Stefano79 Inviato 31 Maggio 2006 Segnala Inviato 31 Maggio 2006 Ormai se avvicina l'estate, anche se el termometro nei ultimi giorni no xe dello stesso parer Chi ga za qualche progetto per le ferie? Pensè de andar al mar, in montagna, da soli, con amici, morosa, amante...? O preferì restar a Trieste durante el grande esodo estivo, conservando le ferie per periodi più tranquilli ed economici? Passo Cita
dido76 Inviato 31 Maggio 2006 Segnala Inviato 31 Maggio 2006 mi go ciolto ferie verso la fine de agosto e i primissimi de settembre...dove se va nn so ancora...dipenderà tanto dala quantità de euro in tasca... sto inverno gavevimo pensa a varie mete...irlanda,londra,de novo parigi,oppur terme.però dipenderà veramente tuto dai soldi purtroppo. pol eser che se resta qua ma cmq xè sempre ferie Cita
cenerentola82 Inviato 31 Maggio 2006 Segnala Inviato 31 Maggio 2006 Pensè de andar al mar, in montagna, da soli, con amici, morosa, amante...? El moroso vol 'ndar in montagna.. 'desso devo sentir cossa vol far l'amante e dopo decido... Cita
SandroWeb Inviato 31 Maggio 2006 Segnala Inviato 31 Maggio 2006 El moroso vol 'ndar in montagna.. 'desso devo sentir cossa vol far l'amante e dopo decido... Tuo moroso xe una persona fortunada Cita
tuxav Inviato 31 Maggio 2006 Segnala Inviato 31 Maggio 2006 mi sperasi de rivar combinar x luglio una setimana in montagna dopo vedemo.... Cita
iguanadan Inviato 31 Maggio 2006 Segnala Inviato 31 Maggio 2006 El moroso vol 'ndar in montagna.. 'desso devo sentir cossa vol far l'amante e dopo decido... Cene, ti ho detto che preferisco il mare! Seriamente: boh, la morosa si laurea il 15 giugno, viene a Torino e si cerca un lavoro... ho appena comprato casa, mancano soldi e probabilmente a lei mancano ferie... mi sa che prenderò il sole alla Mandria o nel giardino sotto casa... Cita
assist Inviato 31 Maggio 2006 Segnala Inviato 31 Maggio 2006 Mi e polpetta se stemo preparando che manca poco.....al 12 andemo 8 giorni in Spagna, Andalusia precisamente Dopo sperasi in un altro periodo de relax, ma quel no so se riverò Cita
iguanadan Inviato 31 Maggio 2006 Segnala Inviato 31 Maggio 2006 Mi e polpetta se stemo preparando che manca poco.....al 12 andemo 8 giorni in Spagna, Andalusia precisamente Dopo sperasi in un altro periodo de relax, ma quel no so se riverò uuuh, buon flamenco! Cita
assist Inviato 31 Maggio 2006 Segnala Inviato 31 Maggio 2006 Mi e polpetta se stemo preparando che manca poco.....al 12 andemo 8 giorni in Spagna, Andalusia precisamente Dopo sperasi in un altro periodo de relax, ma quel no so se riverò uuuh, buon flamenco! Grazie Dan !!! Cita
Stefano79 Inviato 31 Maggio 2006 Autore Segnala Inviato 31 Maggio 2006 Mi e polpetta se stemo preparando che manca poco.....al 12 andemo 8 giorni in Spagna, Andalusia precisamente Che bel No servi che ve digo de far valanghe de foto Cita
cenerentola82 Inviato 31 Maggio 2006 Segnala Inviato 31 Maggio 2006 El moroso vol 'ndar in montagna.. 'desso devo sentir cossa vol far l'amante e dopo decido... Tuo moroso xe una persona fortunada Xe quel che digo sempre anche mi... Cita
assist Inviato 31 Maggio 2006 Segnala Inviato 31 Maggio 2006 Mi e polpetta se stemo preparando che manca poco.....al 12 andemo 8 giorni in Spagna, Andalusia precisamente Che bel No servi che ve digo de far valanghe de foto Tranquillo.....se dopo te calcoli che oltre a dani xe anche i miei........gaveremo una valanga de materiale al ritorno. Cita
Tonio Inviato 31 Maggio 2006 Segnala Inviato 31 Maggio 2006 mi non lavorando gò l'estate più o meno a disposizion (esami permettendo ) e qualche data la gò zà fissada... tra campi coi scout, e una settimana a zagabria credo che sarò zà full cussì... se poi però me capita l'occasion, vado volentieri via ancora qualche giorno (portafoglio permettendo ) Cita
cucciolina Inviato 31 Maggio 2006 Segnala Inviato 31 Maggio 2006 No so se riverò ad andar in ferie Go un mucio de offerte de lavor E quindi no so cossa riverò a far Volessi andar qualche giorno in campeggio...adoro el campeggio magari con tutti voi P.S. Posso metter Theo in albergo dei Munjpets? Cita
iaga Inviato 31 Maggio 2006 Segnala Inviato 31 Maggio 2006 Mi go un camper che necessita de autista.. e un portafoglio che necessita de soldi .. Quindi.. ..sarà tutto all'ultimo momento! Cita
SandroWeb Inviato 31 Maggio 2006 Segnala Inviato 31 Maggio 2006 Sta estate go casin nero...forse (forse) una settimana ad agosto, el resto se lavora e se studia... Cita
Stefano79 Inviato 31 Maggio 2006 Autore Segnala Inviato 31 Maggio 2006 Mi inveze no i me dà ferie per questo zerco de sfogarme nei weekend Cita
trert Inviato 31 Maggio 2006 Segnala Inviato 31 Maggio 2006 mi go ferie sicure l'ultima de agosto, vado con la ciurma in umbria a far un bel gireto.. per le altre vacanze devo sistemar un poche de robe.. Cita
Malto Inviato 31 Maggio 2006 Segnala Inviato 31 Maggio 2006 mi le ferie le fazo a Trieste! sarò con voi dal 19 luglio al 10 agosto e poi....via de novo nel Sol Levante!!! Cita
Stefano79 Inviato 31 Maggio 2006 Autore Segnala Inviato 31 Maggio 2006 sarò con voi dal 19 luglio al 10 agosto e poi....via de novo nel Sol Levante!!! Faremo un meeting straordinario in tuo onor O anche una bella grigliata in spiaggia...o entrambe Cita
trert Inviato 31 Maggio 2006 Segnala Inviato 31 Maggio 2006 oneeeeeeeeechaaaaaaaaaaaan!! sistiana everynight! Cita
Malto Inviato 31 Maggio 2006 Segnala Inviato 31 Maggio 2006 SIII anche due o tre de grigliate, go carenza de carne!!! no vedo l'ora de esser con voi, muleria!!! :foracolcul: Cita
forcipe Inviato 31 Maggio 2006 Segnala Inviato 31 Maggio 2006 Ve prego non ste parlarme de vacanze sto anno che me sa che la passero in sala parto a taiar cordoni ombelicali................ Forsi me rivo cior qualche giorno in agosto...ma sai forsi e comunque me sa che starò a casa a batterme la tesi..............scuseme ve lasso....................vado a suicidarme.............. Cita
giacomin Inviato 31 Maggio 2006 Segnala Inviato 31 Maggio 2006 Girar el mondo xè bel, le spiagge tropicali meravigliose, ma mi stago troooopo ben a Barcola!! ..... e se no credè ve posto una mia foto Cita
Messaggi raccomandati
Partecipa alla conversazione
Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.