Jump to content

Recommended Posts

quela del cortil col pozzo xe sai bela, belisima inquadratura e esposizion, fori gavesi fato 2 passi avanti x ciapar un poco de meno muri... :D

La finestra coi fiori forsi la gavesi inquadrada da piu in basso ma cmq xe sai sai bela :D

PS: la foto dela ovovia xe forsi quela de La Villa sula MiTTTica Gran Risa ?!?! :D :D :D :D :D :D :D :D

So che no la xe el massimo come foto, ma come scusante ve digo che no la go fatta mi , se no la vigniva peso.Questo xe el Rif.Pisciadù, el se trova alla fine della Val Mesdì , di fronte a Colfosco,se sali dal P.Gardenapisciadu11iy.jpg

So che no la xe el massimo come foto, ma come scusante ve digo che no la go fatta mi , se no la vigniva peso.Questo xe el Rif.Pisciadù, el se trova alla fine della Val Mesdì , di fronte a Colfosco,se sali dal P.Gardena

andando su per la ferrata Tridentina, che go cominciado o progettado de far me par quasi 8 volte prima de rivarla a far ( la penultima volta, el giorno prima son sbrissada sula giarina e me go slogado una man- al ospedal de Brunico i me ga ingessado fin al comio! :incazzado: )

X BabaTriestina, mitica grandissima, mi la go fata nel 72 la prima volta e me ricordo che mia moglie rivada sul pontisel no la voleva più andar avanti. No la xe difficile, ma la xe sai fadigosa , bisogna aver sai forza de brazi.BRavissima :vino::vino:

X BabaTriestina, mitica grandissima, mi la go fata nel 72 la prima volta e me ricordo che mia moglie rivada sul pontisel no la voleva più andar avanti. No la xe difficile, ma la xe sai fadigosa , bisogna aver sai forza de brazi.BRavissima :vino:  :vino:

Te scherzi? la Tridentina xe facile e mi no go mai avudo forza de brazi e no me go (quasi ) mai tirado su de brazzi! se te vol una vera ferrata micidial, c he a mi la me ga fatto far indigestion de ferrate, xe la Costantini alla Moiazza! là go rampigado dele 7 de matina fin ale 7 de sera, e là sì che ghe xe stado un punto che perfin mi me ga tocado tirarme su de brazi, roba che go sempre evitado ; xe vero che mi go anche fato nel fratempo el corso de alpinismo col CAI, la scola Comici in Val Rosandra, ma i me ga mandado fora col solo attestato de partecipazion :down:

• 7 months later...

Meto qua le foto fatte insieme nela gita fata qualche giorno fa insieme a Tinuviel.... visto che mi no go foto dela Val Badia perche' sciavo.. meto quele che go fato nei altri giorni :D

qua xe l'inizio dela caminada verso el rifugio Auronzo, partindo dal lago de Misurina lasando la machina subito dopo el postegio... me piaseva troppo la neve a 'paneton'... :D

20070202_Misurina_Rif_Auronzo_0037.jpg

dopo poco meno de 7km in legera salita semo finalmente rivadi al rif. Auronzo.. no iera nisun!!! ma el spetacolo iera unico..

20070202_Misurina_Rif_Auronzo_0083.jpg

e qua xe un pochi de panorami fati dal rifugio Auronzo, sotto le tre Cime .. ormai iera el tramonto...

20070202_Misurina_Rif_Auronzo_0103.jpg

ancora un tramonto....

20070202_Misurina_Rif_Auronzo_0133.jpg

e un altro... :D dove se se girava iera colori e montagne fantastiche!!!

20070202_Misurina_Rif_Auronzo_0136.jpg

xe ormai ora de tornar zo, col scuro lungo el sentier batudo... ierimo soli... solo un paio de persone xe vegnude su un tochetin e gavemo incrocia' solo una bestia.. un gatto che stava batendo la pista x le motoslitte :D

20070202_Misurina_Rif_Auronzo_0164.jpg

el giorno dopo gavemo comincia a far la strada del ritorno, passando per el passo del Falzarego con la sua 'famosa' cieseta...

20070204_Falzarego_0023.jpg

semo passai per Cortina e gavemo fatto la strada che porta a Dobbiaco passando per el Lago de Landro... iera pien de gente che fazeva fondo, iera una gara.. forsi podeva anche eser la dobiaco-cortina che xe tipo una 'bavisela' del fondo ...

20070203_Lago_Landro_0008.jpg

semo rivai a Dobbiaco e San Candido, questo xe un particolare dela ciesa de San Candido...

20070204_Innichen_0014.jpg

mentre questo xe el lago de Dobbiaco, ormai verso el tramonto ...

20070204_Lago_Dobbiaco_0024.jpg

come ultima foto vojo meter questa che me piasi un sacco... dovesi eser la Marmolada sul sfondo, ciapada dal Falzarego...

20070204_Falzarego_0014.jpg

.. la beleza de ste montagne xe incredibile!!! volesi tornarghe subito! :D

sul mio sito xe anche qualche altra foto e se vole' go anche prova' a far dei screensaver con queste e altre foto.. basta registrarse e scarigarli :D