Jump to content

Linguette delle lattine

Recommended Posts

Visto che ultimamente me capita de bever parecchie aranciate ( :rolleyes::pianto: ), me xe saltada in mente sta domandona esistenziale :D

Quele moderne col toco che va dentro, no le sopporto. Le trovo veramente anti igieniche. No so perchè nisun usa più quele vecie. Che sia per evitar che la gente buti le linguette per terra? Boh :rolleyes:

le nove xe meio.. e te spiego el xke ( IMHO )

con le nove me xe capitada forsi una volta che se stachi la lingueta senza verzer la latina.. con le vecie sai de più.. :D e dopo conle forchete a sbusar la latta.. :D che ricordi.. :D

con le vece te se pol taiar..

con le nove i teenagers pol far: A, B, C, D, E.. E! mmm Enegonda!

e tanti altri motivi :D

Si e stato fatto perche la gente buttava via le linguette. Lamierini di metallo perterra con gente che si tagliava in spiaggia sporcizia per le strade.

C'è chi riusciva a tagliarsi pure strappando la linguetta, o gli si spezzava la linguetta senza riuscire ad parire.

Più sicure meno sporcizia e più facili da aprire.

Comuque io preferivo le vecchie.

Mi go messo le nove :D Non le xe sai pulite e bisogna netarle (anche se no lo fazo quasi mai O| Gaverò ciapado qualche malattia strana... :wacko:) però mi con queste nove no me go mai schizado :D

Le altre, se le bibite iera un poco scassade e te le verzevi, te veniva fora de tutto :D con le nove non me xe mai successo :unsure:

come igiene preferivo anche mi le vecie.. però go visto che xe certe bibite che converzi el sora della lattina con una specie de alluminio con la marca (ciò perdoneme ma non so esprimerme meio eheh)... ecco secondo mi se tutti meteria sto involucro de sora saria meio...

le nove invezer le xe più comode per tutti i motivi che gave dito voi ... e poi mi me diverto come i fioi a far el lancio della linguetta verso chi fa el cattivo :lol:

come igiene preferivo anche mi le vecie.. però go visto che xe certe bibite che converzi el sora della lattina con una specie de alluminio con la marca (ciò perdoneme ma non so esprimerme meio eheh)... ecco secondo mi se tutti meteria sto involucro de sora saria meio...

tipo la pepsi con el tappo blu sora la lattina??

Nessuna delle due. Per me bere direttamente da una lattina è antigienico. Quindi in generale evito di comprarne.

Con entrambi i sistemi mi è capitato di rimanere con la linguetta in una mano e la lattina nell'altra (e una conseguenziale imprecazione in rampa di lancio).

tipo la pepsi con el tappo blu sora la lattina??

si quelle intendevo... ma anche per certi the go visto che i fa... e un tipo de aranciata ma non ricordo quala...

ah... mi adoro la coca in bottiglietta... so che son OT ma gave nota che ga un altro gusto... o son solo mi fora de testa???

come igiene non cambia tantissimo secondo mi, anche perchè co te versi el liquido tocca comunque la parte esterna. Certo, le vecie forsi xe meio perchè el contatto tra la bevanda e l'esterno xe minimo e non xe prolungado... però dopo te se le ritrovi OVUNQUE e ghe ne xe ancora in giro inglobade nell'asfalto. Conclusion: bevemo vin che xe più bon, xe più salutare, e el xe in botiglie de vetro :vino::D