tinuviel Posted June 20, 2007 Report Posted June 20, 2007 visto che i miei "cugini" disi che lori xè angeli in mezzo ai ladri, che i daghi un'ociada a sto articolo, xè robe trite e ritrite, ma sembra che adesso le salti fora alla luce del sole: Inter e plusvalenze mi continuo a dir che TUTTO el calcio professionista, in un modo o nell'altro, xè sporco... de questo argomento se parlava za in una discussion l'altra estate, ma la xè sempre stada glissada un po' da tutti... Quote
Missy.i Posted June 20, 2007 Report Posted June 20, 2007 Concordo che tuto el calcio professionista xe sporco. Xe troppi interessi in gioco. Anche mi son stufa de sentir tutto l'anno dei "angioletti puri e candidi". Mi me affido sempre a una massima: "siedi sulla riva di un fiume e aspetta, vedrai passare il cadavere del tuo nemico". Quote
cucciolina Posted June 20, 2007 Report Posted June 20, 2007 Concordo anche mi che il mondo del calcio sia alquanto schifoso. Confermo quel che go za dito nella discussion famosa dell'altra estate "Calcio sporco" e cioè che se se appura un illecito, se devi pagar. Che sia Inter, Milan, Juve o Albinoleffe poca importanza ga, la società ga de pagar. Punto. Quote
ciano de giarizole Posted June 20, 2007 Report Posted June 20, 2007 (edited) Come disi qualchedun, nel mondo del calcio el più neto ga la rogna! Ciano de Giarizole Edited June 20, 2007 by ciano de giarizole Quote
Recommended Posts