Stefano79 Posted November 23, 2006 Report Share Posted November 23, 2006 Me xe giunta voce che dal 26 ottobre de sto anno, per farse rilasciar el passaporto se xe obbligadi a cior quel elettronico, sicuramente a causa de quei de americani che i pensa de prevenir attentati con sta trovada. Beninteso, fin all'altro ieri el passaporto elettronico iera facoltativo e veniva fatto solo per chi ga de andar nei paesi che lo richiedi, ora parerìa che xe obbligatorio PER TUTTI quei che chiedi el primo rilascio Ovviamente el costo xe notevolmente aumentado. Oltre ai soliti 40 euro e rotti de bollo (furto legalizzà che semo gli unici ad aver), ghe xe el costa del libretto, che no sarà più i 6 euro del libricin de carton, ma 44 !!! No so cosa dir... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
arska Posted November 23, 2006 Report Share Posted November 23, 2006 COOOOSSAAAA??? ma questi xe sonai? Za son contro i documenti de schedadura eletronica (biometrica), manca solo pagar de più (li paghemo noi in qualsiasi caso > tasse, eh!) Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
molly Posted November 23, 2006 Report Share Posted November 23, 2006 savevo mi che dovevo farmelo prima... Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Stefano79 Posted November 23, 2006 Author Report Share Posted November 23, 2006 savevo mi che dovevo farmelo prima... Eh, a mi dime..... Pensa che una mia collega lo ga richiesto 4 giorni prima che cambiasi la legge.....uff, mai che me capitasi a mi ste fortune Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
saretta Posted November 23, 2006 Report Share Posted November 23, 2006 mi go el classico... per chi lo ga come mi, i ga prorogado la validità a dieci anni! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
babatriestina Posted November 23, 2006 Report Share Posted November 23, 2006 'Azz! e mi xe un pochi de anni che no lo rifazzo perchè tanto per dove che vado mi adesso me basta la carta de identità! se me decidessi de andar a Samarcanda.. ma el viaggio costassi tanto che 44 euro de più o de meno no se se inacorzi gnanche. Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
mula alabardata Posted November 24, 2006 Report Share Posted November 24, 2006 mi me par che no lo go.. son sempre andada in paesi dove serviva solo la carta d'identità... ma me sa che el prosismo anno doverò farmelo.. bella fregadura! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
assist Posted November 24, 2006 Report Share Posted November 24, 2006 Per fortuna che go ancora el vecio tipo che xe valido per tutto ( fatto nel 2003 ). Go ancora un bel po de tempo prima de preoccuparme de sti rincari Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
giuli Posted November 24, 2006 Report Share Posted November 24, 2006 Capperi! non pensavo costasse così tanto Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
sergio78 Posted November 24, 2006 Report Share Posted November 24, 2006 Mi el passaporto....valido per i viaggi negli USA con foto digitaluizzada a lettura ottica.... lo go fatto a metà ottobre ....Me xe venu a costar un 48€ circa tutto compreso..... Mi gavevo sentì dai primi de novembre!!!!....in ogni caso dei ladri! Quote Link to comment Share on other sites More sharing options...
Recommended Posts