dido76 Inviato 10 Febbraio 2006 Segnala Inviato 10 Febbraio 2006 ma mularia dove xè finidi?tuti a vadar la cerimonia de apertura dele olimpiadi?o se za in giro a petesar??? mi go visto solo el finale dela cerimonia...i tv iera ocupai...altrimenti vabbè anche mi no saria stado colegado...ma questa xè un'altra storia Cita
gufo805 Inviato 10 Febbraio 2006 Segnala Inviato 10 Febbraio 2006 Ciao dido76 l'apertura e relativa cerimona xè stada molto bela pecà che non te la ga poduda vederla x intero Ciau Cita
cucciolina Inviato 11 Febbraio 2006 Segnala Inviato 11 Febbraio 2006 Mi ieri impegnada in altri luoghi de relax ma go registrado e go za visto un toco. Che bel!!! Cita
arska Inviato 11 Febbraio 2006 Segnala Inviato 11 Febbraio 2006 mi la go vista stamatina sula tv svizzera. Me pareva una cerimonia decisamente banale, bohh... El momento piu divertente per quanto me riguarda xe quando entra i atleti de tuti i paesi.. tipo Senegal, Hong Kong, ecc.. p.s: ma la Slovenia doveva proprio gaver dele giachete+siarpe color verde vomito??? :/ Cita
trert Inviato 11 Febbraio 2006 Segnala Inviato 11 Febbraio 2006 mi iero de mia nonna e me ga tocado vardar chuck norris.. però dopo iero in giro... Cita
SandroWeb Inviato 11 Febbraio 2006 Segnala Inviato 11 Febbraio 2006 A mi personalmente la cerimonia xe piasuda Ciò, qua cmq se sconfina nell' OT estremo Cita
Messaggi raccomandati
Partecipa alla conversazione
Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.