Jump to content

1408

marcoxii

Recommended Posts

Ieri son andà a veder 1408...

non xe mal come film....mi no go ciappà paura de niente,anzi ridevo....

devo dir che come film xe bastanza psichedelico + che pauroso....

bon Cusack xe bravo.....xò devo dir me sapettavo qualcosa de +.....la parte che me ga piasso sai iera dove

che lui xe sul cornicion e che non ghe xe + finestre....che boba quel toco......qualchedun altro xe andà a vederlo?commenti?qualchedun ga letto inveze el libro?

:bye:

comunque xe eticheta come thriller horror... no proprio horror...

mi anche me ga piasso ...

cocola trama (el libro però no lo go letto per cui no posso far el paragon e dirve se se attien o meno...) e ben fatto..

anche se alcune scene me ricordava sai shining :D

a mi me ga piasso tanto, alcuni momenti prevedibili e altre scene piuttosto banali. nel complesso me ga piasso e fasevo tutto fora che rider.... :doh: povero bt ghe go sbregà el brazzo!! :mescondo::D

mi son uscì dalla sala confuso... no so ancora dir se me ga piasso o no... el mio brazo ghe ne ga risentì parecchio ma per amor fazo questo e altro :bacini::bacini::bacini::bacini::bacini:

a mi me ga piasso tanto, alcuni momenti prevedibili e altre scene piuttosto banali. nel complesso me ga piasso e fasevo tutto fora che rider.... :doh: povero bt ghe go sbregà el brazzo!! :mescondo::D

mi son uscì dalla sala confuso... no so ancora dir se me ga piasso o no... el mio brazo ghe ne ga risentì parecchio ma per amor fazo questo e altro :bacini::bacini::bacini::bacini::bacini:

Se devo esser sincero go paura de saver dove te gavevi quel brazo :D

Poi se te son usci dal cine confuso me preoccupo ancora de più... :baba: