Jump to content

I giovani della Pall. TS

Recommended Posts

Ciao a tuti. Go pensado de verzer questa discusion perchè vedo in parechi post che se parla dei nostri giovani, quindi...

Go leto che xè tanta gente che se lamenta che Furio no li fa zogar, che se fa de tuto per farli scampar, e bla bla bla. Mi credo che sto discorso se lo podeva far ai tempi dela A1, quando stavimo tirando su i vari Cusin e Pigato, e al momento de puntar realmente su de lori per magari costruir una squadra dignitosa guardando anche ai dindini, no se ga fato niente. Deso in questa nova realtà in cui semo ahimè sprofondadi, son el primo a dir largo ai giovani, ma tutavia in squadra nostra (non me ne vogliate...) no credo che i nostri muli sia ecesivamente pronti a ricambiar l'ipotetica fiducia de Steffè. Parlemose ciaro, forsi el solo Godina se poderia permeter de trovar un minutagio fiso de 7-8 minuti a partida, ma saria lo steso tropo poco per poder realmente acquisir esperienza e venir su ben. Batich no lo vedo tropo ben, e quei altri che rioda tra juniores e prima squadra i xè anche tropo giovani. Ricordemose che noi un giovine che i fa zogar lo gavemo (anche se no xè de Trieste), Mariani, e questo sta a indicar che se un xè forte e/o afidabile, Furio no ga tropi problemi a farlo entrar nele rotazioni. Se deso non se vedi quelchedun de bele speranze in campo a difender i nostri colori implica che no xè realmente nisun che gabi i giusti numeri, perchè credo che altrimenti saria veramente autolesionismo da parte dela socetà no puntar su un de questi, e considerando anche che la società zerca sempre de lavorar nela giusta direzion...

FORZA TRIESTE, AVANTI CON RIVA DESO!

bah ... no son del tuto d'acordo (no xe una novita' :D ), mi trovo che in una B1 e in una B2 i giovani va fati zogar no tegnudi in panca e mesi dentro a 30 secondi dala fine quando semo a +30 (o -30) ... anche xche' se vardemo l'eta media dele altre squadre secondo mi xe tute piu giovani. El discorso mio xe che no ga nisun senso gaver zogadori 'veci' che ne fa star a meta clasifica o poco piu su e una panca piena de giovani che l'anno dopo, visto che steffe' no li fa mai zogar, giustamente i va via.. cusi no se costruisi un bel niente ... Mariani si zoga.. ma miga tanto dopo tuto... se se rompi qualchidun lui zoga de piu .. se no el fa panca... xe la politica dela societa' che secondo mi xe sbagliada perche' x conto mio ghe volesi gaver un paio de zogadori de esperienza che insegni e una miriade de muleti che impara.. tanto .. vardemose ben... senza soldi in un basket dove in A1 sempre meno squadre sopravivi.. dove volemo 'ndar? in a2 ? con quai soldi e quali prospetive.. semo onesti... tiremo su una bela squadra con un bon vivaio e tuto quel che vegnera sara guadagna' .. IMHO :D

El tutto se pol sintetizzar nel fatto che non se ga voia de rischiar..........cerchemo la concretezza de chi xe + esperto senza dar opportunità ai giovani de tentar e creser.

Giusto per cavarse un sassolin........con sta squadra che gavemo, che s epol definir esperta, cmq becado una batosta epocale a soresina!

Penso che non ghe sia la voia de rischiar brutte figure e viver nella bassa classifica.......noi lasemo che i giovani vegni fora da altre parti e li ciolemo co i xe + preparadi.

Manca la voia de creder de quel che vien fora dalle proprie palestre e xe giusto a questo punto che chi ga la possibilità de andar via lo fazi se la mentalità xe questa.

