Starlite Posted March 10, 2006 Report Share Posted March 10, 2006 Visto che oggi go finido la prima stagione della serie classica de Star Trek che iera con Panorama, go pensa' de verzer sta discusion per veder se xe qualchedun qua dentro che ghe piasi Star Trek e che segui sempre Mi me piasi tute le serie meno che la DS9, ma penso che prima o dopo me meto vardar anche quella Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maurizio72Ts Posted March 10, 2006 Report Share Posted March 10, 2006 Mi son un'amante dela serie Enterprise, cioè quela serie che conta del primo contatto con i vulcaniani e dell'inizio del viaggio dell'astronave Enterprise comandada dal Capitano Johnatan Archer. De questa serie xe andade in onda, fin desso, 2 stagioni intere più metà (o giù di li) dela 3 stagion su un totale de 4. Da domenica prossima parti de novo la mia serie preferida (con alcune repliche). Questo xe el sito dove trovar notizie, curiosità e tanto altro ancora sul mondo Star Trek. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Starlite Posted March 10, 2006 Author Report Share Posted March 10, 2006 Alora te son contento che domenica ricomincia Enterprise Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kiriranshelo Posted March 10, 2006 Report Share Posted March 10, 2006 mi da picio iero veramente ciapado da quei telefilm senza effetti speciali dove iera tutto ultra finto poi me son visto via via anche i episodi della serie de cinema. generazioni xe stado el primo che go visto in cinema. Star Trek TNG me ga appassionado una cifra e rivedendo i episodi veci ghe son rimasto mal.. tutto un'altro genere de effetti speciali. Pensavo che tng me saria rimasto nel cuor per sempre. Senza contar che adoravo le comparse del Mitico "Q". Poi in television i ga cominciado a dar anche Deep Space Nine (criticado da molti miei amici) che come trama iera molto + statico anche se succedeva ogni volta qualcosa de interessante. Me ga appassionado el "Mutaforma". Ah si, della serie TNG non posso non dir che DATA iera el mio personaggio preferito. Jean Luc Picard me piaseva come capitano ma Kirk iera el mio preferito quindi son ancora nel dubbio su qual dei due me piasi de +. E poi? e poi vegno a saver che ghe xe un'altra serie che i la trasmetti la mattina presto.. e caspita! Avvertir prima no? "Star Trek Voyager" - el capitan xe una donna e questo ga suscitado molti dubbi.. tutti xe abituadi a veder un capitano mascio. xe stada un po una sfida lanciar la serie con un capitano donna seconda sfida nella serie xe stado renderla interessante in un teatro in cui i xe dispersi nello spazio e i zerca de tornar a casa. la trama de tutta la serie xe quela che i naviga verso casa. potenzialmente banale ma resa interessante da tutte le storie che i ghe ga trovado in mezzo (basta veder che i xe andadi avanti per 7 serie e me le son viste tutte!!!) Kathryne Janeway - Me piasi come capitano. In definitiva posso dir che dopo gaver visto anche questa serie tng la me xe passada un po in secondo pian. poi ghe xe anche "Enterprise" che xe iniziada ben ma da quel che sento non ga riscosso molto successo. Gente che se lamenta per la trama scadente.. budget basso e tagli perchè manca soldi.. El capitano dell'enterprise, Johnatan Archer, xe interpretado da un attor che go adorado guardando "Quantum Leap". A mi la serie me ga piasso una cifra e me dispiasi sentir che forsi non i fa un finale e che forsi i fa un finale buttado su giusto per dir che la xe conclusa. no go zercado altre informazioni in giro comunque ghe son rimasto mal perchè a mi come serie ripeto che la me piaseva. E adesso che leggo che i torna a ritrasmetterla ne son felice. solo spero che non i daghi de novo tutte le repliche.. saria la seconda o la terza volta che i lo fa.. li odio quando i fa cussì... ma quanto me son dilungà? Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kiriranshelo Posted March 10, 2006 Report Share Posted March 10, 2006 Ehm dimenticavo de dir che go passado un periodo post serie in cui son stado ossessionado dai Borg. "La resistenza è inutile". El personaggio (introdotto me par dalla quarta stagion de Voyager) "Sette di Nove" (o Seven Of Nine) me ga piasso una cifra. I ga reso benissimo el contrasto tra una persona che ga vissudo per anni come borg, collegada alla collettività, e che de colpo se ritrova sola a ragionar con la testa sua a prender decisioni proprie come individuo. (senza contar che l'attrice che ga impersonado 7di9 la xe bellissima. laso a voi scoprir chi xe ) eccove un indizio Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Starlite Posted March 11, 2006 Author Report Share Posted March 11, 2006 Kiri... te me stupisi, no te fazevo Trekker E te me ga da uno spunto per un'altra discusion Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Ghost Posted March 11, 2006 Report Share Posted March 11, 2006 L'inica cosa che ho visto di Star Trek sono le parodie di "Star Strik". Non quello in friulano ma quello fatto dalla "spasmo video" di Ferrara. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Kiriranshelo Posted March 11, 2006 Report Share Posted March 11, 2006 Kiri... te me stupisi, no te fazevo Trekker E te me ga da uno spunto per un'altra discusion mi trekker? eheheh. no son un superfanatico però.. per el momento aspetto la nova discussion.. vedemo cosa te go ispirado Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts