Vai al contenuto

Messaggi raccomandati

Inviato

ma iera ovvio...nel senso che iera un poco fora man...secondo mi,no xe tra le vie più frequentade della gente che va in stadio...no so idea buttada là...

ps:ma se ga chiuso..niente gadgets per i vincitori de king of polls? :confused:

Inviato

Per i gadgets del K.o.p., ghe sarà lo stesso tranquilli...

El discorso xe semplice: la Triestina no se ga mai realmente interessado del negozio, e senza el supporto della società xe grave andar avanti....

Inviato

ieri go telefonado in società e ghe go chiesto dove che se andarà a comprar i gadgets della Triestina, la Signorina, molto gentile me ga dito che a brevissimo sarà comunicato el posto e che stemo tranquilli. Mi ghe go ribadido che iera ottimo aver un negozio nel quale se podeva comprar i regaleti per compleanni dei fioi, per S Nicolò o Nadal e che se i ga de farlo i devi moverse, prima delle feste. Che ndava sai le cinture le penne e tutti i altri articoli, mi go comprado un sacco de roba.

La me ga dito che vegnerà publicizado sul librettin che i da prima de la partida.

Comunque per tute e calze xe el negozio de sport del Giulia.

Ala fine la me ga ringraziado perchè ghe go sugerido i articoli che va e che la ordinerà.

:bandieraalabarda:

Inviato

più che altro pensavo che el fosi de proprietà dela società :-S che i se dia una sveltida (e che i lo meti posibilmente in un logo visibile)

Partecipa alla conversazione

Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.

Ospite
Rispondi a questa discussione...

×   Hai incollato il contenuto con la formattazione.   Rimuovere la formattazione

Sono consentiti solo 75 emoticon max.

×   Il tuo collegamento è stato incorporato automaticamente.   Mostra come un collegamento

×   Il tuo contenuto precedente è stato ripristinato.   Pulisci editor

×   Non puoi incollare le immagini direttamente. Carica o inserisci immagini dall'URL.

Caricamento...
  • Chi sta navigando   0 utenti

Nessun utente registrato visualizza questa pagina.

• Crea Nuovo...
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi

Cerca
Altro