Jump to content

Recommended Posts

Posted

La Federazione, dopo aver decretato la "non assegnazione alla Juventus", ha deciso di assegnare lo scudetto 2005-2006 all'Inter.

Rossi ha ritenuto che non ricorrono motivi per l'adozione di provvedimenti per la non assegnazione del titolo di campione d'Italia per il 2005-2006 alla squadra prima classificata all'esito dei giudizi disciplinari.

Per il club nerazzurro si tratta del 14° titolo,primo dell'era Moratti. :bye::bye::bye::bye:

Posted
La Federazione, dopo aver decretato la "non assegnazione alla Juventus", ha deciso di assegnare lo scudetto 2005-2006 all'Inter.

Rossi ha ritenuto che non ricorrono motivi per l'adozione di provvedimenti per la non assegnazione del titolo di campione d'Italia per il 2005-2006 alla squadra prima classificata all'esito dei giudizi disciplinari.

Per il club nerazzurro si tratta del 14° titolo,primo dell'era Moratti. :bye::bye::bye::bye:

primo dell'era Moratti....

Posted
Certo xe che se sul campo se imbroia xe alquanto difficile...

:disgust::blearghh::cesso:

Beh, questa stagione, se parti, sarà quella dove l'inter pol vinzer el scudetto, ga tutti le presupposti per farlo.

( mi NO son interista, giusto per evitar mal interpretazioni :lol: )

Posted
Certo xe che se sul campo se imbroia xe alquanto difficile...

:disgust:  :blearghh:  :cesso:

Appunto...

Come se pol criticar l'Inter, se xe l'unica delle grandi squadre che no ga rubado?? Almeno fin adesso no xe vegnù fora niente. Mi proprio no ve capiso.....no i xe rivadi a vinzer sul campo? Beh ovvio, se iera tutto za deciso!

Xe come in una qualsiasi gara de atletica, se i primi 2 vien squalificadi, vinzi el terzo!

Posted

Sicuramente l'assegnazion dell'ultimo scudetto all'Inter xe un premio più per la buona fede dei nerazzurri che per el reale valore dimostrado sul campo.

Certo, se fossi tifoso dell'Inter, saria contento ma non troppo...xe quasi un piccolo contentino :)

Posted
Certo, se fossi tifoso dell'Inter, saria contento ma non troppo...xe quasi un piccolo contentino :)

Esatto, xe quel che penso anche mi. Scudetti d'ufficio, ripescaggi e tutte le cose derivanti da incartamenti xe odiose per un tifoso: togli el gusto de gioir dopo una stagione de gioie e dolori.

Posted

Come se pol criticar l'Inter, se xe l'unica delle grandi squadre che no ga rubado?? Almeno fin adesso no xe vegnù fora niente

de piu' no te posso dir, ma leggite le interviste de Moggi de ieri e ricordite che facchetti non ga partecipa' alla riunione de laga per problemi de salute.

Ne riparlemo (spero de no) tra qualche mese oppure a vose, ma no per iscritto.

ciao a tutti

:bye:

Posted

el problema della "morale dell'Inter" no sussisti, i ga imbroià anche lori in un passato prossimo, in questo momento no i xè implicadi ma no xè dei stinchi de santi neanche lori..

sulla Repubblica de oggi più de un interista disi che non xè giusto assegnarlo el scudetto, anche perchè iera meio lasar un buco nero de "promemoria".

Mi poi me ricordo i ultimi anni: lo scudetto perso all'ultima giornada dalla Juve molto probabilmetne a causa de una decision arbitrale poco fortunada. Lo scuidetto perso dall'Inter per ... perchè i se ga dimostrado eprdenti con la Lazio! E i altri scudetti, se parla de talmente tanti punti de differenza che xè ridicolo parlar de scudetti truccadi...te pol aver favori una singola partida, ma co te perdi un derby 6 a 0 no xè per via dell'arbitro! O Inter-Juve de sto anno (speravo vinzaessi l'inter NdA) ... lno i sa neanche le regole del calcio? No xè stado l'arbitro comprado a annullarghe quel gol su punizion, Caressa su Sky ga dito mentre che el lo tirava che no iera valido...e i esempi xè tanti, xè indiscusso che xè stade delle irregolarità, ma no xè stado provado l'illecito in sto campionado delle tre squadre che resta in A (sempre su Repubblica, parole del giudice che ga ammorbidido la sentenza).

Posted

Mi me ricordo un Juve-Inter de qualche anno fa, partida chiave del campionato, dove ga arbitrado tale Ceccarini.....e questo disi tutto :rolleyes:

Per el resto ok, no difendo nisun. L'Inter ga fatto tante monade sul campo sicuramente...

