Juliet Inviato 22 Marzo 2006 Segnala Inviato 22 Marzo 2006 come gavè passado la festa de matura? dove se andai a magnar? cossa gavè fato per ingrumar i soldi? el regalo più strano per i prof? dove se andai a balar? come xe andai i gavetoni? noi semo andai a magnar al Trieste pick. iera praticamente tuti i professori e anca el preside. a fine zena gavevimo una torta con la caricatura del preside e la scrita ne basta el 36. el tema per ingrumar i soldi iera la discoteca con tanto de cubo mobile (fato de sconton in laboratorio), butafora (con annessa sceneggiata) musica in piena e inviti. el regalo più intivado xe stado un libro in triestin al prof de inglese (ke oviamente no xe triestin) el ga aprezzado tantissimo xkè li gaveva tuti e ghe mancava proprio quel cussì ala fine semo restadi mal xkè speravimo in una picia vendeta. per i gavetoni gavevimo fato tuta una strategia per blocar i tre accessi...sopratuto quel dei muli ke vegniva in bus. dove no rivava i gavetoni rivava le stagnacade de acqua e q.do l'acqua finiva restava sempre i stagnaki. Cita
Stefano79 Inviato 22 Marzo 2006 Segnala Inviato 22 Marzo 2006 Noi semo andadi a magnar in Carso de...ehm...(Milic?, Sandro iutime ). Dopo, come la moda imponeva, semo andadi a Lignan. sinceramente xè sta tristissimo, poca organizzazion, alcuni voleva andar in disco e altri no. Alla fine semo andadi avanti e indrio per ore sperando de ricompattar el gruppo, senza concluder niente. Per i gavettoni sì...ma moderatamente. I anni prima no sopportavo de subirmeli dai più grandi e quindi go evità de far stragi a mia volta. Solo un paio per certe persone, ecco Cita
pinaard Inviato 22 Marzo 2006 Segnala Inviato 22 Marzo 2006 Mi me la son spasada de bruto! Semo andai a magnar de Scheriani a Muja. Cocolo posto e gavemo magnado come animali (in primis i prof. ). El regal più cocolo credo che iera per el mato de ginastica che gavendo un fisicon, se gavemo dado fato un canovacio per no sporcarse in cusina con el disegno de un corpo scolpido nela rocia e con soto un bel e groso... (eh... gavemo capido no?!? ). Coi gavetoni gavemo fato veramente scandal, gavemo rivado adiritura a far sonar l'alarme dela scola! Mentre in disco clasico a Lignan. Balado tuta la note per dopo tornar ale 8 de matina per andar a far ancora i sempi soto scola. Che tempi, me vien triesteza deso pensar che tuto quel xè finido... Cita
trert Inviato 22 Marzo 2006 Segnala Inviato 22 Marzo 2006 alora.. noi semo andadi de boris, iera un do tre prof, ma visto che al volta i prof ga più classi, tanti no xe vignudi.. regali per lori e maiete (tristemente) no gavemo fatto.. che cisti.. però se gavemo divertido in discoteca al mirò e el giorno dopo dritti al volta dove gavemo fatto una strage de gavettoni.. ma i gavettoni noi edili li fazevimo ogni anno, però quell'anno gavemo carigado el camper e semo andadi in giro per altre scole a tirar seci de acqua.. mi gavevo la cinquecento senza sedili de drio e anche la stagnachi de acqua col portelon verto.. eco, x quel se la gavemo passada!! Matt, xe de aggiunger altro? Cita
assist Inviato 22 Marzo 2006 Segnala Inviato 22 Marzo 2006 Mi iero andado alla mezzaluna ( zona sistiana ) e gavevimo anche i prof che meritava Post cena al mirò, cocolo :s'ciopado: Purtroppo dopo me ga tocado tornar a ts ( go fatto tutto un tiro che iera meio de tutto )perchè quel testa de c**** del prof de eletronica non me voleva dar el 6 a meno che no me fazesi interogar......maledetto Cita
babatriestina Inviato 22 Marzo 2006 Segnala Inviato 22 Marzo 2006 Squalidina, zena de Milic e po a balar ala Caravella a Sistiana ( sì. iera taaanto tempo fa...), regaletti ai professori sul cativel (la scova col selin ala striga de chimica, ma iera de cativo gusto perchè la iera anche vecia per cui pareva un'ofesa ala veciaia e no ala cativeria), i più cocoli dei compagni de classe no iera perchè i li gaveva bociai... el più cocolo prof, quel de italian, iera malado e no xe vegnudo, verso le due son tornada a casa con altre mule, altri ga continuado la notolada. Noi gavevimo inveze la tradizion che el giorno dopo se andava a scola e se fazeva finta anca de far lezion, me ricordo un mio vizin de banco, evidentemente mezo imbriago, che continuava a meterme barattoli svodi de coca cola sul banco, fin che un ghe lo go tirado adosso! Cita