Per metter su una squadra de giovani e buttarli subito in campo xe de tenir conto de diverse robe

1) non bisogna accelerar troppo i tempi, per evitar de "brusar" un giovane

2) bisogna dar un minutaggio proporzionale all'età del zogador stesso

3) bisogna saver responsabilizzar un giogador giovane nella giusta maniera

A mio modo de veder, no gavemo tanti giogadori "vecioni": Muzio xe '75, Ciampi xe '79, Moruzzi xe '80. Xe anche logico che no te pol metter su un roster de muli dall' '84 in su che, per forti che pol esser, no ga esperienza de ste categorie. Gavemo ben visto che, a differenza della B2, sto anno le altre squadre ga gente de assoluto valor che ga zogado anche in A e quindi i valori de un roster se basa anche là.

El discorso "femo una squadra de giovani e come va, va" xe leggermente rischioso: far esperimenti xe sempre molto pericoloso. Secondo mi sta roba se podeva far l'altro anno, in B d'Eccellenza la faccenda se complica. Xe cosa buona e giusta far valorizzar tutti i fioi che gavemo in un contesto de rotazion dei zogadori, ma come dito sora bisogna responsabilizzar nel modo giusto. Ecco che allora te arrivi alla conclusion che alcuni veterani te li devi gaver per forza, per non rischiar brutte sorprese.

Questo no vol però dir che se metti un Batich o un Oeser solo per tributar la standing-ovation all' MVP de una partida.

Insomma, la verità sta sempre in mezo....

A mio modo de veder, no gavemo tanti giogadori "vecioni": Muzio xe '75, Ciampi xe '79, Moruzzi xe '80. Xe anche logico che no te pol metter su un roster de muli dall' '84 in su che, per forti che pol esser, no ga esperienza de ste categorie. Gavemo ben visto che, a differenza della B2, sto anno le altre squadre ga gente de assoluto valor che ga zogado anche in A e quindi i valori de un roster se basa anche là.

El discorso "femo una squadra de giovani e come va, va" xe leggermente rischioso: far esperimenti xe sempre molto pericoloso. Secondo mi sta roba se podeva far l'altro anno, in B d'Eccellenza la faccenda se complica. Xe cosa buona e giusta far valorizzar tutti i fioi che gavemo in un contesto de rotazion dei zogadori, ma come dito sora bisogna responsabilizzar nel modo giusto. Ecco che allora te arrivi alla conclusion che alcuni veterani te li devi gaver per forza, per non rischiar brutte sorprese.

Anche questo xè vero, la nostra squadra no xè sai veciona. Te se ga dimenticado anche de un Ian che xè ancora un cucioloto :p (dall'alto dei suoi do metri e ciapilo), quindi... Ala fine secondo mi sto anno xè un giusto mix tra giovini ed esperti, perciò no penso che se podemo lamentar. Per quanto riguarda el discorso che se podeva magari rischiar qualcosa quando ierimo in B2, me vien de dir che sì se podeva farlo, ma xè anche vero che noi semo Trieste e no con tuto el rispeto una Corno di Rosazzo, un Monfalcon o un Pordenon e che ierimo apena andai in falimento, e se non andavimo su l'altro anno rischiavimo veramente de perder definitivamente la nostra amata Pallacanestro Trieste. Dopo gaver sempre bazicado in serie A1 e eserse ritrovadi in B2 dopo za una trieste retrocesion, la parola d'ordine iera risalita, e o se lo fazeva in quel campionato la, o "l'entusiasmo" de ripartir podeva scemar tremendamente.

... qualchidun sa se la pall.ts sta colaborando in modo piu o meno costrutitvo con le altre squadre dela provincia o se i ga tera brusada intorno ? Penso sia dificile che una squadra che magari ambisi a rivar in una B2 posi ceder un giovane alla pall.ts che zoga in B1 .... rendemose conto che B1, ok xe mejo de B2.. ma no xe che sia proprio livei ufo .... sul discorso de risciar no concordo perche' (forsi son pesimista) no vedo nisun motivo x non farlo visto che al orizionte no vedo nisun murdoch o beneton pronto a butar via soldi x noi e farne rivar in A1 come ai bei tempi ... e xe anche de dir che beneton quel che ga costrui' (in maniera veramente grande con lungimranza e profesionalita) lo ga fato quando ancora iera posibile farlo ... ogi un decidi de sponsorizar o xche xe una multinazionale enorme e tuto soma ghe fa comodo ma no lo fa col cuor (quindi magari dopo un anno va a sponsorizar biliardo) o lo fa x coverzer magagne sue (vedi tonel8) e che quindi no da nisuna prospetiva....

