Vai al contenuto

Moscardelli


Messaggi raccomandati

Sinceramente non so a voi, ma a mi Moscardelli comincia a stufarme... anche oggi, nonostante nol sia in forma el se ga ostinà a far 50 dribbling inutili sprecando delle azioni che podeva diventar pericolose. Xe un poco quel che capitava con Baù a inizio campionato... Da quando ghe xe stade le voci de mercato Mosca non xe più lui, el pensa a giogar solo per sè stesso e trascura la squadra... el ga perso la sua umiltà... Xe ora che el vadi in panca. Voi cossa pensè?

Link al commento
Condividi su altri siti

Effettivamente el mulo no riva a esser un fattore dominante là davanti...ok, ga segnado a Livorno, ma xe un periodo che el se stà un poco zercando :wacko:

Beh, finchè gavemo un difensor central furlan de Palmanova che imbuiola 2 balini come oggi, semo a posto dai :rotfl:

Altro che no me piasi xe Rigoni: ga intivado quell'eurogol con la Fiorentina ma anche oggi no me ga convinto per niente... :down:

Ziau :bye:

Link al commento
Condividi su altri siti

d'accordissimo sul discorso Moscardelli sta stufando un po' tutti con 'sto suo atteggimaneto...un po' meno su Rigoni, che credo gabbi bisogno de sentir fiducia x zogar ben...quindi credo ke cambiarlo dopo un'ora se no el rendi al massimo possi esser anke controproducente...

Link al commento
Condividi su altri siti

...un po' meno su Rigoni, che credo gabbi bisogno de sentir fiducia x zogar ben...quindi credo ke cambiarlo dopo un'ora se no el rendi al massimo possi esser anke controproducente...

Xe però anche de dir che el mulo alterna prestazioni buone a partide "anonime"...secondo mi xe un zogador molto buono sul lato tecnico, xe però evidente che devi cresser ancora molto per arrivar al top.

Penso anche che sia giusto veder cossa fa i altri a disposizion de Tesser: xe presto ancora per dar un giudizio su Beati, el fatto xe che se zoghemo con questo schema, Rigoni o chi per esso ga un ruolo determinante per far da collante tra centrocampo e attacco...e oggi se ga notado la difficoltà nel fraseggio tra i due reparti.

Vedremo ah :p

Link al commento
Condividi su altri siti

Partecipa alla conversazione

Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.

Ospite
Rispondi a questa discussione...

×   Hai incollato il contenuto con la formattazione.   Rimuovere la formattazione

  Sono consentiti solo 75 emoticon max.

×   Il tuo collegamento è stato incorporato automaticamente.   Mostra come un collegamento

×   Il tuo contenuto precedente è stato ripristinato.   Pulisci editor

×   Non puoi incollare le immagini direttamente. Carica o inserisci immagini dall'URL.

Caricamento...
  • Chi sta navigando   0 utenti

    Nessun utente registrato visualizza questa pagina.

×
×
  • Crea Nuovo...
×
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi



Cerca
Altro
×