Jump to content

Recommended Posts

Posted

Vedo adesso in vendita sti hard disk esterni. Qualchedun li dopra? come backup? per tegnir comunque la roba salvada in ordine? magari in caso de cambio computer? per carigar e salvar dati i va ala stessa velocità deal disoc fisso p dipendi del colegamento?

perchè ghe ne vedevo in giro, mi go due pc de tavolo tuti do, un xe el mio vecio,a ncorea con windows Me, carigo de roba perchè ghe go messo anche un vecio disco fisso, là me colego a internet e tegno el antivirus aggiornado, ma el cominciava a gaver i sui problemi de capienza e de velocità, cussì per le fotografie e i pochi, ma amati zoghi go ciolto un nov, più grande, più svelto , el xe de l'anno scorso quindi el xe "abastanza novo". dele foto fazzo sempre doppia copia e tegni una su un e una sula ltro , inveze che far cd che dopo se impilava in un cassettin.

Ciolendo un disco esterno, se podessi colegar a turno i do...

ma alora devo anche agiornar el antivirus del novo, o se ghe tegno solo che dati e no programmi nol dovessi ciapar virus?

e magari lo podessi anca colegar al mio vecio portatile ? ( vecio, de 4 anni fa e el liporta tuti, fin che el gaveva el sistema operativo che el iera nato, un primo windows xp el andava svelto, po al ultima volta che lo go fato meter a punto el me lo ga agironado e adesso el ghe meti un'eternità a carigar tuto.. ma per cior dati e lavoretti sul posto el xe ancora bon..Chi ghe ga , me conti come che el lo dopra e se convien

Posted

Mi sicome adopero sai el pc portatile, per comodità me son ciolto un hd dei quei autoalimentati che basta sia tacadi a usb....picio, sta ovunque e no scalda quasi niente. Mi go un iomega da 80 Gb. La go la maggior parte delle robe che salvo tra musica video ecc....cmq a casa go un hd de quei che va alimentadi normalmente che ga el backup de sti dati.

Posted

Si conviene. Io lo trovo molto comodo. Utile per fare backup e epr trasportare dati qua e la.

Se lo accendi solo quando serve inoltre puoi prolungare notevolmente la vita del HD e quindi dei dati che stanno sopra. Il momento di maggior usura negli HD è l'avvio e lo spegnimento.

Unica cosa Accertati di avere porte USB 2.0

Se hai solo porte USB 1.0 lascia perdere. Sono troppo lente.

Posted

quoto ghost sulle USB.. mi go un 250 giga col portatile, e ghe sguazzo :D E po' un backup xe sempre utile!

Come marca go LaCie che costa circa come i altri ma xe in aluminio, e me dà idea de eser sai resistente..

Posted

lo go comprà anche mi perchè non gavevo più memoria nel disco fisso :lol:

xe sai utile se te ga de salvarte sai dati e se te ga anche de portarli in giro o darghe a amici :D

Posted

Quoto Ghost al 100% riguardo l'utilizzo con USB 2.0. Ho provato a trasferire giga di roba sul vecchio pc che monta USB 1.1 e lì è da piangere in fatto di lentezza...

Consiglio eventualmente, su pc vecchi, di acquistare una schedina PCI con 4 porte USB 2.0...il prezzo è davvero irrisorio se paragonato alla reale utilità :ehsi:

• 1 month later...
Posted
Consiglio eventualmente, su pc vecchi, di acquistare una schedina PCI con 4 porte USB 2.0...il prezzo è davvero irrisorio se paragonato alla reale utilità :ehsi:

credo che sia el mio caso...

Oggi me go ciolto, per cominciar, un picio disco fisso esterno , al media world, che gavevo de cior altro, un trekstor pocket de 80 GB che el vecio PC no ghe ne ga gnanche tanti, cussì me go dito intanto trasferisso tuto là, che prima o dopo farò un gran repulisti e riformatterò.

Picoo, senza prese de corrente, tascabile, me pareva una bona idea. Difatti, sul PC novo xe andado tuto bene e go fato un backup de tute le mie foto. :D

Me taco sul vecio, windows Me che dovessi esser automatico, speto.. e nol se acorzi de gnente ( el disco xe bon, perchè de là el funziona). Provo adirghe Zerca novo hardware.. gnanche pei tachi, el disi che lu no trova gnente. Ghe digo mi che xe... ma testardo nol lo riconossi.

Alora ghe go scritto al suporto dela casa, in inglese, e me go intaiado che forsi xe el tipo de US che go: mi gavevo due uscite USB ( imagino 1) sul vecio PC del 98... , una un per de mesi fa se ga come fulminada e alora go ciolto una trapoletta ( hub) che la mia presa USB me la trasformava in 4, una xe per quel che xe za colegado ( no me ricordo che hardware) e le altre xe xe co meto quei pici portadati che sposto de un a l'altro pc. Lori me rispondi che forsi no passa abastanza corente e che devo passar a un USB hub active, che forsi el mio xe passivo. Cossa vol dir, cior un altro , col cavo dela corente? sto mio tavolo xe un groviglio de cavi, e za la presa a ciabatta con 6 spine xe piena! go capido ben? cossa xe un USB hub active?

e una schedina come che te disi ti, comprar forsi ghe arivo, ma po, come se la monta? se ciama el amico esperto e se ghe offri una scatola de ciocolatini sperando che el me fazzi ? xe solo de inserir o bisogna verzer, invidar e svidar?

Posted

mi inveze me piaseria trovar in giro i "Usb to Ide" per tacar i dischi ide come dischi esterni tramite Usb e non spender cifrone alte per un disco usb che in fondo xe la stessa roba de un disco ide normale..

no so se me son spiegado ma spero de si :)

Posted
mi inveze me piaseria trovar in giro i "Usb to Ide" per tacar i dischi ide come dischi esterni tramite Usb e non spender cifrone alte per un disco usb che in fondo xe la stessa roba de un disco ide normale..

no so se me son spiegado ma spero de si :)

e-bay is your friend :D e i costa sai poco (dopo no so quanto boni i sia, no go mai testado)

Posted

mi ghe ne go provadi un paio grazie al moroso de mia sorella che xe un e-bay addict :)

i xe molto comodi :D

solo che non ghe ne go neanche uno mio e in questo momento go dovudo restituirghe quel che me gaveva prestado..

Posted

mi non go ancora un hard-disk esterno... ma vedo che staria ben!

un poco x aumentar la memoria del pc, ma più che altro lo usasi come archivio x i dati che go sul pc!

visto che el me dà spesso problemi e me se ga inciodà più de qualche volta, ormai go el terror de perder tutto!

quindi speto consigli... che sia una cosa buona nel rapporto qualità/prezzo! :grin:

Posted
mi ghe ne go provadi un paio grazie al moroso de mia sorella che xe un e-bay addict :)

i xe molto comodi :D

solo che non ghe ne go neanche uno mio e in questo momento go dovudo restituirghe quel che me gaveva prestado..

credo che i gabi però el problema dela portabilità.. vojo dir, i me par fragilini.. o no?

Posted

se te ga un disco ide veramente vecio si el xe fragile.. el ga la testina che sballonzola mentre te lo sposti.

i dischi + recenti inveze i la parcheggia quando i se spegni e quindi no xe problemi a portarli in giro.

l'unica roba xe un po de ingombro con l'alimentator aggiuntivo.