Matt Inviato 22 Marzo 2006 Segnala Inviato 22 Marzo 2006 alora.. noi semo andadi de boris, iera un do tre prof, ma visto che al volta i prof ga più classi, tanti no xe vignudi..regali per lori e maiete (tristemente) no gavemo fatto.. che cisti.. però se gavemo divertido in discoteca al mirò e el giorno dopo dritti al volta dove gavemo fatto una strage de gavettoni.. ma i gavettoni noi edili li fazevimo ogni anno, però quell'anno gavemo carigado el camper e semo andadi in giro per altre scole a tirar seci de acqua.. mi gavevo la cinquecento senza sedili de drio e anche la stagnachi de acqua col portelon verto.. eco, x quel se la gavemo passada!! Matt, xe de aggiunger altro? Più o meno xe sta cussi... Solo che ghe iera almeno 4 professori (noi ierimo in 8) Gavettoni gavevimo fatto assedio al Petrarca e poi lotta in strada col Deledda!!! Che storie... Cinquin rulez! Cita
iaga Inviato 22 Marzo 2006 Segnala Inviato 22 Marzo 2006 Mi non ricordo con piazer quella sera.. Cena che no me ricordo più dove iera, prof che meritava solo due su 4 (?!?!).. La compagna de classe stronza che anche quella sera xè riuscida a tegnir el muso e a farse vegnir a cior (o forsi ierimo noi che non volevimo portarla?!!? ) Discoteca a Lignan.. ma visto che non me piasi la discoteca go passado tutta la serata a caminar ('dio che mal che fazeva quele scarpe) nelle sale e fora col fredo che iera! (eh si, co go fato mi la zena de matura iera sai sai fredo quela sera e anche piova).. l'unica roba che go chiesto de far iera de restar in spiaggia e de dormir un poco.. invece semo tornadi subito in drio. Bah.. Per quanto riguarda le maiette.. si, fatte e me vergogno.. la go messa un giorno solo a scola.. (e volevo meterla alla riversa ma no gavevo voia de far barufa) e deso la uso come straza a casa per netar la polvere. Cita
arska Inviato 22 Marzo 2006 Segnala Inviato 22 Marzo 2006 Ah che ricordi (anca se vizini) bei! Le majete no me saveva dir niente.. el divertente xe stado: 1. la zena de matura, a Grignan a manjar pese e bever vin bianco 2. Lignan 3. el ritorno, con bora, piovigine e 12°C a tirar gavetoni (che str.. heheheh), blocando contemporaneamente tute le uscite secondarie del Galilei con schiuma de barba, ecc! Nonostante la zima e la mia mira storta, sai pochi xe scampai Cita
cucciolina Inviato 22 Marzo 2006 Segnala Inviato 22 Marzo 2006 Ah...che ricordi Cena de Skabar (che xe per le alte ma no me ricordo dove che xe esattamente ). Mi, con un vestitin bordeaux, me ritrovo a casa della mia compagna de banco (che credo de no veder da quella volta ) assieme ad altre mule. Brindemo e andemo a cena. Cena decente....la compagnia? Mah...A parte quei 4 o 5 no me trovavo sai. Cmq dopo decidemo de andar a Lignan al Mirò ma prima decidemo de cambiarse. Jeans e maieta fatta per l'occasion (fatta da un mulo con tutte le nostre caricature e mi go un balon de basket in man La go ancora de qualche parte ) Al Mirò cusì conzadi no ne fa entrar. Decidemo allora de andar sulla spiaggia a cantar, sonar e bever non prima de aver zercado un ongia finta nel parcheggio . Gavè letto ben! Proprio un ongia finta che una mia compagnia fenomena gaveva perso Vabbè.... Ritorno all'alba e me ricordo che ad un certo punto vardavo el solo salir in ciel ascoltando Total eclipse of the haert de Bonny Tayler (ancora oggi co la sento me vien in mente quel sol pallido che nasceva). El giorno dopo gavettoni davanti a scola e mega lotta con quei del Galilei The end Cita
mula alabardata Inviato 23 Marzo 2006 Segnala Inviato 23 Marzo 2006 ah.. che ricordi! seppur recenti xe sempre ricordi! iniziemo dalle maiette: la nostra xe vegnuda veramente fighissima e, orgogliosi, se la gavemo indossada i ultimi giorni de scola! allora la iera rossa con davanti la scritta stile mc donald: Matura I'm passing it e de drio i soprannomi! la zena de matura.... noi semo andai un po' contro corrente nel senso che quel giorno gavemo fatto solo una zena tra noi muli prima de andar col pullman fin el mirò! e un pochi de giorni dopo gavemo fatto un' altra zena de matura, stavolta quella classica, con tutti i prof! come za dito semo andai al mirò e,tornadi a ts de mattina, semo andai a cior le auto piene de gavettoni e se gavemo apposta alle entrate della scola! el top xe sta una gag con i carabinieri Cita
Messaggi raccomandati
Partecipa alla conversazione
Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.