Vai al contenuto

Messaggi raccomandati

Inviato

ok.. xe un esperimento.. :D pol piaser o no piaser.. no go mai provado..

la foto xe tutta originale, tranne el taglio verticale che prima iera orrizzontale..

cossa ve par? consigli?

img36371copiasy6.jpg

Inviato

Stika! :D complimenti veramente.... IMHO tra i piu bei e originali che te ga fato.. forsi forsi volendo zercar el pel nel ovo, mi taiasi legermente la parte alta per includer un pochi de meno cavei.. ma giusto un bic.... :D

:ave::ave::ave:

Inviato

emh.. ti no te me ga dado l'idea.. :D ti te se ga lamentado che te soffrivi causa la luce! :D

cmq si.. grazie che te ga sofferto per benin per farme far i esperimenti :)

te devo una birra :D (facile cussi.. tanto no te son etilista! :D )

Inviato

me ricorda una foto che go fatto tanto tempo fa :D

el taglio e la composizion xe interessante ... proveria con tutto el viso.. e magari senza occhiali.. se la modella xe daccordo :D:rolleyes:

bell'esperimento comunuqe ;)

Inviato

devo eser sincero? no la me piasi per niente :-(

Se vedi i lineamenti dela bocca che disturba, e el color dela luce sula pele da un senso de "brusà" (rosso) sai poco realistico..

Picio consiglio.. se te v ol dar un aspeto rassicurante ala faccia, luce nela parte sx, se te vol darghelo malinconico el contrario (no so quale che iera el tuo intento, quindi no poso dir se xe giusto o no)

Inviato

gusti xe gusti :D

mi veramente no so cossa volevo farghe.. iera un esperimento :D

per el brusado son d'accordo.. forsi dovevo meter un foio de carta velada sulla finestra.. ma iera momentanea..

• 2 settimane dopo...
Inviato

Non mi piace molto, scusami...

Avrei preferito che la linea di luce fosse al centro dell'occhio...

Ancora meglio se la linea di luce fosse stata orizzontale e non verticale ( facendo girare il soggetto)

Inviato

va ben va ben.. go capì... doverò andar a far la contorsionista! :lol:

scherzi a parte.. là non iera sai facile metter la testa a 90 gradi.. podevo risultar sai scomposta credo! :D

e poi così xe una posizion naturale..

cmq piero.. se te vol la prossima volta provemo.. non go problemi....basta che non te me fazi girar de 180 gradi però! :lol:

Partecipa alla conversazione

Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.

Ospite
Rispondi a questa discussione...

×   Hai incollato il contenuto con la formattazione.   Rimuovere la formattazione

Sono consentiti solo 75 emoticon max.

×   Il tuo collegamento è stato incorporato automaticamente.   Mostra come un collegamento

×   Il tuo contenuto precedente è stato ripristinato.   Pulisci editor

×   Non puoi incollare le immagini direttamente. Carica o inserisci immagini dall'URL.

Caricamento...
  • Chi sta navigando   0 utenti

Nessun utente registrato visualizza questa pagina.

• Crea Nuovo...
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi

Cerca
Altro