paga xe un suo diritto fin che el resta un giogador dela Triestina.

Inviato

Nol ga giogà 20 minuti, el ga giogà una partida intiera, Albinoleffe, dove el goal xe sta propizià da un suo svarion, un spezzon de ........me sfuggi, (aih, aih l'età xe una carogna), e i ultimi 20 minuti de Pescara, dove el ga fato rimpianzer Lima, un tanto per la cronaca.

Inviato

Allora ... mi ve posso dir questo. Xè un gruppetto de giogadori che non se sta comportando tanto ben nei riguardi della squadra e de conseguenza i vien tratadi.

El non comportarse ben riguarda l'atteggiamento verso gli allenamenti e gli altri compagni. Del Nevo da quel che so xè riva qua con un atteggiamento de superiorità, proprio perchè xè uno dei vecchi che ga fatto rivar la ts in B. Disemo che el viveva sugli allori, per questo poca voia de lavorar... quindi penso ben che Tonno ghe ga girà le eliche! E per lo stesso motivo ghe ne xè altri che ciaperà el volo a genaio!

Inviato

Chiedo venia per la dimenticanza della partida de Delnevo, no cambio comunque opinion in considerazion del fatto che per Tonellotto (rimembrate) fino a pochi giorni fa i giogadori iera tutti putt....i lavativi ecc.ecc. Resta el fatto che lui xe torna a Trieste volentieri e penso per dimostrar l'attacamento a questa città e a questo pubblico. Per favor no steme a tirar fora el discorso trito e ritrito che "allora perchè el se andà via ". Perchè el miraggio iera de andar in serie A come tanti altri che adesso i fa panchina a go go. :vino::vino::bandieraalabarda:

Inviato
Chiedo venia per la dimenticanza della partida de Delnevo, no cambio comunque opinion in considerazion del fatto che per Tonellotto (rimembrate) fino a pochi giorni fa i giogadori iera tutti putt....i lavativi ecc.ecc. Resta el fatto che lui xe torna a Trieste volentieri e penso per dimostrar l'attacamento a questa città e a questo pubblico. Per favor no steme a tirar fora el discorso trito e ritrito che "allora perchè el se andà via ". Perchè el miraggio iera de andar in serie A come tanti altri che adesso i fa panchina a go go. :vino::vino::bandieraalabarda:

A dir el vero el xe vignù a Trieste perchè el iera senza contratto e el se allenava con i disocupai, ma cmq senza far polemiche ogni dun la pensa come che vol, e anche sul discorso serie A podemo esser d'accordo.

Inviato

Lassando perder i discorsi sul spogliatoio, che no gnente sul'argomento, el discorso che fazo xe: te gioghi mal? te sta fora fin che no te dimostri de meritarte el campo (anche se so che se vegnissi aplicado sempre più de qualchedun el campo no lo gavessi visto gnanche col canocial...).

La riconoscenza per quel che un ga fato in pasato ghe pol eser, disemo cussì, a livel personal, ma se in campo no te rendi, o te se meti in riga o grazie per quel che te ga da ma desso no te fa più per noi...

Quanto al discorso che el xe tornà a Trieste per atacamento... dei, muli, co sento ste robe me vien de rider... primo perchè xe mercenari e el guadagno vien prima de tuto, secondo perchè chi decidi i trasferimenti più che el giogador xe el procurator, che secondo mi ga pensà che in una piaza dove el iera conossù ghe saria sta più facile ciaparse pan e companatico

Partecipa alla conversazione

Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.

Ospite
Rispondi a questa discussione...

×   Hai incollato il contenuto con la formattazione.   Rimuovere la formattazione

Sono consentiti solo 75 emoticon max.

×   Il tuo collegamento è stato incorporato automaticamente.   Mostra come un collegamento

×   Il tuo contenuto precedente è stato ripristinato.   Pulisci editor

×   Non puoi incollare le immagini direttamente. Carica o inserisci immagini dall'URL.

Caricamento...
  • Chi sta navigando   0 utenti

Nessun utente registrato visualizza questa pagina.

• Crea Nuovo...
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi

Cerca
Altro