Jump to content

Recommended Posts

Posted

Go letto oggi sul sito de Radio Company che sarà l'80 festival il 14 luglio in piazza Unità... ma non go capi se xe solo musica o anche ospiti.. ne savè de più?

tra l'altro Radio Company per chi ghe interessa xe anche doman al Ristorante al Porto a Muja in Porto S. Rocco

Posted

De solito Radio Company fa gratis, mi go 21 anni ma me piasi sai el genere.. I anni '80 me ingalla.. E mi ghe sarò se no parto per le vacanze proprio quel giorno... Speremo ben!!

• 2 weeks later...
Posted
Mi ghe sarò :DDDD Iero za vecia quella volta :baba: e le conosso tutte

Semo in due :lol: .Cmq dovessi esser sicuramente dei ospiti.Mi son andado quattro anni fa allo zoo a Venezia e iera ospiti Alan Sorrenti,Gazebo,Sabrina Salerno :rolleyes: ecc ecc.Qua a Trieste dovessi venir Tracy Spencer :p che iera uno dei miei miti de picio,ma chi che volessi veder dal vivo xe Samantha Fox :D:p ...touch me touch me i wanna feel your body :lol:

Posted

Trooooooppo bel !!!!

Me sa che chiedo ferie 2 ore e cussi vegno anche mi, se inizia per le 9 ....

Tracy Spancer .... iero mato per ela e la go vista poco tempo fa in tv, la xe sempre uguale :)

Posted
Figo figo...la musica anni 80 me ga sempre intrippado pure a mi :D

Adesso te ga capido de dove vien la mia firma :D

intanto ... no te se lassi stuzzigar, mi te fazo i commentini, e ti no te me ga neanche pel ... :censura:

cattivo! :pianto::p:D

Posted
Figo figo...la musica anni 80 me ga sempre intrippado pure a mi :D

Adesso te ga capido de dove vien la mia firma :D

intanto ... no te se lassi stuzzigar, mi te fazo i commentini, e ti no te me ga neanche pel ... :censura:

cattivo! :pianto::p:D

Li go letti alla veloce :p:D:lol: .