Jump to content

Recommended Posts

Posted

:ciapitestopese: Aiuto.. no gavevo ancora trovà come spegner forcipe e me riva anche suo fradel?!?!

Scrive IAGA....

Come non posso essere d'accordo?

La xe rivada al punto de telefonarme per dirme che cossa... non scrivo più? Sta mussa!!! :punk:

E dir che non scrivo sai mi.... mi bevo sai e po bon!!! :vino::chesonno::clapclap::ehsi:

Go anche messo un po' di faccine.... a caso.... ma casca ben!!!

Quindi caro il mio SandroWeb, vedi de far un sondaggio su come eliminar sta taza anime, quale xe il metodo più indicato, tipo... ghigliottinarla con una lama spuntada, sdraio elettrica a 3 volt al minuto sulle tette, farghe vinir la cirrosi epatica in due ore, farla sciopar de grizoli, combinarghe un incontro erotico con un orso carsolin in astinenza de 3 anni, serarla in un sacco nero con Virus (il suo gatto sempio) incazzà... e chi più ne ha più ne metta...

Bon, sto pomeriggio parto per le agognate vacanze con due talebani al seguito (i fioi) ma co torno gradiria una risposta... anzi che sia già tutto sistemà :aaaaaatttillla:

Cossà? Volè che ve digo delle mie vacanze? Va ben... ve conto!!!

Martedì: ritrovo petessoni per brindisi di buon augurio.

Mercoledì: gara internazionale di ingurgitamento de birette a gargarozzo aperto.

Giovedì: meeting erotico de grappe domace (come se scrivi?).

Venerdì: riposo (in cantina).

Sabato: inaugurazione dell'osteria ciamada "Come se esi de qua?".

Domenica: caccia al tesoro... lo scopo xe andar per le cese, a tutte le messe, becarghe il vin santo e scampar senza far cascar una ioza, sennò per punizion te tocca bever "gingerin" (che scifezza) :papa:

Lunedì: ritrovo petessoni (quei che resta) per un brindisi di saluto poi trasferimento a gatto verso il centro... Come che centro? Quel dei alcolisti anonimi e visto che i xe anonimi noi andemo tutti senza documenti... :fiuclap:

A presto e bevè poco.... che se no non resta niente per quando torno!!!!

Posted

tranquilla gaia che se automoderemo autonomamente in armonia :D

SirCec te ga sbaiado sezion e te son andado offtopic sul tuo stesso topic col primo messaggio...

propongo de far una sommossa Appoggiando Forcipe :D:D:D