Jump to content

Infradito o no infradito?!

Recommended Posts

Go votà altro. Me dà fastidio che me sega tra i diti, no le me par sai igieniche, e in più xe troppo facile intoparse :wacko:

Allora.. spieghime perchè no le te par sai igieniche.. cioè.. cosa le ga de poco igienico rispetto alle zavate con la fasa de sora? :D:p

Xè facile intopparse?!?! mah.. te ga mai provà a metter un per de ste zavate?!?! :DDDD ihihih :D

:bye:

No go ancora provà e no go intenzion de farlo.

Non le me ispira e non so che non le faria per mi, salvo per star al mare no go mai avudo la cultura della zavatina per el tempo libero. Diseme che son mona, limitado, teston,ma cusì xe :D

:bye:

Allora.. spieghime perchè no le te par sai igieniche...

Beh..te ga el pìe spider :D Co me le cavo xe tutto nero, come la foto postada da Starlite. Anche le zavate xe cusì, ma quele le uso solo per far 2 metri dal sugaman al mar, con l'infradito xe gente che cammina tutto el giorno in città :wacko:

Boh, gusti :rolleyes:

Go sempre qualche per de infradito, in estate. Ghe xe propio le zavatine de doccia, de doprar in docce che me fido poco o in piscina, altri per zavatar vizin al mar, e gavevo un per de magnifici infradito che se ga roto, i iera rosso lacca e li gavevo comprai in Birmania! :D

però in cità cola polvere raramente li metto. Gavevo una volta anca qualche per de infradito con perline, paillettes... adesso che ghe penso, go ancora un per de infradito de sera, neri de siola e cola parte de sora a lustrini, li gavevo ciolti un anno che me gavevo fatto un strappo ala pupola, che no podevo meter i sandali de sera col tacco!

cosa potevo votare se non la 7 :D

e comunque li ho messi una volta sola, per una festa similgay a casa di un'amica, tutti vestiti da spiaggia con camicia hawaiana e pareo. Dopo dieci minuti ho rimesso i sandali, stavo perdendo l'uso dell'alluce :D

No so cossa risponder... Gli infradito li portavo più de vent'anni fa O| quando all'epoca se ciamava "giapponesi". Adesso i xe tornadi de moda. Nissun se sognava 5 anni fa de metter infradito. Se usava le zavate chiuse de sora da due laccetti.

No so, non me ispira. Ma non son neanche contraria. Go sentimenti contrastanti in tutto ultimamente. Anche verso gli infradito :D