Jump to content

Moscardelli


Recommended Posts

Sinceramente non so a voi, ma a mi Moscardelli comincia a stufarme... anche oggi, nonostante nol sia in forma el se ga ostinà a far 50 dribbling inutili sprecando delle azioni che podeva diventar pericolose. Xe un poco quel che capitava con Baù a inizio campionato... Da quando ghe xe stade le voci de mercato Mosca non xe più lui, el pensa a giogar solo per sè stesso e trascura la squadra... el ga perso la sua umiltà... Xe ora che el vadi in panca. Voi cossa pensè?

Link to comment
Share on other sites

Effettivamente el mulo no riva a esser un fattore dominante là davanti...ok, ga segnado a Livorno, ma xe un periodo che el se stà un poco zercando :wacko:

Beh, finchè gavemo un difensor central furlan de Palmanova che imbuiola 2 balini come oggi, semo a posto dai :rotfl:

Altro che no me piasi xe Rigoni: ga intivado quell'eurogol con la Fiorentina ma anche oggi no me ga convinto per niente... :down:

Ziau :bye:

Link to comment
Share on other sites

d'accordissimo sul discorso Moscardelli sta stufando un po' tutti con 'sto suo atteggimaneto...un po' meno su Rigoni, che credo gabbi bisogno de sentir fiducia x zogar ben...quindi credo ke cambiarlo dopo un'ora se no el rendi al massimo possi esser anke controproducente...

Link to comment
Share on other sites

...un po' meno su Rigoni, che credo gabbi bisogno de sentir fiducia x zogar ben...quindi credo ke cambiarlo dopo un'ora se no el rendi al massimo possi esser anke controproducente...

Xe però anche de dir che el mulo alterna prestazioni buone a partide "anonime"...secondo mi xe un zogador molto buono sul lato tecnico, xe però evidente che devi cresser ancora molto per arrivar al top.

Penso anche che sia giusto veder cossa fa i altri a disposizion de Tesser: xe presto ancora per dar un giudizio su Beati, el fatto xe che se zoghemo con questo schema, Rigoni o chi per esso ga un ruolo determinante per far da collante tra centrocampo e attacco...e oggi se ga notado la difficoltà nel fraseggio tra i due reparti.

Vedremo ah :p

Link to comment
Share on other sites

Join the conversation

You can post now and register later. If you have an account, sign in now to post with your account.

Guest
Reply to this topic...

×   Pasted as rich text.   Paste as plain text instead

  Only 75 emoji are allowed.

×   Your link has been automatically embedded.   Display as a link instead

×   Your previous content has been restored.   Clear editor

×   You cannot paste images directly. Upload or insert images from URL.

Loading...
  • Recently Browsing   0 members

    No registered users viewing this page.

×
×
  • Create New...
×
Il Forum di Elsitodesandro
Home
Activities
Sign In

Sign In



Search
More
×