Starlite Inviato 19 Novembre 2005 Segnala Inviato 19 Novembre 2005 Dunque... iero magnar al ristorante giapponese che xe in via Gatteri A parte i spaghetti con gamberi che me ga piasso... go ciolto prima un piattin 4 maki e 4 sushi i maki iera quel che iera... l'alga legermente salada e el ripieno interno me ga lasado piutosto indiferente, non me ga piasso ecco niache tociandoli nela salsa de soia el wasabi... una roba... superpotente... kren all'ennesima potenza go prova' giusto una puntina de sostanza... una roba... spaziale... i sushi: un de tonno... mah; un de salmone... boh; un de gambero... hm; un de granzo... beh per mi i gaveva tuti el steso gusto... piu' o meno de niente Malto... ti cos te me disi? Ah... grazie Juliet Cita
Starlite Inviato 19 Novembre 2005 Autore Segnala Inviato 19 Novembre 2005 Me son dimentica' una roba... nel piatto, de una parte iera un poco de wasabi, de l'altra iera come dele fetine de una sostanza rosa-rossa-fucsia che xe come magnar savon... una roba.. mama mia... te magni savon xe UGUALE Come se ciama? Cossa xe? Cita
Ghost Inviato 19 Novembre 2005 Segnala Inviato 19 Novembre 2005 La magior parte dei ristoranti Giapponesi a Trieste son gestiti da Cinesi... Un mio amico che se li è provati tutti più volte e che ha mangiato anche in giappone (e stato la 3 mesi) ha detto che è proprio un altro pianeta. Ovviamente mille volte meglio. Confermo per il wasabi... è potentissimo,non so nemmeno se categorizarlo come commestibile o come veleno Ma una puntina di wasabi mescolata ad altre salsine è un ottima cosa. Cita
Juliet Inviato 20 Novembre 2005 Segnala Inviato 20 Novembre 2005 Ah... grazie Juliet mhà ...nn te sa aprezar le novità ...nn merita proprio portarte in giro... per la savonada...mi te gavevo avertido ma se nn te se fidi...GNAMPOLO! desso ke te ga dito anca ghost...te me credi ke xe gestido da cinesi??? Cita
tommy781 Inviato 20 Novembre 2005 Segnala Inviato 20 Novembre 2005 voto 10 alla cinesina voto 7 al cibo il 4 cosi 4 cosi non iera mal e la roba verde la useria per sturar i lavandini...però son molto sensibile al piccante quindi non fazo testo. el piatto de riso con pesi misti iera bon ma la quantità iera esagerada per mi e me son arreso quasi alla fine. devo tornarghe e provar altra roba per giudicar meio, le verdure fritte (me par) le iera proprio bone e la prossima volta le cigherò de sicuro. Cita
Starlite Inviato 20 Novembre 2005 Autore Segnala Inviato 20 Novembre 2005 voto 10 alla cinesina [OT] a mi no la me piaseva [/OT] Cita
tommy781 Inviato 20 Novembre 2005 Segnala Inviato 20 Novembre 2005 a mi me piasi le orientali ma non dirlo alla mia mula se no la me mena Cita
Stefano79 Inviato 21 Novembre 2005 Segnala Inviato 21 Novembre 2005 No go mai magnado giapponese. Me gavè incuriosido con sto Wasabi...amo le robe forti Cita
Malto Inviato 21 Novembre 2005 Segnala Inviato 21 Novembre 2005 ALLOOOOORA qua ghe saria de scriver un papiro... neanche a dir che el cibo giapponese VERO xe tuttttttto altro come gusto, porzioni e qualità . Ricordeve sempre che quei xe CINESI e xe un po' diverso... proprio ieri son andado a magnar sushi...e el gusto xe molto più forte e avvolgente, e no i esagera col wasabi. La robetta rosa xe zenzero e al gusto occidentale sa de savon ma qua i lo usa ovunque e mi son fortunado perchè me piasi un casin... insomma bisogn sopravviver quindi chi no ga ste fortune la roba devi farsela piaser!!! YUMYUM!!! Cita
Juliet Inviato 21 Novembre 2005 Segnala Inviato 21 Novembre 2005 le verdure fritte (me par) le iera proprio bone e la prossima volta le cigherò de sicuro. altro miscredente...go dito ke la tempura de verdura xe bona...gnanca ti merita portarte in giro . stefano x la prox te ciamo Cita
Messaggi raccomandati
Partecipa alla conversazione
Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.