Posted

no metto in dubbio che sia stadi dei "errori" nelle singole partide, ma da qua a dir che l'Inter ghe ga rimesso 3 scudetti (roba letta oggi) me vien de rider! Se una squadra xè forte no xè un rigor o meno fisciado contro che fa la differenza! In partide secche, come i mondiali e la Champions, conta tanto l'arbitraggio, in un campionato conta vinzer anche con le squadrette, roba che spesso l'Inter non fa. MI guardo spesso i commetni nelle reti tipo Telelombardia e, te assicuro, gli Interisti che capisi qualcosa de calcio se incavola 9 volte su 10 per come i zoga mal, e 1 su 10 per l'arbitraggio. E poi, co te perdi per più de un gol de scarto, vol dir che xè qualcosa che no va nella testa ... Poi, ripeto, l'Inter xè finida in tribunal più de una volta nei ultimi 10 anni, quindi non xè dei santarellini neanche lori...

Posted

Mah secondo mi darghe el scudetto all'Inter sto anno xe come far l'elemosina a un povero...insomma voio dir no i iera a pochi punti...vardemo la classifica...gavessi podù capir fossi capitado in un anno come quel che i se ga magnà el scudetto nelle ultime giornade...e bon ghe xe delle irregolarità e pol starghe...ma qua, sto anno oltre alle irregolarità me ga parso che nell'Inter ghe xe stai soprattutto demeriti...

Se fossi nella squadra non mettessi nemmeno el tricolore sulla maia...

Posted
Se fossi nella squadra non mettessi nemmeno el tricolore sulla maia

Quoto. ma oltre che non esser dementi i dovessi anche aver dignita'.

L'unica cosa che i sa dir xe: "Noi mai in B" e mi ghe rispondo puntualmente: "sempre in A, ma sempre la burla del mondo.. patetici"

:linguaccia::linguaccia::linguaccia:

Posted

L'unica cosa che i sa dir xe: "Noi mai in B" e mi ghe rispondo puntualmente: "sempre in A, ma sempre la burla del mondo.. patetici"

:linguaccia::linguaccia::linguaccia:

me sembra che no i te staghi sai cocoli... :grin:

Mi rispondo con più calma, preferiria andar una volta ogni 10 anni i B e poi vinzer scudetti, champions e intercontinentale che galleggiar in serie A non vinzendo quasi mai niente...De solito, xè meio risponder cussì, no te offendi nissun ma te ghe da de pensar!

Ah, per la cronaca, la Juve xè finida in serie B negli anni 20 (go letto uno speciale sul Guerrin Sportivo anni fa), ma i la gaveva graziada...

Posted
De solito, xè meio risponder cussì, no te offendi nissun ma te ghe da de pensar!

Mitica tinu. Come sempre la verita' e la saggezza.

Purtroppo la battaglia verbale tra mi e gli interisti xe vecia de 40 anni e no son bon de colpir con un mazzo de fiori in man, mi tendo a darghe de mitra o, se son de buon umor, de colt 45.

Dovessi imparar de ti, ma ormai me sa che son troppo vecio.

Comunque prima o poi i purga anche lori, fidete, so quel che digo.

Ma comunque sempre grande tinuviel

:ave::ave::ave:

Posted

(OT) Ocio con i commenti troppo "campanilistici"...No me va che se se ciapi per i cavei tra simpatizzanti interisti e non per termini tipo "falliti", "patetici" e compagnia bella...

Grazie

Posted

Sì sì...st scudeto xe molto un contentin...Se non altro Moratti che investiva barche de soldi in zogadori che poi se rivelava inutili, ga una picia soddisfazion.

Penso che tutti disi che xe meio vinzer sul campo...Però anche nei uffici per l' Inter xe za qualcossa.

Ma scuseme e quel del 2004/2005 no dovesi darlo al Milan?

Posted

la differenza xè che quel delo scorso anno xè stado revocado, quel de sto anno no iera stado assegnado...

Posted

la differenza xè che quel delo scorso anno xè stado revocado, quel de sto anno no iera stado assegnado...

Ok,grazie

Anche se, non essendo milanista, trovassi giusto che anche quel del anno scorso vadi al Milan, come quel de sto ano xe andà all' Inter

Posted
trovassi giusto che anche quel del anno scorso vadi al Milan, come quel de sto ano xe andà all' Inter

Noi no gavemo bisogno de vinze per carita'. Se vinzemo vinzemo sul campo.

Ricordate Milan - Inter 6-0 ..... e poteva finire peggio.

:D:D:D