trert Inviato 17 Ottobre 2006 Segnala Inviato 17 Ottobre 2006 ok.. xe un esperimento.. pol piaser o no piaser.. no go mai provado.. la foto xe tutta originale, tranne el taglio verticale che prima iera orrizzontale.. cossa ve par? consigli? Cita
tuxav Inviato 17 Ottobre 2006 Segnala Inviato 17 Ottobre 2006 Stika! complimenti veramente.... IMHO tra i piu bei e originali che te ga fato.. forsi forsi volendo zercar el pel nel ovo, mi taiasi legermente la parte alta per includer un pochi de meno cavei.. ma giusto un bic.... Cita
mula alabardata Inviato 17 Ottobre 2006 Segnala Inviato 17 Ottobre 2006 ah.. se no iero mi che te davo l'idea però.... cmq bella!! non mi, la foto! Cita
trert Inviato 17 Ottobre 2006 Autore Segnala Inviato 17 Ottobre 2006 emh.. ti no te me ga dado l'idea.. ti te se ga lamentado che te soffrivi causa la luce! cmq si.. grazie che te ga sofferto per benin per farme far i esperimenti te devo una birra (facile cussi.. tanto no te son etilista! ) Cita
polpetta Inviato 18 Ottobre 2006 Segnala Inviato 18 Ottobre 2006 me ricorda una foto che go fatto tanto tempo fa el taglio e la composizion xe interessante ... proveria con tutto el viso.. e magari senza occhiali.. se la modella xe daccordo bell'esperimento comunuqe Cita
arska Inviato 18 Ottobre 2006 Segnala Inviato 18 Ottobre 2006 devo eser sincero? no la me piasi per niente :-( Se vedi i lineamenti dela bocca che disturba, e el color dela luce sula pele da un senso de "brusà" (rosso) sai poco realistico.. Picio consiglio.. se te v ol dar un aspeto rassicurante ala faccia, luce nela parte sx, se te vol darghelo malinconico el contrario (no so quale che iera el tuo intento, quindi no poso dir se xe giusto o no) Cita
trert Inviato 18 Ottobre 2006 Autore Segnala Inviato 18 Ottobre 2006 gusti xe gusti mi veramente no so cossa volevo farghe.. iera un esperimento per el brusado son d'accordo.. forsi dovevo meter un foio de carta velada sulla finestra.. ma iera momentanea.. Cita
Bonovox767 Inviato 30 Ottobre 2006 Segnala Inviato 30 Ottobre 2006 Non mi piace molto, scusami... Avrei preferito che la linea di luce fosse al centro dell'occhio... Ancora meglio se la linea di luce fosse stata orizzontale e non verticale ( facendo girare il soggetto) Cita
trert Inviato 30 Ottobre 2006 Autore Segnala Inviato 30 Ottobre 2006 povera.. za cussi la ga sofferto con el sol nei oci.. sa se la fazevo appena metter in posa con la testa piegada de 90°?? Cita
mula alabardata Inviato 30 Ottobre 2006 Segnala Inviato 30 Ottobre 2006 va ben va ben.. go capì... doverò andar a far la contorsionista! scherzi a parte.. là non iera sai facile metter la testa a 90 gradi.. podevo risultar sai scomposta credo! e poi così xe una posizion naturale.. cmq piero.. se te vol la prossima volta provemo.. non go problemi....basta che non te me fazi girar de 180 gradi però! Cita
Messaggi raccomandati
Partecipa alla conversazione
Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.