Vai al contenuto

Messaggi raccomandati

Inviato

mi credo sia vero,se vedi infatti che za la scantinava a farla partir...la nadava a scatti...ahahhahah....la roba che me ga più stupì,xe stado el fatto che i ga tirà fora prima la maia e la borsetta.....ahahhahahha......comunque ai confini della realtà!!! :DDDD

Inviato (modificato)

Forte...ma assolutamente finto quello del cancello...impossibile che si ribalti in quel modo...

Quella del Parcheggio perfetto invece è irresistibile :D

Modificato da Bonovox767
Inviato

quella del cancel sarà anche finta ma mi conosso una che iera mia amica e digo iera perchè me la ga fatta sai grossa che gaveva parcheggiado dentro el stadio.....all'uscita la ga trovado el cancel del parcheggio verto per metà, ma ve assicuro che el spazio della porta verta iera largo sicuro tre metri, beh ela la xe andada a sbatterghe contro fazendose non so quanti danni sulla macchina, ma la ga ditto che el posto per passar iera troppo stretto e che l'addetto all'apertura del cancel la gaveva agitada per come la vardava......Sandro sa sicuro de che episodio stago parlando.....

Inviato

xe fenomenale el cancel :D

anche i terroncelli che ciol pel cul nel secondo video :D

cmq nel primo pol esser tranquillamente che con le riode sterzade per arrotolamento se ciapado nel punto giusto rivi far una roba del genere.. in un mini corso de perizie automobilistiche iera un caso analogo (ma meno divertente :D )

Inviato (modificato)

mi colpa de una che me ga tirà zo in motorin me son operado 3 volte el ginocio...maledettaaaaaaaaaaaaaaaaaaaa

quindi per mi xe proprio vero...hahahahah

Modificato da ale79
Inviato

cavoli metà auto in bilico..ma te se accorgerà che te anderà in drio...no go parole... :cossaaa?:

come disse un filosofo uzbekistano-mongolese..."le babe xe meio che meni altro..." :baba:

Partecipa alla conversazione

Puoi pubblicare ora e registrarti più tardi. Se hai un account, accedi ora per pubblicarlo con il tuo account.

Ospite
Rispondi a questa discussione...

×   Hai incollato il contenuto con la formattazione.   Rimuovere la formattazione

Sono consentiti solo 75 emoticon max.

×   Il tuo collegamento è stato incorporato automaticamente.   Mostra come un collegamento

×   Il tuo contenuto precedente è stato ripristinato.   Pulisci editor

×   Non puoi incollare le immagini direttamente. Carica o inserisci immagini dall'URL.

Caricamento...
  • Chi sta navigando   0 utenti

Nessun utente registrato visualizza questa pagina.

• Crea Nuovo...
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi

Cerca
Altro