Jump to content

Recommended Posts

Posted

mi e altri del forum semo ndadi a Obertauern per el ponte dell'imacolata..

bel posto e bella città, de italian praticamente nisun..

ecco el primo giorno :D

IMG_5166-(11).jpg

neve IERA poca..

IMG_5182-(1).jpg

IMG_5235-(1).jpg

se gavemo incamminado.. e gavemo trovado tre bei germani (paperelle xe più bel :p )

IMG_5251.jpg

IMG_5274-(1)-copia.jpg

#3 xe uguale alla #1 e quindi no la meto :D

IMG_5316-(1).jpg

tutte le altre xe sul mio sito pPhoto - Obertauern

quele de salzburg, villacco e le altre sempie le meterò in seguito :D

ah si.. za che le go sottoman..

ecco una de tinuviel

img51951fk4.jpg

ed una de mula alabardata..

img51971sv4.jpg

una de tuxav non metto :D xke nol xe bel.. preferisso le mule :p

Posted

orca.. sul mio monitor dell'ufficio le xe troppo contrastade.. :( odio l'LCD..

Eh, anche sul mio crt dell'ufficio pareria sai contrastade.....E la prima par un po' scuretta.

Bella inveze l'inquadratura delle papere :ehsi:

Posted

ed ecco un poche delle mie, molto selezionade :D Quelle dei paesaggi, xè meio che metti i fotografi, mi go el relativo backstage :D

comincemo con una de Trert ... no cori che ve spiego cosa el stava fazendo :rolleyes::D

trertmodnv4.jpg

sempre el primo giorno, i due fotografi impegnadi con un ... masso!

dsc03890ul8.jpg

Ritornando dal rifugio, gavemo fatto un pupazzo se neve (ma mancava la carota :( )

dsc03934us5.jpg

AV in posa plastica ;):D

dsc03955eo4.jpg

e una foto del paesaggio...

dsc03959nu9.jpg

Posted

Acc.. ne gave' beca'! :( :(

sempre el primo giorno, i due fotografi impegnadi con un ... masso!

in realta se tratta de un intervento dele forze speciali in assetto de guerra perche' i ne gaveva conta che drio el masso iera una cassa de birra :D :D :D :D :D

Posted (edited)

Sabato semo andai a Salzburg, pecà che el tempo non iera dei migliori. Tanta gente, solo italiani casinisti...e con le ombrelle non se rivava a veder quasi niente dei mercatini :( Ma el vin brule gavemo rivado a ciorlo :D

un panorama della città...

dsc03999gc5.jpg

sto angolo della piazza che sta difronte la casa natale de Mozart me piaseva sai....

dsc04017ji0.jpg

spetto le foto de Mula al Sacherhotel, le mie xè tutte brutte :(

Domenica mattina, foto dal terrazzo della pensione. Non la xè el massimo, ma ve digo che el giorno prima iera tutto verde...

panoramadapensioneow1.jpg

concludo con un paio de Villacco, dove semo andai domencia pomeriggio:

dsc04147ih2.jpg

dsc04149ox9.jpg

non steve lamentar della scelta delle foto...devo ricordarve quella all'interno del rifugio? :crylol:;):D

Edited by tinuviel
Posted

ben bon adeso toca mi.. se no qualchidun se rabia qua :D :D :D

comincio con la foto del masso che mi e quel altro stavimo fotografando... :D

20061208_Obertauern_0028_mod_rid.jpg

mentre questo xe un particolare ciapa' dal masso stesso, me piaseva i rami sechi in primo pian... :D

20061208_Obertauern_0038_mod_rid.jpg

oviamente no podeva mancar la paperella... :D solo che con son riva mi la stava svolando via e go avu fortuna a becarla al volo :D :D :D

20061208_Obertauern_0048_mod_rid.jpg

.. dopo riva altre :D

qua me piaseva i riflessi dei monti nel'acqua... anche se la iera mossa ... boh no so ... magari se l'acqua no fosi stada ingrespada saria sta mejo.. :D

20061208_Obertauern_0070_mod_rid.jpg

qua xe un controluce ....

20061208_Obertauern_0095_mod_rid.jpg

.. altra paperella :D

20061208_Obertauern_0063_mod_rid.jpg

questa la gave za vista ma la meto cmq ;D :D :D :D

20061208_Obertauern_0119_mod_rid.jpg

altre rivera' frapppe' :D

alla sera, sul passo, iera la tradizionale sfilata dei Krampus, ovvero muli che se vesti con maschere brutisime che va in giro frustando e pestando la gente :D :D :D (devo dir che no fa ben becarse una de quele frustade .. ma sicome volevo far una foto e son tandul.. me sta ben :p)

20061208_Obertauern_0183_mod_rid.jpg

iera cari infuocai, foghi d'artificio... casin... :D

20061208_Obertauern_0196_mod_rid.jpg

e le maschere iera tute tristi e brute pero' disemo che ala fine iera anche divertente veder :D :D :D

20061208_Obertauern_0233_mod_rid.jpg

la tradizion dei Krampus xe in tanti alti posti in montagna, in Austria ma anche in Italia a Tarvisio me par.. e anche el carneval de Sappada me par che gabi qualcosa de simile....

Sicuramente Mula_Alabardata xe pronta per eser presente a tute queste manifetsazioni :D

Posted (edited)

me piasi sai anche sto giro la seconda! I rami che spunta fora incasina mentalmente la scala de grandezza ai oci de chi la vedi, e xe una roba che per mi rendi sempre interesante un scatto :)

Edited by arlon
Posted

grasie muli :D

@arlon: mi me piasi zogarme con la prospetiva e la pdc ... po iera una bela giornada de sol quindi chiuder el diaframma e gaver abb. pdc iera abastanza facile .. forsi saria sta piu bel gaver un poco de stacco (aria) tra i rami pici e le montagne sul sfondo.. pero gavesi dovu alzarme e perdevo la neve in primo pian.. :(

Posted

Magnifiche! :ave:

Mi ricordo che quand'ero piccolo ero a Salisburgo e c'erano sti Krampus..mamma mia che paura! :rolleyes:

Ora mi piacerebbe rivederli..magari per dar loro qualche legnata :caregaintesta:

Posted
le ultime 3 foto de av xe veramente brutte!!

no te ga ancora visto le altre :D :D :D :D

Ora mi piacerebbe rivederli..magari per dar loro qualche legnata

se te rivi te son un grande, magari el prox anno organizemo una mision punitiva sponsorizada da mula e noi andemo a rullarli.. :D :D :D mi xo' go visto solo gente che le becava .. e i fazeva mal :D :D :D