Su questi discorsi xe de tenir conto la filosofia de pensiero che una società metti sul campo.

Da cui la domanda de rito xe: me fazo una squadra de mularia, savendo za che go de spetar "n" anni per valorizzar el tutto o provo a metter un pochi de veterani in più, lasando creser i giovani in maniera diversa ma gavendo qualche probabilità in più de centrar qualche traguardo più ambito?

A questa domanda se pol trovar una risposta abbastanza semplice: tutto dipendi dove te son. Trieste xe una nobile decaduta che vol rinasser quanto prima senza forzar troppo la man. Xe evidente che la domanda de rito sopra tenderà più verso la seconda opzion che non verso la prima...

Ghe volerà tanta pazienza, purtroppo: xe sempre più difficile vinzer i campionati (e tenimo conto che l'anno scorso no xe stada proprio una passeggiata salutare vinzer la B2) e xe sempre più difficile trovar qualchedun che te finanzia. Ma questo no xe sicuramente de oggi....

Tuti discorsi giusti, ma me par che nissun ga dito de far una squadra de cinque giovani e lanciarli in campo, se parlava solo de darghe più spazio per farghe far esperienza e secondo mi, son in controtendenza, lo so, xe più questo l'anno giusto che no quel passà. L'anno scorso se puntava chiaramente ala promozion, sto anno tuti xe d'accordo nel dir che devi eser un anno de transizion, per rinsaldar l'organico in vista del futuro, quindi no farli mai entrar gnanche quando el risultato, qual che sia, xe xa deciso, no me par positivo. No sarà fulmini de guera, ma se no te ghe dà un poco de spazio i se rompi e i va a zercar spazio de un'altra parte, e perder giovani del vivaio o acquisti, come Crotta, futuribili, xe un vero pecà.

Secondo mi giovani forti in squadra li gavemo zà, Iannilli, Mariani, ma anche Ciampi, Moruzzi xè ancora giovani, gavemo solo 3-4 sora i 30.

La società credo stia fazendo le robe giuste, se poi rivassimo a trovar una guardia da 10 punti a partida saria el massimo.. :rolleyes:

Comunque secondo mi Batich podessi giogar un po' de più, el palleggia ben (sai meio de Lotti) e secondo mi non xè malaccio. :bye:

Quoto Delio al 100% :clapclap:

Non credo che l'obiettivo della stagion sia la promozion in Lega 2. Ergo se lo staff credi che qualchidun tra i "pulcini" posi esser de aiuto per el futuro, xe sicuramente questo el momento per farghe veder el campo dato che i eventuali risultati negativi no pol pregiudicar la stagion.

Rendemose conto che (spero de no portar sfiga) semo sicuramente salvi. L'accesso ai play off xe un bel obiettivo ma le possibilità de salita immediata me sembra sinceramente scarsine.

El prossimo anno el discorso podesi esser diverso. Chiaramente ghe vol una base economica un po' diversa e una programmazion più ciara. Se dovesi crear mi la squadra per andar su no faria stravolgimenti clamorosi. Vedo necessità de un "grongo" sotto canestro, sporco e cattivo, + un tirator affidabile.

Lo so, no xe poco e costicchia ma integrando queste due realtà nel gruppo attuale la scalata podesi diventar qualcosa + de un sogno.

A meno che la wild card ......

OT

sta storia dela wild card tanti disi che no saria giusto, ecc. ma se noi jerimo un ano fa in B2 xe perchè gavemo comprado i diriti de Dueville, ricorddemose...

mi saria dacordo al 100%. Ok, mejo sul campo, ma me par che ne "spetasi" de tornar a livei alti .. no?

