Starlite Posted January 3, 2006 Report Posted January 3, 2006 Un vecio bilieto dei primi anni '80, me li ricordo ben E questo, del '89... 600 lire... 30 centesimi... Quote
Stefano79 Posted January 3, 2006 Report Posted January 3, 2006 Me li ricordo benissimo...bei tempi. Quote
Maurice Posted January 3, 2006 Report Posted January 3, 2006 Che fighi...quei de adesso xe cussì tristi..almeno sti qua gaveva colori accesi Quote
trert Posted January 3, 2006 Report Posted January 3, 2006 no per romper.. ma el secondo no ga scrito 1987? bellissimi, sti qua me li ricordo anche mi!! Quote
Starlite Posted January 3, 2006 Author Report Posted January 3, 2006 1087: numero dell'obliteratrice 9251 no so cosa xe.. presumo numero progressivo de obliterazion de quela machineta P sta per pomeriggio 5 l'ora 55 piu' in picio i minuti Quote
tuxav Posted January 3, 2006 Report Posted January 3, 2006 eh trert... inutile... startlite no te lo freghi ne sui tram ne sul discorso petes :D :D no so su cosa el xe piu esperto :D cmq i biglieti me li ricordo benon anche mi... gavevo anche una colezion de teser mensili de tuto el perido che son 'nda a scola dopo le go butade via... asurdo xe che una volta go ciapa la multa xche no gavevo con mi la tesera (unica volta) e co son 'nda a contestarla con tute le 50 tesere regolarmente 'obliterade' cmq i ga volu che la pago Quote
iaga Posted January 4, 2006 Report Posted January 4, 2006 Eh.. mi non me li ricordo.. però me ricordo quei dei anni 90 Quote
cenerentola82 Posted January 4, 2006 Report Posted January 4, 2006 Biglietto tram di Trieste, Società Triestina dei Tramway - Collezione Pavel Havranek Abbonamento servizio urbano di Fiume - Collezione Pavel Havranek Biglietto di libera circolazione tram di Trieste, Società Triestina dei Tramway - Collezione Giorgio Grisilla Quote
Recommended Posts