sonselvadiga Inviato 9 Giugno 2006 Segnala Inviato 9 Giugno 2006 Vorrei trattare il tema del perche' il Sabato non venga calcolato come una possibile giornata di sole. Ringrazio chiunque possa tenere in considerazione la sopracitata questione! Cita
Starlite Inviato 9 Giugno 2006 Segnala Inviato 9 Giugno 2006 Benrivada ma no xe argomento da ultima news, quindi sposto in OT... Cita
iaga Inviato 9 Giugno 2006 Segnala Inviato 9 Giugno 2006 Ben rivada.. poso za considerarte mia sorella? Cita
SandroWeb Inviato 9 Giugno 2006 Segnala Inviato 9 Giugno 2006 Ciao sonselvadiga...xe el cul dei lavoratori gaver el sabato con la piova Per fortuna no xe sempre cussì, almeno quel...adesso sarà sempre sol, cussì ga dito badina Cita
sonselvadiga Inviato 9 Giugno 2006 Autore Segnala Inviato 9 Giugno 2006 Oooooooooooohhhhh!!!!!!Son Stada cagada!Xe attendibile sto' bandina?!?!? Cita
SandroWeb Inviato 9 Giugno 2006 Segnala Inviato 9 Giugno 2006 Oooooooooooohhhhh!!!!!!Son Stada cagada!Xe attendibile sto' bandina?!?!? Ehm xe badina, non bandina Adesso go capido chi che te son :D Cita
Starlite Inviato 9 Giugno 2006 Segnala Inviato 9 Giugno 2006 Meno mal che te la conosi ti, se no za ghe davo Cita
sonselvadiga Inviato 9 Giugno 2006 Autore Segnala Inviato 9 Giugno 2006 Ehm!Scusa Brandina!Come xe Trombagalline!!!!!!!! Cita
SandroWeb Inviato 9 Giugno 2006 Segnala Inviato 9 Giugno 2006 Ehm!Scusa Brandina!Come xe Trombagalline!!!!!!!! (OT) Ciao cara Tutto a posto, grazie...nuovamente ben rivada Cita
sonselvadiga Inviato 9 Giugno 2006 Autore Segnala Inviato 9 Giugno 2006 Grazie per messanger,veramente,te me son sta' de grande aiuto....'parte i cherzi,go'riva' de no creder!!!!!!Te sa che me go' ciolto ina bestia con quei miseri euri che te me ga' dado?! Cita
SandroWeb Inviato 9 Giugno 2006 Segnala Inviato 9 Giugno 2006 (OT) Eh me dispiasi ma xe cussì che passa al convento Ne riparlemo tramite messenger, qua xe un forum con certe regole e i moderatori se incazza se se usa el forum come una chat (te spiegherò ben tutto ) Cita
sonselvadiga Inviato 9 Giugno 2006 Autore Segnala Inviato 9 Giugno 2006 NO meteme alla forca ve prego!Scuseme tanto e Buonanotte a tutti! Cita
SandroWeb Inviato 9 Giugno 2006 Segnala Inviato 9 Giugno 2006 NO meteme alla forca ve prego!Scuseme tanto e Buonanotte a tutti! Tranquilla, semo boni e pacifici Cita
assist Inviato 10 Giugno 2006 Segnala Inviato 10 Giugno 2006 Ciao sonselvadiga...xe el cul dei lavoratori gaver el sabato con la piova Tere assurdo,anche se el giorno festivo non saria + sabato ma mercoledì ad esempio,saria brutto cmq........c**o del lavoratore se ciama,mannaggia Benvenuta sonselvadiga Cita
babatriestina Inviato 10 Giugno 2006 Segnala Inviato 10 Giugno 2006 Ogi xe tempo cussì cussì per permeterne de star casa e far el cambio del guardaroba, lavar, meter in naftalina le maie de lana... Cita
molly Inviato 10 Giugno 2006 Segnala Inviato 10 Giugno 2006 Una nuova teoria scientifica... ma a mi me fa sai rider ... disi che siccome la maggior parte delle persone lavora da lunedi a venerdi, fazendo fadiga e sudando se accumula talmente tanto vapor acqueo che prima o poi devi ricader e sembra che el ciclo sia giusto giusto de cinque giorni per cui il sesto piovi e anche el settimo... a mi me fa sai rider dei... impossibile cmq me fa incazzar che mi oggi volevo ndar al bagno e inveze tanto per cambiar son casa...me consola che almeno farò un salto veder trl Cita
tifone Inviato 10 Giugno 2006 Segnala Inviato 10 Giugno 2006 Ehm!Scusa Brandina!Come xe Trombagalline!!!!!!!! (OT) Ciao cara Tutto a posto, grazie...nuovamente ben rivada Trombagalline???? Cita
iaga Inviato 10 Giugno 2006 Segnala Inviato 10 Giugno 2006 Ogi xe tempo cussì cussì per permeterne de star casa e far el cambio del guardaroba, lavar, meter in naftalina le maie de lana... Mi no metesi ancora via la roba de lana.. no se sa mai Cita
forcipe Inviato 10 Giugno 2006 Segnala Inviato 10 Giugno 2006 SIIIIIIIIIIIIIIIIIII SON CONTENTA CHE OGGI XE BRUTTO!!!!!!!!!!!! xchè go la notte a monfalcon, e se no ne diverto mi no dovè divertirve neanche voi!!!!!!!!!Tiè BUAHHHHHHHHHHHHHH Cita
SandroWeb Inviato 10 Giugno 2006 Segnala Inviato 10 Giugno 2006 Trombagalline???? (OT) Eh xe una lunga storia Xe un affettuoso epiteto che la me gaveva dà parecchi anni fa Cita
assist Inviato 10 Giugno 2006 Segnala Inviato 10 Giugno 2006 SIIIIIIIIIIIIIIIIIII SON CONTENTA CHE OGGI XE BRUTTO!!!!!!!!!!!! xchè go la notte a monfalcon, e se no ne diverto mi no dovè divertirve neanche voi!!!!!!!!!Tiè BUAHHHHHHHHHHHHHH Cita
forcipe Inviato 10 Giugno 2006 Segnala Inviato 10 Giugno 2006 MAMMA MIA ADESSO GO VISTO CHI XE SONSELVADIGA!!!!!!!!!!!AIUTO mi ve avviso a cossa andarè incontro............questa xe mia socia de scurnacchiate da qualche decennio.........e se me conossè a mi ve immaginerè de sicuro el soggetto!!!!!!!!!!!!!!VE PREGO SERELA FORA DEL FORUM, ME SENTO MAL........... scuseme ma xe un duro colpo Cita
saretta Inviato 10 Giugno 2006 Segnala Inviato 10 Giugno 2006 SIIIIIIIIIIIIIIIIIII SON CONTENTA CHE OGGI XE BRUTTO!!!!!!!!!!!! xchè go la notte a monfalcon, e se no ne diverto mi no dovè divertirve neanche voi!!!!!!!!!Tiè BUAHHHHHHHHHHHHHH egoistaaaaaaa!!!!!!! Mi speto che rivi el sol (a sto punto virtuale) perchè son staufa de non rivarme organizzar le giornade festive! Cita
mula alabardata Inviato 12 Giugno 2006 Segnala Inviato 12 Giugno 2006 in austria ogi iera sol sai :s'ciopado: :s'ciopado: :s'ciopado: :s'ciopado: Cita
Messaggi raccomandati
Partecipa alla conversazione
Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.