Vai al contenuto

Messaggi raccomandati

• Risposte 60
  • Creato
  • Ultima Risposta

Miglior contributo in questa discussione

Miglior contributo in questa discussione

Inviato

chi me spiega un due robe?

i cuoricini servi x la vita..ok..

ma le palline gialle??

e poi a un certo punto vien fora una specie de alberello.. se te lo colpisi cambia schermata e te vien fora tutta una serie de oggetti... a cosa servi quella roba??

Inviato
chi me spiega un due robe?

i cuoricini servi x la vita..ok..

ma le palline gialle??

e poi a un certo punto vien fora una specie de alberello.. se te lo colpisi cambia schermata e te vien fora tutta una serie de oggetti... a cosa servi quella roba??

Le "palline gialle" xe monete che te pol spender nel negozio, quel che xe a forma de alberello

Gli oggetti che vien fora xe utilissimi: i vari martelletti xe molto più potenti de quel che xe in dotazion dall'inizio, ad esempio:bye:

• 2 settimane dopo...
Inviato

curiosità, a cosa servi:

le ali?

e quela specie de pistola?che no go ancora capido a quanto soldini se la pol cior!!!

grazie...

e riverò anche mi lasù! :ehsi:

Inviato

Allora...le ali servi ad andar più veloce (te convien ciorle sempre perchè quando se riva al 9°-10° livel xe veramente dura :wacko: )

Per quanto riguarda la pistola no go idea O| Non la go mai trovada disponibile. Buh

Ciauuuu dido :bye::bye: Te spetto ;)

Inviato

eco...za meo...ogi son za riva sul podio...

un'altra curiosità:

oltre al fato de coparli con un colpo inveze che 2 cosa cambia tra i martei?

mi quel da 300 ancora no go riva ciorlo...spendo in cuori prima uff

Inviato

alora...ieri go rivado cior el martel da 300...praticamente te rivi a far sciopar roba in +...le bombe se non sbaglio te le pol matar...le rocce con i spuntoni te le pol far fora con tuti e 3 martei acquistabili...

però cavoli...la ga el doppio dei miei punti...ma come la fa????? :testadamuro:

Inviato
però cavoli...la ga el doppio dei miei punti...ma come la fa????? :testadamuro:

Te me dà del "lei"???? O| O te parli in generale? :D Vabbè che son vecia....però :lol:

Cmq non so come son rivada a far 28.000 punti! Me xe capitado solo una volta :wacko: Come sempre diria che go avudo sai sai ql :grin:

Inviato

:incazzado::incazzado: no xè giusto....

rivo al 9 schema con tuti i cuori rossi...go 300 e passa monede e no xè ancora uscido una volta una el mostro x cambiar martel!!!

risultato:

333 monede...

10235 punti...

zero cuori...

go perso...la partida iera bela...ma cacchi@ come xè fa a andar vanti se no vien fora el robo???? :incazzado::incazzado::incazzado::incazzado:

Inviato

Allora...la pistola non la go mai vista disponibile :down: Magari la se sblocca più avanti. Buh :D

Te sa che no so a che schema son rivada? Iero concentrada a becar i mostri :lol:

Me par 11° o 12° però O| Ma no son per niente sicura :unsure:

• Chi sta navigando   0 utenti

Nessun utente registrato visualizza questa pagina.

• Crea Nuovo...
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi

Cerca
Altro