Vai al contenuto

Messaggi raccomandati

Inviato

Tornando dallo stadio ieri sera go notado, in piazza Venezia, che xe stadi messi una buona quantità de bidoni per la raccolta differenziata...ma xe stadi messi da poco? Mi no li gavevo mai notadi :confused:

:bye:

Inviato (modificato)

Se te legesi el Piccolo te saria più informado :D

Xe i novi tipi de cassoneti (botini per dirlo con un finto italian che va ssai qua a Trieste :D ) che, in via sperimentale, xe stadi messi in piazza Venezia.

Sul nostro caro quotiiano iera scrito che i xe, paunto, diferenziadi, ma i xe tuti uguali, anche se pici me pareva l'altro giorno che li go visti.

In ogni caso a mi no i me dispiasi, secondo mi i xe ssai piu' bei de quei cassoni attuali.

La loro particolarità, disi el giornal, xe che i pol esser svodadi anche quando i se trova sulla sinistra della strada.... ma ghe vol comunque el camion apposito digo mi, sicuro no se li pol svodar coi camion che xe adesso....

Vederemo... ma no i me par mal... piu' cocoli e meno invadenti... sempre ch no i li meti in batteria cusì tanti come che i xe la :D

Modificato da Starlite

Partecipa alla conversazione

Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.

Ospite
Rispondi a questa discussione...

×   Hai incollato il contenuto con la formattazione.   Rimuovere la formattazione

Sono consentiti solo 75 emoticon max.

×   Il tuo collegamento è stato incorporato automaticamente.   Mostra come un collegamento

×   Il tuo contenuto precedente è stato ripristinato.   Pulisci editor

×   Non puoi incollare le immagini direttamente. Carica o inserisci immagini dall'URL.

Caricamento...
  • Chi sta navigando   0 utenti

Nessun utente registrato visualizza questa pagina.

• Crea Nuovo...
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi

Cerca
Altro