Vai al contenuto

Messaggi raccomandati

Inviato

Ormai se avvicina l'estate, anche se el termometro nei ultimi giorni no xe dello stesso parer :rolleyes:

Chi ga za qualche progetto per le ferie? Pensè de andar al mar, in montagna, da soli, con amici, morosa, amante...? :D

O preferì restar a Trieste durante el grande esodo estivo, conservando le ferie per periodi più tranquilli ed economici? :rolleyes:

Passo :D

• Risposte 97
  • Creato
  • Ultima Risposta

Miglior contributo in questa discussione

Miglior contributo in questa discussione

Inviato

mi go ciolto ferie verso la fine de agosto e i primissimi de settembre...dove se va nn so ancora...dipenderà tanto dala quantità de euro in tasca...

sto inverno gavevimo pensa a varie mete...irlanda,londra,de novo parigi,oppur terme.però dipenderà veramente tuto dai soldi purtroppo. :cherobeara: pol eser che se resta qua ma cmq xè sempre ferie :D

Inviato
El moroso vol 'ndar in montagna.. 'desso devo sentir cossa vol far l'amante e dopo decido...

:merodolodalrider::)

Cene, ti ho detto che preferisco il mare! :merodolodalrider:

Seriamente: boh, la morosa si laurea il 15 giugno, viene a Torino e si cerca un lavoro... ho appena comprato casa, mancano soldi e probabilmente a lei mancano ferie... mi sa che prenderò il sole alla Mandria o nel giardino sotto casa... :mescondo:

Inviato

Mi e polpetta se stemo preparando che manca poco.....al 12 andemo 8 giorni in Spagna, Andalusia precisamente :foracolcul::foracolcul::foracolcul:

Dopo sperasi in un altro periodo de relax, ma quel no so se riverò :confused:

Inviato
Mi e polpetta se stemo preparando che manca poco.....al 12 andemo 8 giorni in Spagna, Andalusia precisamente :foracolcul::foracolcul::foracolcul:

Dopo sperasi in un altro periodo de relax, ma quel no so se riverò :confused:

uuuh, buon flamenco!

Inviato
Mi e polpetta se stemo preparando che manca poco.....al 12 andemo 8 giorni in Spagna, Andalusia precisamente  :foracolcul:  :foracolcul:  :foracolcul:

Dopo sperasi in un altro periodo de relax, ma quel no so se riverò  :confused:

uuuh, buon flamenco!

Grazie Dan !!! :guitar::guitar:

Inviato
Mi e polpetta se stemo preparando che manca poco.....al 12 andemo 8 giorni in Spagna, Andalusia precisamente

Che bel :rolleyes:

No servi che ve digo de far valanghe de foto :lol:

Tranquillo.....se dopo te calcoli che oltre a dani xe anche i miei........gaveremo una valanga de materiale al ritorno. :punk:

Inviato

mi non lavorando gò l'estate più o meno a disposizion (esami permettendo :angry: )

e qualche data la gò zà fissada...

tra campi coi scout, e una settimana a zagabria credo che sarò zà full cussì...

se poi però me capita l'occasion, vado volentieri via ancora qualche giorno (portafoglio permettendo :D)

Inviato

No so se riverò ad andar in ferie :pianto: Go un mucio de offerte de lavor O| E quindi no so cossa riverò a far :wacko:

Volessi andar qualche giorno in campeggio...adoro el campeggio :rolleyes: magari con tutti voi :ehsi:

P.S. Posso metter Theo in albergo dei Munjpets? :lol:

Inviato
sarò con voi dal 19 luglio al 10 agosto e poi....via de novo nel Sol Levante!!!

Faremo un meeting straordinario in tuo onor :D

O anche una bella grigliata in spiaggia...o entrambe :D

Inviato

Ve prego non ste parlarme de vacanze sto anno :pianto: che me sa che la passero in sala parto a taiar cordoni ombelicali................ :testadamuro: Forsi me rivo cior qualche giorno in agosto...ma sai forsi e comunque me sa che starò a casa a batterme la tesi..............scuseme ve lasso....................vado a suicidarme.............. :impica:

Partecipa alla conversazione

Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.

Ospite
Rispondi a questa discussione...

×   Hai incollato il contenuto con la formattazione.   Rimuovere la formattazione

Sono consentiti solo 75 emoticon max.

×   Il tuo collegamento è stato incorporato automaticamente.   Mostra come un collegamento

×   Il tuo contenuto precedente è stato ripristinato.   Pulisci editor

×   Non puoi incollare le immagini direttamente. Carica o inserisci immagini dall'URL.

Caricamento...
  • Chi sta navigando   0 utenti

Nessun utente registrato visualizza questa pagina.

• Crea Nuovo...
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi

Cerca
Altro