Jump to content

Affitto o mutuo per la vostra casa?

Recommended Posts

Ciapo spunto dalla discusion sulle generazioni dove se parlava de casa. Come preferì utilizzar i vostri soldi nella scelta del pagamento della casa dove andarè a viver o dove vivè attualmente: preferì star in affitto o investire nel mattone?

Go messo anche l'opzione altro perchè non so se esisti altre possibilità.

Premettendo che vivo ancora con i miei, mi co cercherò casa lo farò accendendo un mutuo per dopo averla mia.E voi?

:bye:

Nelle opzioni no te ga messo i contanti :D

Disemo che andar in affitto xè un salasso inutilie...pagar per tutta la vita per una roba che no sarà mai tua. A sto punto preferiso el mutuo. Resta el fatto che aver debiti con qualchedun, in particolare con una banca, no xè che me fazi star sai tranquillo. Go votado "altro", nella speranza de rivar a metter da parte i contanti per ciorme qualcosa de mio senza nessun vincolo (affitti o mutui), magari un monolocale....

oggigiorno in effetti xe decisamente meo aver sicuro un tetto sulla testa! anche se concordo con stefano per quanto riguarda aver un debito con la banca ... anche a mi non me faria star molto tranquilla... anche se... go provà l'ebbrezza del star in affitto e non xe sta bel [anche se me ricordo poco--o per mi iera un 'zogo' el fatto de trasferirme....iero ancora picia] pensar de esser sfrattai perche al proprietario ghe servi l'appartamento dove te vivi... eppur...lo pol far purtroppo... .

Credo che sia la roba migliore pagar la casa in contanti. Ma bisogna anche gaverli :D La mia la go pagada quasi 110 mila euro e xe semplicissima. El mutuo xe inevitabile oggi come oggi. O te son fio de Berlusconi o xe difficile comprar una casa con moneta sonante :D

beh, mi no son fio de berlusconi.. :D però i miei no ga mai fato mutuo per fortuna.. (xe una roba che me impresiona)

Contanti!! :D

I mii genitori ga messo da parte, ma no ga mai podudo comprar el apartamento che i stava in afito, i paroni se rifiutava de vender, cussì fra lori e mi gavemo vissudo oltre 80 ani in affitto! apena che son andada via, go tirado fora i risparmi e son finalmente parona in casa mia!

affitto ga senso solo se se pensa de cambiar casa o per lavor o per cressita de famiglia, o spetando che se liberi el apartamento de proprietà

diria senza dubbio che xe meio mutuo... almeno ala fine te resta qualcossa, e visto che no gaveremo mai una pension :angry: no finir in strada podessi esser utile...

ah, un poco OT... una mia collega xe in affitto a Sesana e disi che la paga una scinca e un boton (250 €)... qualchidun sa come xe comprar oltreconfin?

Ovviamente mutuo :D

concordo, visti i prezzi dei affitti.

Mi stago ancora coi miei, che a loro tempo, nel lontano 1979 co i ga comprado la casa dove stemo adeso, i gaveva fato el mutuo da pagarsi in anni 15 e che ala fine el xe vignudo a costar praticamente el dopio :incazzado: (dai 60 milioni del 1979 ai , quasi, 120 del 1995).

anche mi digo mutuo... almeno per quanto me riguarda... pagar l'affitto de 400 euro minimo me par eccessivo... il mutuo mal che vadi te paghi sui 300 euro de rata per un'infinità de tempo (30 anni) e poi però la casa resta tua...

certo mi go sai casini anche solo per farme dar il mutuo con 700 euro de paga... visto che lavoro part time... tra l'altro non rivo trovar un lavor tempo pien e decente... :incazzado::incazzado:

a mi i me daria solo 50000 euro... me spieghe cosa compro con 50000 euro??? son anda in giro e xe catapecchie de metter completamente apposto... e chi ga poi i soldi per metter a posto.. beato chi ga i genitori che li aiuta...

Ok, non tutti pol permetterse de pagar mutui, ma nemmeno tutti ga la "fortuna" de rivar a gaver l'affitto a 200€ o meno. Se te ga un reddito "normale" non te ga agevolazioni e tra pagar l'affitto o el mutuo, l'unica differenza xè che dopo 20 anni la casa xè de tua proprietà (e te ghe paghi sora le tasse! :D)

:bye:

Decisamente el mutuo xe la roba più conveniente tra le due, perchè almeno dopo tutti quei anni te resta in man qualcosa.

Inoltre go scoperto che tra pagar un mutuo e un affitto, in certi casi vien de meno el mutuo! O|

E se proprio devi andar mal...beh, i soldi te li ga persi come te li gavessi persi per l'affitto!

Asolutamente mutuo. Almeno te sa che un giorno te gaverà sempre un teto dove star, e comunque una volta che decideria de farlo, el mio primo pensiero saria sai improntado al fato de darghe una certeza ai miei fioi, a prescinder de qualsiasi roba ghe riserverà el futuro