Vai al contenuto

Messaggi raccomandati

Inviato

Dai che semo quasi alla fine.....riverà BT a prolungar la serie?Cosa pensè?Mi per el spettacolo diria anche de si :D

Ma soprattutto....verso chi penderà l'ago della bilancia dopo questa partida de playoff?

Shooooooow time!!!!!

Inviato

Pronta per la terza sfidaaaaaaaaa :aaaaaatttillla: La Moro Team xe più CARIGA che mai :petesoni::D

TITOLARI

Nikola Radulovic

Rimantas Kaukenas

Erik Daniels

Richard Mason Rocca

James Thomas

IN PANCHINA

Ramel Curry

Alvin Young

Shaun Stonerook

Valerio Amoroso

Marco Belinelli

A GUFAR DE NOVO CONTRO ROMANO CHE L'ALTRA VOLTA GA PORTADO BEN :D (:bacini:)

Jack Galanda

Dante Calabria

Inviato

Quintetto:

GALLINARI Danilo G-MI

YOUNG Alvin G-Capo d'Orlando

SLAY Roland A-Montegranaro

DANIELS Erik A-BI

ROCCA Richard Mason C-NA

Panchina:

AMOROSO Valerio C-Montegranaro

EZE Benjamin C-SI

NOLAN Norm C-Scafati

GRUNDY Anthony G-Teramo

HOLLAND Delonte A-VA

Riserve a casa

BELINELLI Marco G –ForBO

MARZORATI Pierlo G-Cù

Inviato

Comunicazione: sia tuxav che basketteam non hanno postato la formazione. La vittoria va assegnata a tuxav per miglior piazzamento in classifica.

La serie si chiude 3-0 per tuxav.

Inviato (modificato)

Risultati:

PLAYOFF

romanowar-cucciolina 143-140,5

PLAYOUT

tuxav-basketteam 20-0 (3-0)

Modificato da assist4
Inviato

ehm ops :(

mi iero convinto che fosi al mejo dele 3 gare quindi go dito, xche se son 2-0 devo postar la formazion? :(

sorry :D

cmq 3-0 e grande sportivita in campo da entrambe le formazioni :D :D :D

Inviato (modificato)

ehm ops :(

mi iero convinto che fosi al mejo dele 3 gare quindi go dito, xche se son 2-0 devo postar la formazion? :(

Eh si che iera de postar la formazion ( come tralaltro segnalato in shoutbox :D ), la serie iera basada su chi vinzi 3 partide su di 5 gare disponibili ;)

Cmq te xe andada de lusso visto che te ga vinto lo stesso evitando el cucchiaio de legno.

Modificato da assist4
Inviato (modificato)

Cara Cucc,

i numeri dicono 143 - 126 per noi

2-1 per noi :daghe: , 2-2 con il recupero :angry: .... e quindi ci si rivede per gara 5! :aaaaaatttillla::aaaaaatttillla::aaaaaatttillla:

Buon riposo :pauraaaa: ..... e che Mephisto :punk: sia con noi!

Modificato da romanowar
Inviato (modificato)

Go fatto i conti e messo i provvisori, attendo che la bubez fazi i conteggi per convalida. ;)

Modificato da assist4
Inviato

Dopo aver parlado con la bubez, posso convalidar el risultato indicato qualche post sopra. Dunque si va a gara 5 perchè il recupero di gara 4 ha visto cucc vincitrice. Cmq a breve faccio il topic anche per gara 4 ;)

Qualchedun sa per caso perchè thomas no ga giogado nelle fila della fortitudo?Xe stado decisivo per la sconfitta de betta e no se ga sue notizie.

Inviato

:incazzado: 2,5 punti :incazzado:

Dove iera Thomas?????? :angry: Malefico! Se iera lui iera sicuro vittoria :D

Beh, per el zogo, meio cusì. Se va alla quintaaaaaaaaa e xe proprio bel :ehsi: Spettacolo!

Stelina, i me ga dito che James Thomas xe stado visto dove fin a qualche giorno prima ghe iera Grundy, Holland e Gallinari. :angry:

Inviato

Stelina,

Che cocolo :rosso::bacini:

i me ga dito che James Thomas xe stado visto dove fin a qualche giorno prima ghe iera Grundy, Holland e Gallinari. :angry:

Eh so. So che anche ti te ga avudo problemi de infortuni :wacko: Ciò, ma sti zogadori no se podessi spaccar tra una settimana? :p

• Chi sta navigando   0 utenti

Nessun utente registrato visualizza questa pagina.

• Crea Nuovo...
Il Forum di Elsitodesandro
Indice
Attività
Accedi

Accedi

Cerca
Altro