Vai al contenuto

Messaggi raccomandati

Inviato

Ciao sonselvadiga...xe el cul dei lavoratori gaver el sabato con la piova :D

Per fortuna no xe sempre cussì, almeno quel...adesso sarà sempre sol, cussì ga dito badina :D

Inviato

(OT) Eh me dispiasi ma xe cussì che passa al convento :D

Ne riparlemo tramite messenger, qua xe un forum con certe regole e i moderatori se incazza se se usa el forum come una chat (te spiegherò ben tutto :D)

:bye:

Inviato
Ciao sonselvadiga...xe el cul dei lavoratori gaver el sabato con la piova :D

Tere assurdo,anche se el giorno festivo non saria + sabato ma mercoledì ad esempio,saria brutto cmq........c**o del lavoratore se ciama,mannaggia :piovaintesta:

Benvenuta sonselvadiga :D

Inviato

Una nuova teoria scientifica... ma a mi me fa sai rider ... disi che siccome la maggior parte delle persone lavora da lunedi a venerdi, fazendo fadiga e sudando se accumula talmente tanto vapor acqueo che prima o poi devi ricader e sembra che el ciclo sia giusto giusto de cinque giorni per cui il sesto piovi e anche el settimo...

:lol::lol: a mi me fa sai rider dei... impossibile :lol:

cmq me fa incazzar che mi oggi volevo ndar al bagno e inveze tanto per cambiar son casa...me consola che almeno farò un salto veder trl

Inviato
Ogi xe tempo cussì cussì per permeterne de star casa e far el cambio del guardaroba, lavar, meter in naftalina le maie de lana...

Mi no metesi ancora via la roba de lana.. :D no se sa mai :D

:bye:

Inviato

SIIIIIIIIIIIIIIIIIII SON CONTENTA CHE OGGI XE BRUTTO!!!!!!!!!!!! :D xchè go la notte a monfalcon, e se no ne diverto mi no dovè divertirve neanche voi!!!!!!!!!Tiè :punk: BUAHHHHHHHHHHHHHH :supermona:

Inviato
SIIIIIIIIIIIIIIIIIII SON CONTENTA CHE OGGI XE BRUTTO!!!!!!!!!!!! :D xchè go la notte a monfalcon, e se no ne diverto mi no dovè divertirve neanche voi!!!!!!!!!Tiè :punk: BUAHHHHHHHHHHHHHH :supermona:

:linguaccia::linguaccia::linguaccia::linguaccia:

:lol:

Inviato

MAMMA MIA ADESSO GO VISTO CHI XE SONSELVADIGA!!!!!!!!!!!AIUTO :pianto: mi ve avviso a cossa andarè incontro............questa xe mia socia de scurnacchiate da qualche decennio.........e se me conossè a mi ve immaginerè de sicuro el soggetto!!!!!!!!!!!!!!VE PREGO SERELA FORA DEL FORUM, ME SENTO MAL........... :ocioalabarela: scuseme ma xe un duro colpo :offtopic:

Inviato

egoistaaaaaaa!!!!!!!

Mi speto che rivi el sol (a sto punto virtuale) perchè son staufa de non rivarme organizzar le giornade festive!

Partecipa alla conversazione

Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.

Ospite
Rispondi a questa discussione...

×   Hai incollato il contenuto con la formattazione.   Rimuovere la formattazione

Sono consentiti solo 75 emoticon max.

×   Il tuo collegamento è stato incorporato automaticamente.   Mostra come un collegamento

×   Il tuo contenuto precedente è stato ripristinato.   Pulisci editor

×   Non puoi incollare le immagini direttamente. Carica o inserisci immagini dall'URL.

Caricamento...
  • Chi sta navigando   0 utenti

Nessun utente registrato visualizza questa pagina.

• Crea Nuovo...
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi

Cerca
Altro