dido76 Inviato 18 Aprile 2006 Segnala Inviato 18 Aprile 2006 Go bisogno de album per foto con una capienza de un 200 foto ma el problema che go xè che le foto ga un formato "particolare" e cioè 15x21... per el momento son rivado a trovarli solo de smolars ma ultimamente no i li ga e go una scaretada de foto da meter via. Gavè idee e suggerimenti su dove poderia trovarli?Anche in rete se savè perchè mi no go trovado granchè grassie a tuti e tute Cita
Giada Inviato 18 Aprile 2006 Segnala Inviato 18 Aprile 2006 Gavevo el tuo stesso problema, fin a quando no go ridotto el formato a 13x19 (poca differenza) e ciogo quei de Anne Geddes de Mediaworld... prima foraggiavo le casse de Smolars e ciolevo quei album enormi e pesantissimi senza bustine, tacavo con la colla :-) cmq immagino che sia per le foto de Paris :s'ciopado: Ara che stemo ancora spetando el resoconto dettagliato (mi soprattutto!) Cita
babatriestina Inviato 18 Aprile 2006 Segnala Inviato 18 Aprile 2006 prima foraggiavo le casse de Smolars e ciolevo quei album enormi e pesantissimi senza bustine, tacavo con la colla :-) te sta descrivendo i mii album... anche per questo son passada al digital e no stampo più. un armer de album che comincia con quei de papà nel 1918! Cita
tuxav Inviato 18 Aprile 2006 Segnala Inviato 18 Aprile 2006 urka bel problemin giusto che ne parlavo con un mulo l'altra setimana che ga el steso problema.... mi qche mese fa go trova' in un centro comerciale in germania una serie de fogli cartoncin /rigidi in formati adati ale foto (non i soliti a3/a4 che se trova se smolars) e i relativi racoglitori. Me son tira' zo el nome de chi li fazeva e go trova sto Sito In Italia no go trova' nisun che gabi tuto sto asortimento, bisognasi veder su web chi li vendi, magari cior un paio x provar e dopo eventualmente se a altri ghe interesa far un ordine cumulativo cusi de divider le spese. Go visto che i fa diverse robe utili quindi deghe un cuc che merita! Mi pensavo de cior prima o dopo se qualchidun se zonta beata l'ora! Cita
Messaggi raccomandati
Partecipa alla conversazione
Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.