/OT

In merito agli argomenti trattati ultimamente vado, di seguito, a trascrivere alcune osservazioni, che non devono però risultare come precisazioni della società a scopo giornalistico, ma devono, invece, avere il carattere confidenziale di chi Vi legge e vuole contribuire a dissipare qualche dubbio.

1) ATTRUIA- Al giocatore, verso la fine di novembre allorché ci ha richiesto se poteva nuovamente allenarsi con noi, è stato da me personalmente detto che non solo poteva allenarsi ma poteva anche tesserarsi e giocare la domenica in modo da mettersi in mostra per poi strappare un ingaggio in serie A – sua reale ambizione a quel tempo -. Speravo cosi di coinvolgerlo nel ns. progetto, per poi trattare l’aspetto economico. Dopo un periodo interlocutorio, lui mi ha chiesto un mese di tempo per decidere; nel frattempo è a lui pervenuta un’offerta fuori da ogni logica economica di mercato da Firenze. A di là di ogni commento e nella massima trasparenza ha accettato la proposta che, ripeto, era irrinunciabile.

2) LORENZI-Dall’inizio dell’anno lui si allena con noi, senza nulla chiedere e facendo un lavoro particolare sui giovani lunghi ns. Iannilli e Mariani. Alla fine del girone d’andata, non avendo sfruttato noi la wild card del tesseramento di alcun giocatore e non potendo beneficiarne nel girone di ritorno – ricordo infatti che si poteva tesserare un giocatore nel girone d’andata e uno nel ritorno, se non veniva tesserato qualcuno nell’andata non è che si potessero fare due tesseramenti nel ritorno…. – abbiamo proposto a Lorenzi di tesserarsi con noi come 14^ giocatore , utile per gli allenamenti e nell’estremo caso che …….. E’ successo che contro Treviglio ci sono venuti a mancare 3 giocatori del quintetto e Steffè, per una pura valutazione tecnica, ha ritenuto di schieralo tra i dieci e poi, addirittura, metterlo in campo. Il tutto mi sembra molto ovvio, senza sconfinar in alcun tipo di dietrologia.

3) GIOVANI – Il discorso relativo ai settori giovanili e ai giovani da schierare in campo meriterebbe un discorso approfondito, ma sintetizzando vorrei dire: - Mariani (83) è un giovane destinato a fare bene nella categoria – Iannilli (84), grazie alla sua strapotenza fisica, ha davanti a sé un grande avvenire, se crescerà di pari passo nell’aspetto tecnico e caratteriale. Godina (84) può diventare un’ala alta di categoria, se acquisirà cattiveria e mentalità agonistica. Per quel che concerne i più giovani: Diviach (88) ha colto, per quest’anno, un’opportunità cestistica e di studio, poi…. ne riparleremo. Crotta (90) il miglior 90 della regione è ns. grazie alla collaborazione posta in atto con la Servolana di Gregari, diamogli il tempo di lavorare e crescere. Per quanto concerne Metz, Cigliani etc etc dico solo che non vogliamo metterci in competizione con chi lusinga giocatori e genitori degli stessi con miraggi economici e serie A, salvo poi appurare con soddisfazione che qualcuno, pentendosi, ci chiede poi di venire da noi, ammettendo di essersi fatto ingolosire dalle promesse …… Molto ancora c'è da fare, ma credo, comunque, che, partenzo da zero, in un anno e mezzo qualcosa s’è seminato e il gran prodigarsi di Oeser abbia già dato qualche frutto, dato che siamo ai vertici dei tornei nazionali under.

Vi ringrazio per l’ospitalità.

Non vorrei che il mio riferimento a Cigliani e Metz fosse stato interpretato come una critica alla società... era solo per ribadire che la concorrenza di forze economicamente ben più grosse di Trieste è una variabile che non va dimenticata e che quindi non è tanto automatico che i migliori prospetti triestini restino qua.