Jump to content

Strada del Friuli - frane e lavori


Recommended Posts

  • Replies 62
  • Created
  • Last Reply

Top Posters In This Topic

[semiOt] chissà se el capo dela citadinanza se ga presentado sul posto in bici :frusta: [fineOT]...

sull'articolo del giornal i parla de possibili 3mesi ma se leggè ben qualchedun parla anche che vista la stagion che sta rivando e i possibili problemi del tempo no se sa mai che se rivi a primavera...insomma cmq i meti le man avanti.sbaglio?cmq sia i iera stadi informadi del concreto rischio sempre stando al giornal.

Link to comment
Share on other sites

Non penso che i lavori in quel tratto de strada se prolungherà troppo, visto che xè una strada troppo importante per el traffico e a nisun ghe va ben che la sia chiusa. Eventualmente i ritardi ghe sarà, penso, solo in caso de un tempo (atmosferico) che non permetti determinadi lavori.. ma siccome de ste robe no capiso sai, posso solo che imaginar, pensar e dir la mia! :D

:bye:

Link to comment
Share on other sites

OK strage sfiorata ma come al solito bisognava pensarghe prima......in sto mondo se ripara ai danni fatti solo quando el danno xe già combinà :angry:

Comunque sia concordo che lavori simili con i tempi invernali alle porte prima de primavera no se passa....me dispiasi solo per chi abita da quelle parti :unsure::unsure:

Link to comment
Share on other sites

[semi OT] Deso saria curioso de veder se gira ancora quel tizio che cammina al contrario zo per quela strada...no volesi perderme la scena :merodolodalrider::merodolodalrider::merodolodalrider: [/semi OT]

Ok, torno a lavorar :baston::p

Stessa roba che go pensa mi :-)

A parte i scherzi, iera OVVIO per tutti quei che passa regolarmente de là o abita in zona che prima o poi saria successo, la strada iera messa sai mal. Meno mal che no se ga fatto mal nissun.

Comunque a tutti quei che adesso farà el giro per Bonomea: ricordeve che IN TEORIA el traffico in zo (verso città) dal sanatorio in poi xe consentido solo al bus e ai frontisti... qualche anno fa i tubi iera spesso là a controllar, adesso da quanto ne so no i se apposta più e spero soprattutto che no i lo fazi in una situazion de disagio come questa, anche perchè sennò tocca far el giro per Commerciale o Università. A meno che el "capo della cittadinanza" :lol: no decidi che le casse del comun ga bisogno de una rimpinguada visto el costo dei alberi de nadal :p

Link to comment
Share on other sites

Comunque a tutti quei che adesso farà el giro per Bonomea: ricordeve che IN TEORIA el traffico in zo (verso città) dal sanatorio in poi xe consentido solo al bus e ai frontisti...

SEMIOT: chi ha diritto di scendere per la bonomea? i frontisti ovvero residenti in via bonomea, o anche i residenti di zone limitrofe che si raggiungono tramite quella strada, es. gretta? :unsure:

Link to comment
Share on other sites

Gave visto i servizi su giornai e telegiornali?

Xe stade seriamente danneggiade anche alcune abitazioni dal crollo... Per quel credo i ghe metterà 3 mesi per ripristinar tutto..

Po' tutti sa come che funziona ste robe. 3 miliardi de scartoffie, poi riunioni drio man, poi el lavor e 300 mila collaudi..

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.


×
×
  • Create New...
×
Il Forum di Elsitodesandro
Home
Activities
Sign In

Sign In



Search
More
×