assist Posted May 11, 2006 Report Share Posted May 11, 2006 Qualchedun ga visto la prima parte ieri sera? Come ve xe sembrada? Mi go vardado e me ga piasso. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
cucciolina Posted May 11, 2006 Report Share Posted May 11, 2006 Mi mi mi mi go visto. Me ga piasso sai Me go indormenzado ad un certo punto ma non perchè no fossi bel ma perchè iero copada ieri sera Go resgistrado e me go visto la fine prima. Mi non son credente ma la fiction la go vardada perchè Carol Wojtyla xe stada una grandissima persona prima che un grande Papa. Go pianto diverse volte e chissà quanto pianzerò co me vedo la puntata de stasera Bel bel proprio Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
giuli Posted May 11, 2006 Report Share Posted May 11, 2006 Ottima fiction... Un plauso va alla Taodue che sforna prodotti di altissima qualità e attualità!Bravi davvero! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maurizio72Ts Posted May 11, 2006 Report Share Posted May 11, 2006 go vardado un poco (se no cominciassi ale 9.30 pasade se rivassi anche vardar de più ), ma dopo son telado a nane. Me lo go registrado e me lo varderò sto pomeriggio. Cmq, per quel poco che go visto me ga piasso sai (come me gaveva piasso za le puntate precedenti) e stasera, se no xe altro de vardar , guardo anca la seconda o al massimo me lo registro . Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
saretta Posted May 11, 2006 Report Share Posted May 11, 2006 non go visto perchè iero ancora a spetar l'aereo... però credo che sia molto bel, penso molto somigliante al precedente, che se somiglia anche nel titolo, se non sbaglio iera " Karol: un uomo diventato papa". Questo lo go visto due volte e go pianto come una bambina... forse anche questo me faria lo stesso effetto. in più ve posso dir che lui me fazeva una gran tenerezza anche da vivo, go avu un grande rispetto per lui e per le grandi cose che el ga fatto. Xè sta una persona grande! Quando lo vedevo in tv me commovevo spesso, soprattutto nell'ultimo periodo. Rivivendo la sua vita attraverso un film go prova molta commozion. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gufo805 Posted May 11, 2006 Report Share Posted May 11, 2006 Me ga piasù anke la seconda e ultima parte. L'attore ke ga inerpretà la parte del Papa sia nella prima parte ke nella seconda el xe stado grande!! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Maurice Posted May 12, 2006 Report Share Posted May 12, 2006 Veramente stupenda fiction....un plauso dovutissimo all'attor che interpreta el papa sia da ventenne che da pluri 80enne,ottima interpretazion... La prima parte iera stada messa in onda proprio nel periodo in cui el nostro amato Giovanni Paolo II ne gaveva lassà... La seconda puntata della prima parte xe stada mandada in onda el iorno dell'elezione di Benedetto XVI... E devo dir la verità...sentir el discorso del "Se mi sbaglio mi corriggerete" alla fine del film,a due giorni dala morte de Giovanni Paolo II,me faseva sentir una strenta al stomigo.... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
gigits Posted May 20, 2006 Report Share Posted May 20, 2006 non male... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts