Jump to content

GIRO d'ITALIA 2006

Recommended Posts

Sabato prenderà il via il Giro d'Italia di ciclismo numero 89! :vabenon:

Partenza dal Belgio il 6/5 e arrivo il 28 a Milano...

Il tappone per eccellenza sarà la scalata del Plan de Corones-Kronplatz (che molti di voi probabilmente conoscono) che prevede l'arrivo in cima all'incredibile montagna! :DDDD:DDDD:DDDD

Le info su questa splendida manifestazine le trovate QUI :bye:

• Replies 61
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

si.. come percorso per mi decisamente più divertente del tour!

el furkelpaß ..che no porta proprio in zima al Kronplatz.. me chiedo che strada che i fazi da là: dale mappe pararia sterada? max 24%!

Mi digo che sta tapa la sarà proprio divertente de vardar.. :p

T17_alt.jpg

Dopo xe un altro per de tappe divertenti.. el clasico giro in zona Pordoi

T19_alt.jpg

E un signor tappon, con Gavia e MORTIROLO

T20_alt.jpg

Bon divertimento :)

Adoro el giro d' Italia...me piasi sai de più del Tour de France....

Anche se manca el Mio campion de sempre, Marco Pantani... :ave::ave::ave:

Comunque i vari Simoni, Cunego, se xe in giornata anche Garzelli e Savoldelli pol dir la loro e no dimentichemose del piccolo colombian Rujiano spuntado alla fine dello scorso anno....

Viver el giro d'Italia de persona come che me xe capità a mi sul Pordoi o su altri passi xe una roba meravigliosa, sia come cornice de pubblico che come spettacolo,se incontra gente de tutta Italia e se fa subito amicizia.Diversi Passi li go fatti in bicicletta de corsa ee la xe veramente dura de c....se, però la soddisfazion de rivar in cima fa dimenticar tutta la fadiga. :vino::vino:

Viver el giro d'Italia de persona come che me xe capità a mi sul Pordoi o su altri passi xe una roba meravigliosa, sia come cornice de pubblico che come spettacolo,se incontra gente de tutta Italia e se fa subito amicizia.Diversi Passi li go fatti in bicicletta de corsa ee la xe veramente dura de c....se, però la soddisfazion de rivar in cima fa dimenticar tutta la fadiga. :vino::vino:

Ti credo!

Spero un giorno di poter provare queste splendide soddisfazioni! :amicici:

sara un grande giro fatto per corridori completi, dopo 16 giri d'italia visti di persona , sto anno vado a vederli sul plan de corones e la provero far anche in bici e dopo ve conto e mando anche le foto :vino::vino::vino:

Bravo mulo :ave:

sara un grande giro fatto per corridori completi, dopo 16 giri d'italia visti di persona , sto anno vado a vederli sul plan de corones e la provero far anche in bici e dopo ve conto e mando anche le foto :vino::vino::vino:

Anche mi volessi andar sul Plan...ma con la cabinovia!!! :D:D:D

Per esperienza diretta e personale andar in bici col Picio vol dir farse come minimo 6 Km de salita se te va ben, xe con lui che go fatto i pasi Dolomitici e non solo. La piccola rivincita la ciapo quando el percorso xe misto perchè lo vedo far fadiga a starme drio, vero Picio? :vino::vino:

Grazie picio!

e complimenti per l'avatar :rolleyes:

Sabato prenderà il via il Giro d'Italia di ciclismo numero 89! :vabenon:

Partenza dal Belgio il 6/5 e arrivo il 28 a Milano...

Il tappone per eccellenza sarà la scalata del Plan de Corones-Kronplatz (che molti di voi probabilmente conoscono) che prevede l'arrivo in cima all'incredibile montagna! :DDDD:DDDD:DDDD

Le info su questa splendida manifestazine le trovate QUI :bye:

ci siamo oggi inizia.... :bye::bye::bye:

Gran duro colpo la perdita de Petacchi, anche se iera poche le tappe adatte ai velocisti el xe comunque un simbolo del ciclismo Italian. Adesso speremo che el se rimetti per el Tour che xe la gara a cui el ghe tien de più, visto che el Giro lo fazeva come preparazion . Xe vero che el Belgio xe el pisador d'Europa. :vino::vino:

Purtroppo come saverè gavemo perso Petacchi, oggi la sua squadra ga tenado lo stesso de metterse in mostra, ma MCEWEN adesso xe el più forte.X Tuxav , se te rivi va a veder una delle tappe regionali che le xe belle e difficili. La Scillian-Gemona o se te ga voia de far un pochi de Km, la Pordenon-Passo S. pellegrino :vino::vino: