Vai al contenuto

Messaggi raccomandati

Inviato

Ecco.. adesso son curiosa ah.. chi che disi che xè da baba.. chi che disi che sta comodo.. deso vedemo i numeri ah!

Saria più efficace se votassi solo i mas'ci.. :D

:bye:

Inviato

ma xke xe 3 si e 4 no? :D no xe parcondicio..

cmq si.. d'estate i xe comodi!!

una roba negativa.. no i xe comodi de inverno, soprattutto a tarvisio come doposci! :noghesemo:

Inviato

Go votà altro,non le metto perchè me da fastidio gaver l'infradito tra i due diti e poi perchè quando le go messe le go rotte perchè me xe scivolà la pianta del pie sulla zavatta e se ga stacca tutto :incazzado::incazzado:

Inviato
Go votà altro. Me dà fastidio che me sega tra i diti, no le me par sai igieniche, e in più xe troppo facile intoparse :wacko:

Allora.. spieghime perchè no le te par sai igieniche.. cioè.. cosa le ga de poco igienico rispetto alle zavate con la fasa de sora? :D:p

Xè facile intopparse?!?! mah.. te ga mai provà a metter un per de ste zavate?!?! :DDDD ihihih :D

Inviato

No go ancora provà e no go intenzion de farlo.

Non le me ispira e non so che non le faria per mi, salvo per star al mare no go mai avudo la cultura della zavatina per el tempo libero. Diseme che son mona, limitado, teston,ma cusì xe :D

Inviato
Allora.. spieghime perchè no le te par sai igieniche...

Beh..te ga el pìe spider :D Co me le cavo xe tutto nero, come la foto postada da Starlite. Anche le zavate xe cusì, ma quele le uso solo per far 2 metri dal sugaman al mar, con l'infradito xe gente che cammina tutto el giorno in città :wacko:

Boh, gusti :rolleyes:

Inviato

Go sempre qualche per de infradito, in estate. Ghe xe propio le zavatine de doccia, de doprar in docce che me fido poco o in piscina, altri per zavatar vizin al mar, e gavevo un per de magnifici infradito che se ga roto, i iera rosso lacca e li gavevo comprai in Birmania! :D

però in cità cola polvere raramente li metto. Gavevo una volta anca qualche per de infradito con perline, paillettes... adesso che ghe penso, go ancora un per de infradito de sera, neri de siola e cola parte de sora a lustrini, li gavevo ciolti un anno che me gavevo fatto un strappo ala pupola, che no podevo meter i sandali de sera col tacco!

Inviato

Infradito forever co li rimetto d'estate me vien sempre un taio fra i diti............tipo vissiga :wacko: dopo xo i miei fettoni se abitua :punk:

Inviato

cosa potevo votare se non la 7 :D

e comunque li ho messi una volta sola, per una festa similgay a casa di un'amica, tutti vestiti da spiaggia con camicia hawaiana e pareo. Dopo dieci minuti ho rimesso i sandali, stavo perdendo l'uso dell'alluce :D

Inviato

No so cossa risponder... Gli infradito li portavo più de vent'anni fa O| quando all'epoca se ciamava "giapponesi". Adesso i xe tornadi de moda. Nissun se sognava 5 anni fa de metter infradito. Se usava le zavate chiuse de sora da due laccetti.

No so, non me ispira. Ma non son neanche contraria. Go sentimenti contrastanti in tutto ultimamente. Anche verso gli infradito :D

Inviato

Mi le go ciolte sto anno e le me par comode, ma no per andar in giro, solo per andar al bagno.. Se ghe camino piu de diese minuti me vien una vessiga grande come piazza unità..

:offtopic: PS: che figo son riva a 50 messaggi.. :offtopic:

Inviato
li gavevo ciolti un anno che me gavevo fatto un strappo ala pupola, che no podevo meter i sandali de sera col  tacco!

Scusa la mia ignoranza ma cossa xè la pupola???? :confused::confused::confused::confused:

Partecipa alla conversazione

Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.

Ospite
Rispondi a questa discussione...

×   Hai incollato il contenuto con la formattazione.   Rimuovere la formattazione

Sono consentiti solo 75 emoticon max.

×   Il tuo collegamento è stato incorporato automaticamente.   Mostra come un collegamento

×   Il tuo contenuto precedente è stato ripristinato.   Pulisci editor

×   Non puoi incollare le immagini direttamente. Carica o inserisci immagini dall'URL.

Caricamento...
  • Chi sta navigando   0 utenti

Nessun utente registrato visualizza questa pagina.

• Crea Nuovo...
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi

Cerca
Altro