Jump to content

Musica scaricabile legalmente dalla rete

iguanadan

Recommended Posts

Sapete cos'è?

E' un programmino di lettura mp3 della Apple, ma gira anche su PC. Da un bel po', ormai, permette anche di connettersi a un server che viene visualizzato più o meno come un sito all'interno della finestra del programma, da cui si scaricano A PAGAMENTO E LEGALMENTE una marea di album e canzoni singole. I prezzi comodissimi (0,99 una singola canzone, 9,90 un cd intero) lo rendono molto accessibile. Ovviamente non avete tutto l'artwork del cd, ma solo la copertina visualizzata, ma per una cifra del genere non si guarda il capello. Ovviamente i file sono leggibili solo su un numero limitato di computer, poi è impossibile utilizzarli: appena scaricati è consigliabile passarli su cd.

Le novità costano un po' di più, e la cosa spesso è seccante (il disco nuovo di Beck, per dire, costa 16,90!); però se cercate una singola canzone o un vecchio album che non si trova nei negozi è un bel sistema, e soprattutto è legale. Io ci ho scaricato un paio di dischi e una decina di canzoni 'sciolte', in particolare un doppio live degli Wilco, che in negozio era da 25 euri, mi è costato 9,90. Non male.

Chi lo usa?

Qui potete saperne di più e scaricare gratis il programma.

NO NO e NO! a parte rarisimi casi (tipo sora) mi no esisti che spendo 1€ a canzon e 10 a album, li trovo nei negozi i CD a quei prezi.. considerando el fato che i mati i ghe risparmia LORI, no gavendo supporto, trasporti, nè altri costi agiuntivi, quel risparmio voio trovarmelo in tasca MI. No lori, lori i guadagna za tropo.

E, tra l'altro, i te fa scarigar un bel WAV, no compresso, o almeno un decente .APE o .FLAC? No! Un mp3 pien de DRM che no te ghe ne pol far niente de serio, tantomeno scoltarlo con un impianto bon!.. ma che i vadi a..

(scuseme ma no li tegno porprio sti mafiosi)

mi no esisti che spendo 1€ a canzon e 10 a album, li trovo nei negozi i CD a quei prezi..

Poi, scusa, ma dove li compri i cd? Fnac, il più economico di Torino, le novità le tiene a 19 euri...

Al momento è molto fornito su alcune cose e poco su altre, Piero, verissimo. Stiamo aspettando tutti che acceleri nei quantitativi...

l'altro giorno go compra per 10 euro il cd Big Ones degli Aerosmith alle Torri - mi gavevo la mc super rovinada per cui go approffitta (e gaveva tantissimi cd veciper 10 euro e altri anche meno)... e anche da Black Jack go trova addirittura cd per 5 euro

penso che questo de cui parle sia utile invece per robe difficili de trovar in commercio o magari roba nova

l'altro giorno go compra per 10 euro il cd Big Ones degli Aerosmith alle Torri - mi gavevo la mc super rovinada per cui go approffitta (e gaveva tantissimi cd veciper 10 euro e altri anche meno)... e anche da Black Jack go trova addirittura cd per 5 euro

penso che questo de cui parle sia utile invece per robe difficili de trovar in commercio o magari roba nova

Ok, titoli di catalogo in promozione e facilmente reperibili non convengono assolutamente.

Ma se tu volevi solo Dude looks like a lady preferivi spendere 10 euri o 99 centesimi?

mi no esisti che spendo 1€ a canzon e 10 a album, li trovo nei negozi i CD a quei prezi..

Poi, scusa, ma dove li compri i cd? Fnac, il più economico di Torino, le novità le tiene a 19 euri...

Al momento è molto fornito su alcune cose e poco su altre, Piero, verissimo. Stiamo aspettando tutti che acceleri nei quantitativi...

In Germania :D

Cmq le novità più vendude no le costa 10, su iTunes.. e cmq dovessi costar SAI de meno, no un poco... mi cmq go trovado otimi prezi in quel in via Torrebianca, l'ultima volta che ghe iero..

l'altro giorno go compra per 10 euro il cd Big Ones degli Aerosmith alle Torri - mi gavevo la mc super rovinada per cui go approffitta

eco, secondo una logica reale, te dovevi solo pagar el prezo del supporto (1 €?) perchè i diritti te li ga za pagai.. e doveria eser el stesso per VHS e DVD!

(no me riferisso al tuo caso) Sinceramente no capisso come se se posi far spennar e vederla come una roba normale..

per capirse, anche mi compro qualche CD. Desso che son in Germania, anche in negozio, altrimenti solo su internet, in posti dove poso confrontar i prezi (tipo eBay).

