Vai al contenuto

Custodia cautelare


Custodia cautelare  

10 utenti hanno votato

  1. 1. Xe giusto l'esistenza della custodia cautelare?

    • Si, da applica sempre e comunque
      2
    • Si, ma va valutada caso per caso
      8
    • No, mai
      0
    • No so, no me interessa, mi rigo sempre drito :D
      0


Messaggi raccomandati

Ieri sera go visto de sbris una trasmision in cui se parlava della custodia cautelare e iera ospite un innocente che ga subido 11 mesi de custodia cautelare e in collegamento iera el ministro della giustizia.

No go visto tutta la trasmission, che trattava cmq un caso particolare, e inoltre xe una trasmission che non me piasi per come xe condotta, perche' xe un giornalista schierado come pochi e che fa taser sempre quei che disi robe che no ghe va ben. Inoltre xe un trasmision bastanza... come dir... populista... se focalizza su un problema, come in sto caso, quando in realta' el problema reale xe un altro... ovvero la lentezza dei processi, per questo sto povero disgrazia' xe rimasto in carcere 11 mesi, questo xe el problema reale secondo mi.

A parte questo, la domanda posta dal sondaggio me par chiara :D

E diro' la mia.

L'Italia non xe l'unico paese in cui esisti la custodia cautelare, in tutti i paesi civili me par che un vien arrestado *prima* del processo e in molti casi vien detenudo.

Ovviamente non xe un provvedimento che vien preso a caso, ma quando xe dei indizi de un certo tipo che la persona in question podessi esser responsabile de un qualche reato.

Per cui mi penso che xe un provvedimento giusto, ma che ovviamente va preso quando xe la necessita', quindi xe de valutar caso per caso, a seconda della persona e delle sue possibilita' (de scampar, de inquinar le prove, de far sparir le prove) e del reato de cui stemo parlando (sara' casi diversi se la persona xe sospettada de esser un serial killer o de gaver maza' una persona in un momento de follia o per autodifesa).

Alla fine quindi digo che Si, ma xe de veder caso per caso :D

Ok... :mescondo:

Link al commento
Condividi su altri siti

Mi anche son d'accordo che xe de valutar de caso in caso e, soprattutto, con molta attenzion.

El problema xe che bisogna snellir la burocrazia e velocizzar la giustizia. Semo troppo lenti!!!! Cusi' sucedi che te ga de aspettar anni per un processo con conseguente carcere per chi xe in attesa de giudizio.

Mi me chiedo sempre...Perche' dovemo sempre copiar el peggio dai altri paesi e mai el meio???? Lo femo apposta??? Bon, gavessi mille robe de dir ma andaria OT e go paura che el vice admin se incavoli e me avvisi :lol::D

Link al commento
Condividi su altri siti

me sembra che, per adesso, semo tutti concordi. Custodia si, ma valutada caso per caso.

Dipendi dal tipo de reato e da quel che uno pol far nel tempo che passa per arrivar al processo.

E come disi Betta, bisognassi velocizzar i procedimenti de giustizia in Italia.

Link al commento
Condividi su altri siti

me astengo dal votar, però digo la mia.

come gavè za ditto, xe colpa dei tempi che gavemo in italia per svolger un processo.

xe impensabie dover spetar anni per un giudizio, e non parlo per forza de omicidi, rapine a mano armata, sparatorie eccetera...

i stessi tempi (anzi piu lunghi) te li ga de passar per ogni monada e nel frattempo se ferma le altre robe.

unitamente a sto problema cossa capita?

che a noi italiani no ne va mai ben quando i ne disi de no...quindi arrivemo in cassazione (3° grado de giudizio,quindi un caso vien visto e giudicato tre volte) anche per una multa de 35 €.

figuremose per el resto...

come gavè ditto, saria de veder caso per caso, m sinceramente saria prima de risolver quel che go pena ditto...quindi no so cossa risponder.

Link al commento
Condividi su altri siti

Come gia sottolineato ilr eale problema non è la custodia cautelare bensi la lentezza. Se ci mettessero meno tempo la custodia cautelare causerebbe molti meno danni.

Il problema è che "valutare caso per caso" ha l'effetto di allungare i tempi non ridurli.

Aggrava non risolve il problema. Ed aggiunge cavilli utili per farla franca.

Link al commento
Condividi su altri siti

anche mi digo caso per caso.. però volevo chiederve che forse voi savè...

custodia cautelare vol dir che i lo metti in carcere ... ma xe anche i arresti domiciliari per cui la persona no pol moverse de casa ... in attesa sempre de giudizio (a volte anche dopo el giudizio)...

a seconda de cosa vien da una o l'altra? a seconda del reato o cosa?

Link al commento
Condividi su altri siti

dipendi dai casi...dai tempi che xe estremamente lunghi...saria de cambiar un due robette all'interno della giustizia...

no ga de esister che un sta dentro 11 mesi perchè la giustizia supponi che gabbi commesso lui el reato...e magari dopo se scopri che xe un altra persona... :caregaintesta:

Link al commento
Condividi su altri siti

Partecipa alla conversazione

Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.

Ospite
Rispondi a questa discussione...

×   Hai incollato il contenuto con la formattazione.   Rimuovere la formattazione

  Sono consentiti solo 75 emoticon max.

×   Il tuo collegamento è stato incorporato automaticamente.   Mostra come un collegamento

×   Il tuo contenuto precedente è stato ripristinato.   Pulisci editor

×   Non puoi incollare le immagini direttamente. Carica o inserisci immagini dall'URL.

Caricamento...
  • Chi sta navigando   0 utenti

    Nessun utente registrato visualizza questa pagina.

×
×
  • Crea Nuovo...
×
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi



Cerca
Altro
×