mula alabardata Inviato 6 Ottobre 2006 Segnala Inviato 6 Ottobre 2006 l'altro giorno son andada a Miramar proprio con lo scopo de far foto.. e visto che certe me piasi sai, ve le posto!! :s'ciopado: :s'ciopado: Cita
mula alabardata Inviato 6 Ottobre 2006 Autore Segnala Inviato 6 Ottobre 2006 fine! no le go commentade xkè no penso occorri tanti commenti... ma i vostri commenti servi eccome!! Cita
cucciolina Inviato 6 Ottobre 2006 Segnala Inviato 6 Ottobre 2006 Ah ah! Chi va con lo zoppo impara a zoppicar Te sta imparando ben dal tuo maestro Bravissima mula!!!! Le foto xe molto belle E metter qualcheduna per el concorso? Cita
mula alabardata Inviato 6 Ottobre 2006 Autore Segnala Inviato 6 Ottobre 2006 E metter qualcheduna per el concorso? infatti.. xe quel che go pensa anche mi... ma entro ottobre spero de andar a far altri giretti fotografici.. quindi valuterò tutto alla fine... vederò quante e quali metter.. x ora son ancora sai sai indecisa! cmq grazie dei complimenti... stago cercando de imparar più che posso dal gran maestro! Cita
lilli Inviato 6 Ottobre 2006 Segnala Inviato 6 Ottobre 2006 brava...molte belle...e soprattutto ne ricorda la bellezza de miramar... sempre stra romantico... Cita
Starlite Inviato 6 Ottobre 2006 Segnala Inviato 6 Ottobre 2006 cmq grazie dei complimenti... stago cercando de imparar più che posso dal gran maestro! almeno no te impari solo sbevazar dal gran maestro Cita
tuxav Inviato 6 Ottobre 2006 Segnala Inviato 6 Ottobre 2006 eh si si, grande mula !! bele foto... anche mi diria cos'te speti a meterle per el concorso! te sta imparando ben dal grande mestro...solo per favor fermite prima de rivar al punto de corer de note intorno a un albero per scasarlo .. :s'ciopado: :s'ciopado: :s'ciopado: Cita
trert Inviato 6 Ottobre 2006 Segnala Inviato 6 Ottobre 2006 bravissima!! anche se mi e av semo discordanti sula prima le altre xe fighe!! Cita
trert Inviato 6 Ottobre 2006 Segnala Inviato 6 Ottobre 2006 cmq av: quela foto con l'albero no la vigniva figa se no lo scassavo Cita
davidin Inviato 6 Ottobre 2006 Segnala Inviato 6 Ottobre 2006 brava...molte belle...e soprattutto ne ricorda la bellezza de miramar... sempre stra romantico... ....ste mule romantiche...proprio non le capisso... cmq molto molto belle le foto...brava...apprendi le tecniche dal maestro trert... Cita
tuxav Inviato 6 Ottobre 2006 Segnala Inviato 6 Ottobre 2006 cmq av: quela foto con l'albero no la vigniva figa se no lo scassavo stemo andando OT e te sta portanto la discusion su un teren pericoloso ... mejo che no te rispondo ... cmq Mula, spetemo le foto sul concorso ! Cita
trert Inviato 6 Novembre 2006 Segnala Inviato 6 Novembre 2006 eco un per dele mie fatte nel stesso giorno de mula Cita
trert Inviato 6 Novembre 2006 Segnala Inviato 6 Novembre 2006 pPhoto - Miramare qua trovè tute le altre foto, nonché una breve descrizion del castel scritta da mula Cita
tinuviel Inviato 6 Novembre 2006 Segnala Inviato 6 Novembre 2006 belle tutte...ma ... accipicchia! L'ultima xè veramente troppa roba! Cita
giuli Inviato 6 Novembre 2006 Segnala Inviato 6 Novembre 2006 L'ultima xè veramente troppa roba! Eh si! Anche le statue hanno bisogno di una bella doccia ogni tanto! Cita
babatriestina Inviato 6 Novembre 2006 Segnala Inviato 6 Novembre 2006 bel el efebo che ciapa la piova! e la povera Amazzone ga una man spacada epur, in una foto senza alcuna pretesa artistica ma solo documentaria, 20 novemnre 2005, la gaveva ancora man e lancia, anche se el polso cominciava a romperse, come che vedè qua: Cita
mula alabardata Inviato 7 Novembre 2006 Autore Segnala Inviato 7 Novembre 2006 qua trovè tute le altre foto, nonché una breve descrizion del castel scritta da mula mi se fossi in voi andasi su tempodiaframma solo x legger la mia descrizion! stago fazendo :spam!: de mi stessa! Cita
tuxav Inviato 10 Marzo 2007 Segnala Inviato 10 Marzo 2007 sta matina in un oreta che no savevo cosa far go deciso de 'ndar far un gireto a miramar e veder se iera qcosa de cocolo de fotografar che no sia le solite robe .... eco qua uno dei paroni del parco che se domandava chi vien a romperghe i bisi... nel parco no xe sai fiori ancora ma la primavera pian pianin riva... ..anche lui speta la primavera!!!! Cita
tuxav Inviato 10 Marzo 2007 Segnala Inviato 10 Marzo 2007 .. el mar iera limpidisimo, grazie anche al borin... qua me piaseva sai come posto xche dava l'idea de no eser a miramar .. i cocai che svolava e el verde dele alghe iera tropa roba ;D Cita
tuxav Inviato 10 Marzo 2007 Segnala Inviato 10 Marzo 2007 questo inveze xe un particolare de una medusa, o mejo una botta marina, che se stava arenando sui scoi colpa dele onde... go zerca' con un steco de sburtarla de novo in mar ma ogni volta la tornava indrio... ... spero che nisun animalista adeso me denunci x omision de socorso :D :D Cita
trert Inviato 10 Marzo 2007 Segnala Inviato 10 Marzo 2007 la penultima xe favolosa! la più favolosa.. pecà l'useleto in ombra.. mi ghe gavesi s'ciarido un poco le piume Cita
Messaggi raccomandati
Partecipa alla conversazione
Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.