Consiglio questo negozio http://stores.ebay.com/MovieMarz dal quale go ordinado anche con amici un tot de CD, costa poco le spedizioni e no go mai pagado un cent. de tasse.(e considerè che i ga alzado un poco i prezi e el cambio no xe piu iperfavorevole come che iera)

Unico neo: ogni tanto (tipo 1 su 10) le scatole riva rotte, ma credo sia dovudo al tipo de spedizion "economica"

e SOPRATUTO no ghe va i soldi ala SIAE..

• 1 month later...

Una dele forme de acquisto che podesi eser interesanti, visto anche l'uso che ogi se fa de strumenti de ascolto tipo ipod e letori vari de mp3, podesi eser quela de acquistar singoli brani mp3 tramite internet. Se podesi cusì, in modo del tuto legale, costruirse dele proprie compilation, e anche risparmiar ne l'acquisto de interi CD, senza rimpianti se poi, dopo alcuni ascolti, el CD steso pasa nel reparto "ragnatele" o vien butado in scovazon.

El primo inconveniente però xe che, nonostante le case discografiche gabi un groso risparmio (no cd, no copertine, no box de plastica, no distribuzione, no percentuali ai negozi, ecc.), i stesi mp3 vien speso mesi in vendita a prezi superiori a costo del CD in negozio!!

Ma go scoperto un sito che no segui questa regola:

http://www.mp3.ua/

Qua i singoli brani i costa 0,15 $ e i albums tra 1 e 3 dollari.

Però xe un sito russo e me vien subito la domanda: xe un sito legale? Overo se acquisto da lori i mp3 acquisto anche i diriti de ascolto o xe come se li scarigasi abusivamente?

Inoltre saria interesante se qualchedun de voi conosi altri siti dove lo scarigo mp3 legale costi una cifra ragionevole (e se rivi a trovar i ultimi sucesi e no solo dischi de 10 o 20 anni fa).

Eco intanto quel che son rivà a trovar su internet.

http://www.apple.com/it/itunes/store/

El sito iTunes dela Apple xe forsi el più conosudo. Se pol acquistar e scarigar mp3 al prezzo de 0,99 euro a brano o 9,99 euro a album. Me par ancora bastanza caro.

http://www.napster.com/

Ve ricordè de Napster? Quando el P2P no iera ancora perseguitado, la sua rete la iera super potente. Se trovava de tuto, ma veramente de tuto, roba nova ma anche vecia introvabile. Poi i lo ga dichiarado fora lege, i ghe ga fato el proceso e i ghe ga dado una multa enorme. Adeso i vendi mp3 legalmente a condizioni vantagiose. Esisti una serie de abonamenti dove se pol scoltar prima fino a ter volte i brani completi e poi, se i piasi, se li pol scarigar per trasferirli sui ipod.

Napster prevedi tre tipi de sotoscrizioni :

1) la più semplice prevedi l'acquisto de singoli brani a 0,99 euro e de album a 9,95 euro. Se pol prima acoltar gratis i soliti 30 secondi de ogni brano (negli USA se pol far ascolti de brani completi fino a 3 volte per brano).

2) la seconda opzion costa 9,95 euro al mese. Se pol prima acoltar gratis i soliti 30 secondi de ogni brano e i fornisi anche l'ascolto de 60 stazioni radio senza banner publicitari. De quel che go capido, se pol scarigar quanti brani se vol e scoltarli sul proprio pc senza limite de volte de ascolto, ma solo per la durata de l'abbonamento. Se se vol copiarli su CD o su ipod, ocori comprarli al solito prezo.

3) la terza opzion costa 14,95 euro al mese e la permeti, oltre a quel za dito per la seconda, de copiar i brani scarigadi sul proprio letor de mp3 (ipod o altro) senza pagar per l'acquisto dei brani stesi. Questo funzionerà fintanto che se resta abonadi. Solo se se vol tignirli per sempre ocori acquistarli separatamente. Xe indubiamente una roba molto atraente, visto anche l'ampia scelta a disposizion (più de 3 milioni de brani).

Ghe xe un solo inconveniente: el tuto xe valido per USA, Canada, Gran Bretagna e Germania. Italia no!! Come al solito apartenimo al terzo mondo, probabilmente controladi da lobby potenti. Speremo per el futuro...

Edited by miguelsonmi

i siti Russi e Ukraini xe legali se te vivi in Russia o Ukraina. Personalmente li considero i unici dai quali comprassi qualcossa (xe anche el famoso http://www.allofmp3.com ), perchè i fa pagar el giusto.. poco cossa far, a lori ghe costa sai, ma sai de meno sti sistemi de download che el cd con distribuzion, ecc..

Cmq le mayor sta fazendo de tuto per serarli, quindi no compro roba che se scarigo da emule xe uguale..

Napster de desso no ga gnente a che veder con quel "famoso", se no el nome e el logo.

Però efetivamente xe allettante, ma ga el GROSO limite de "cancelarte" tuto quando no te rinnovi l'abonamento..

In definitiva ghe vedo tre lati negativi:

1) PREZZO - 1€ a brano xe troppo, no i ga scuse. I costi che i devi sostignir xe minimi, questo vol dir farghe la cresta

2) i DRM - sistemi in teoria anticopia, in genere antiutente. Se mi scarigp qualcossa voio poderghene far quel che voio.. copiarli su CD, su TUTI i letori mp3 (specialemnte con napster xe longhi con la compatibilità), ecc.. e in genere no se pol.

3) la musica MORDI e FUGGI vinzi definitivamente - ben pochi se ciolessi un album intiero, piutosto el singolo. Ma se questo pol andar de dio per Britney Spears, a altri artisti ghe fa perder tanto, tanto sesor al proprio lavor. Mancherà sai che no i lavorarà più a opere complete, tipo album, ma a singole canzoncine orechiabili per vender?

Edited by arlon

Dimenticavo l'oferta miglior che al momento se trova su internet (e efetivamente ghe stago pensando a iscriverme):

EMUSIC http://www.emusic.com

associado a etichette musicali indipendenti, ga un discreto numero de canzoni in forte espansion (1,5 milioni) NIENTE DRM e una canzon costa max 32cent. de dollaro.

Pecà solo che la qualità max xe mp3 a 192kbps .. che a farghene un CD tanto ben no se senti :-/

Interesante l'ultimo link de Arlon. :D

Per quel che riguarda el scarigo de mp3 in generale, l'abonamento podesi eser interesante per scarigarse la roba incontro che la esci, scoltersela un poco e dopo, se merita, se pol cior un vero CD (con busta, copertine e tuto), altrimenti se buta via e xe finì là. La magioranza dela musica che vien fora dopo un poche de volte che te la senti te son za stufo, i tochi che merita xe veramente pochi, e quei averli solo in mp3 no ga senso. In più te se pol far le compilation come te vol e no come i vol lori. :p

No compreria mai un brano mp3 a 1 euro o un album mp3 a quasi el prezo de nogozio se non adiritura de più! Xe un vero furto. Come ga dito, me par sempre Arlon, la qualità, se uso uso un vero impianto, la lasa a desiderar. Certo che se uso solo mini letori, compatti o ipod, no se nota la diferenza.

Comunque, se i vol che la gente compri, i doverà andar su quei sistemi. Come se pol pretender che uno paghi anche fino a 20-25 euro per un CD? Quando persin un DVD de un film costa certe volte anche molto meno!

Risultato? Mi per esempio l'anno scorso go comprado una valanga de films, ma de CD musicali tre o quatro in tuto. Dei veci quei che me interesa li go in gran parte, dei novi.... con quel che costa? ma se mati?

Esempio :

CD dei U2 "18 Singles"... da Top Ten (una volta ciolevo sempre là) = 18,90 euro

su amazon.de costa un poco meno (14,98 euro) ma poi ghe xe la spedizione

CD de Gianna Nannini "Grazie" = 18,99 euro su Top Ten, mentre su Amazon misteriosamente ga due prezzi : 14,99 e ben 20,95 !

DVD del film "Il Codice da Vinci" su dvd-store : 16,90 euro.

DVD "Natale a New York" esci in marzo a 12,90 euro.

DVD "Pirati dei Caraibi - La maledizione del forziere fantasma" esci a giorni per 19,90 euro.

Go preso dei esempi a caso tra le ultime uscite. Fe comunque voi i paragoni tra quanto costa produr un film e quanto un CD.

Ancora sui costi de eventuali abonamenti per musica. Quanti de voi (o le vostre famiglie) spendi per abonamenti televisi? E me par costi sai de più.

El discorso musica nel nostro paese xe una roba che me fa venir i fumi. Se poi penso che i diriti SIAE no ghe va quasi mai ai veri autori, ma i se li distribusi in modo no proprio tanto onesto (legerse qualche inchiesta che se pol trovar anche su internet)...

PS : questo CD bati tuti. Su amazon.de : "Eternal Struggle" [JP-Import] de Alex Masi a solo... 46,99 euro (novo).

Edited by miguelsonmi

Per quel che riguarda el scarigo de mp3 in generale, l'abonamento podesi eser interesante per scarigarse la roba incontro che la esci, scoltersela un poco e dopo, se merita, se pol cior un vero CD (con busta, copertine e tuto), altrimenti se buta via e xe finì là. La magioranza dela musica che vien fora dopo un poche de volte che te la senti te son za stufo, i tochi che merita xe veramente pochi, e quei averli solo in mp3 no ga senso. In più te se pol far le compilation come te vol e no come i vol lori. :p

Ma cussì te pagheria i diriti per un lavor do volte, te par giusto?

Parlando ciaro: Per "provar" prima de comprar ghe xe el p2p. :D Amen.